نرم افزار حسابداری کالو نرم افزار جامعی است که به شما کمک می کند دریافت ها و پرداخت ها و انبار خود را یکجا مدیریت کنید، با اعضای تیم در ارتباط باشید، کارهای روزانه را خودکار کنید، و دخل و خرج خود را رصد کنید.
نیازها برای نرم افزار حسابداری کسب و کارهای کوچک
بعنوان مدیر یک کسب و کار کوچک، شما کارهای اصلی در کار خود دارید که تمام وقت شما را به خود اختصاص داده اند، مثل برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید، بازاریابی را اجرا و مدیریت کنید، با مشتریان در ارتباط باشید، و جریان پول را مدیریت کنید.
این کارهای اصلی باعث می شوند که شما زمان کافی برای مدیریت مالی و ذخیره و تحلیل درآمدهای خود نداشته باشید یا حداقل مشکل بتوانید به این موضوع برسید. و این جایی است که نرم افزارهای حسابداری وارد می شوند. نرم افزار حسابداری به کسب و کارهای کوچک کمک می کند کارهای اصلی حسابداری خود را به راحتی انجام دهید و بتوانید در بالاترین سطحی که انتظار دارید در پایان سال قرار بگیرید.
نرم افزار حسابداری کالو کار را برای کسب و کارها راحت کرده است
خودکار سازی برای مدیریت زمان
حسابداری کالو ورود چند باره اطلاعات را برای شما حذف می کند و کارها را برای شما خودکار می کند. زمان را ذخیره و تلاش شما را نتیجه بخش می کند، جریان های کاری را برای شما مدیریت می کند و ورود دستی اطلاعات را به حداقل می رساند. شما با یکبار وارد کردن اطلاعات همیشه با چند کلیک یا با یک جستجوی ساده به تمام اطلاعات دسترسی دارید.
مدیریت مالیات ها
با وارد کردن مالیات هر کالا در هنگام ثبت محصولات، کالو مالیات شما را محاسبه می کند و به شما اطلاع می دهد. کالو به شما کمک می کند پیچیدگی های کار خود را به حداقل برسانید و به راحتی کسب و کار خود را مدیریت و کارها را به جلو پیش ببرید.
همکاری چند کاربره
شما به راحتی می توانید با تمام اعضای تیم خود در کالو همکاری کنید. و این همکاری در هر زمان و مکانی امکان پذیر است. هر کدام از اعضای تیم می تواند توسط هر ابزاری و در هر مکانی کارهای روزانه خود را مدیریت و کارها را به سایر اعضای تیم انتقال دهند و کارها را با کیفیت بالاتری به جلو ببرند.
خصوصیات که حسابداری را راحت تر می کند
ذخیره تمام اطلاعات و ارتباطات در کالو
- اطلاع رسانی تمام پرداخت ها به مشتریان و دادن گزارش ارسال در بخش یادداشت ها
- امکان ارسال پیش فاکتور برای مشتریان و گرفتن تاییدیه و امضا از مشتری و ذخیره در کالو
- امکان ارتباط اعضا در یادداشت ها برای تسریع روند انجام کار و مدیریت بهتر تیم
مدیریت آسان دخل و خرج - سادگی در استفاده و بدون نیاز به آموزش تنها با چند کلیک
- دسته بندی دریافت و پرداخت برای مدیریت آسان تر
- ذخیره چک ها و اطلاعات آن برای مدیریت راحت تر و گذاشتن یادآوری برای زمان وصول چک ها
فرآیندهای مختلف و تیم های مختلف در هر فرآیند - مدیریت بخش های مختلف کاری توسط فرآیندها و حذف کاغذ بازی توسط ایجاد فرآیند
- همکاری تیم ها به صورت مجزا در فرآیندهای مختلف بدون دسترسی سایر تیم ها به اطلاعات تیم های دیگر
- امکان محدود کردن دسترسی ها به جزیی ترین فیلدهای نرم افزار کالو
- دسترسی هر فرد به اطلاعات مشتریان خود و دسترسی نداشتن به سایر اطلاعات
کنترل کامل موجودی انبارها - وارد کردن موجودی هر کالا و مدیریت تمام کالاها و موجودی هر کالا
- نبود امکان ثبت فاکتور در صورت تمام شدن موجودی کالا
- اخطار اتمام موجودی کالا در هنگام ثبت فاکتور
- ایجاد فاکتور خرید به مانند فاکتور فروش و امکان فرآیند خرید و مدیریت آن در کالو
گزارشات حرفه ای برای دید بهتر - امکان فیلتر کردن گزارشات و تحلیل دقیق کسب و کار توسط گزارشات کالو
- امکان تحلیل و گرفتن اطلاعاتی مثل محصولات پر فروش و یا محصولات پر سود
- تحلیل روزانه هفتگی ماهانه و سالانه کسب و کار و گرفتن اطلاعات دقیق و کاربردی از هر گزارش
حسابداری در همه جا با هر وسیله ای
حسابداری کالو در دستان شما است. شما می توانید در هر کجا و با هر وسیله ای حتی در مسیر کارهای حسابداری خود را انجام دهید و فرضا برای یک مشتری فاکتور صادر کنید برای مشتری خود ارسال کنید و کالو به تیم شما اطلاع میدهد کارهای فاکتور را در شرکت پیگیری کنند.