فروش بیشتر، خدمات بهتر، درک بهتری از رفتار مشتریان

ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای
کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ

چگونه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند به شما کمک کند

دید 360 درجه از کسب و کارتون

رسد فرصت های مهم فروش

تصمیم گیری سریع تر برای اقدام بعدی

کسب و کارتان را در همه جا و هر زمان همراه خود داشته باشید

300%

افزایش تبدیل سرنخ جدید به مشتری

41%

افزایش درآمد برای هر فروشنده

27%

بهبود در حفظ مشتریان

24%

کاهش زمان چرخه فروش

23%

کاهش هزینه فروش و بازاریابی

مدیریت فرآیند فروش با دیدی کامل

در یک داشبورد تمیز یک نمای دقیق از کل قیف فروش خود دریافت کنید.
می‌توانید معاملات برنده و باخته، قرار ملاقات‌های برنامه‌ریزی‌شده، قراردادهای ارسال شده را مرتب کنید. مرتب سازی معاملات بر اساس نام، مالک، مقدار، یا مرحله با فیلترهای سفارشی برای اطلاعات کاربردی در کسری از زمان

همه چیز درباره یک سرنخ را در یک مکان ببینید

هر تعامل با یک سرنخ در یک جدول زمانی منظم، از جمله تماس‌ها، ایمیل‌ها، جلسات ،یادداشت‌ها و رویدادها ذخیره می‌شود. شما هرگز نیازی به جستجو نخواهید داشت تا بفهمید یک فرصت کجا متوقف شده است.

با کمترین هزینه

قدرتمند ترین CRM را با کمترین هزینه تنها با 75 هزار تومان ماهانه برای هر کاربر بدون هیچ هزینه ی جانبی دیگری به کسب و کار خود ببرید.

امکانات کالو

هر آنچه برای مدیریت کسب و کار نیاز دارید در کالو هست.

امکان مدیریت سرنخ های فروش و پیگیری فرصت های فروش جدید.

مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت مدیریت و ثبت اطلاعات مشتریان و شرکت ها، از جمله اطلاعات تماس، تاریخچه خرید و تعاملات قبلی.

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت فرصت های فروش و پیگیری مراحل فروش در آن.

مدیریت ارتباط با مشتری

ارائه قابلیت مدیریت محصولات در هر فرصت فروش و تعیین قیمت و صدور پیش‌فاکتورها و فاکتورها.

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت قراردادهای فروش و پیگیری وضعیت آنها.

مدیریت ارتباط با مشتری

پیگیری و مدیریت پرداخت های مشتریان و ایجاد رکوردهای مالی مرتبط.

مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت مدیریت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی به منظور جذب مشتریان جدید و افزایش فروش.

تبلیغات و بازاریابی

ارسال پیامک به مشتریان

تبلیغات و بازاریابی

قابلیت ارائه خدمات پس از فروش و مدیریت مشکلات و درخواست‌های مشتریان.

خدمات پس از فروش

ثبت و پیگیری مشکلات و درخواست‌ها و تخصیص به تیم مربوطه برای رفع آنها.

خدمات پس از فروش

مدیریت فعالیت‌ها و وظایف کاربران و تقسیم وظایف بین اعضای تیم.

امکانات عمومی

مدیریت فایل‌ها و اسناد مرتبط با مشتریان و پروژه‌ها.

امکانات عمومی

مدیریت پروژه‌ها و پیگیری وضعیت و پیشرفت آنها.

امکانات عمومی

مدیریت محصولات و تامین کنندگان، از جمله اطلاعات مربوط به موجودی انبار و قیمت‌ها.

امکانات عمومی

قابلیت استفاده از API برای ارتباط با سایر سیستم‌ها و امکانات گسترده‌تر.

امکانات عمومی

مدیریت فاکتورهای فروش و خرید، شامل صدور، پیگیری و وضعیت پرداخت آنها.

حسابداری

مدیریت حساب های مالی، اعم از بانکی، نقدی و مشتریان، و تسویه حساب های مربوطه.

حسابداری

ثبت و پیگیری صورت حساب های مشتریان و تامین کنندگان.

حسابداری

ارائه گزارشات مالی و مالیاتی، از جمله صورت سود و زیان، ترازنامه و صورت جریان نقدی.

حسابداری

مدیریت موجودی انبار و ثبت و پیگیری ورود و خروج کالاها.

انبارداری

ثبت و مدیریت محصولات و تامین کنندگان.

انبارداری

مدیریت سطح دسترسی کاربران به انبار و قابلیت تخصیص مجوزهای مرتبط با انبار به اعضای تیم.

انبارداری

هوشمندانه تر، بهتر و سریعتر فروش را شروع کنید ✌️

دانلود