به کمک داشبورد کالو تمام بخش های بیزنس خود را یکجا مدیریت کنید و کار تیمی را با کیفیت به جلو ببرید.
داشبورد کالو به شما کمک می کند با یک نگاه در هر لحظه وضعیت کسب و کار خود و اعضای تیم خود را رسد کنید و مدیریت فرآیندهای مختلف را به بهترین شکل انجام دهید.
به کمک این ابزار هر زمان که کالو را باز کنید تمام اتفاقات افتاده در کسب و کارتان را می توانید مشاهده کنید
به کمک کانال یا کاریز فرآیندها دید کلی از تمام فرآیندهای کسب و کارتان خواهید داشت. شما با یک نگاه به کاریز متوجه می شوید در تمام کسب وکارتان چه اتفاقی در حال رخ دادن است و کدام بخش از عملیات های کسب و کارتان نیاز به بهبود دارد و روی کدام بخش باید تمرکز کنید. با انتخاب یک فرآیند کانالهای آن فرآیند را یکجا مشاهده کنید.
توسط این ابزار بعنوان مثال متوجه می شوید کارهای زیادی در یک مرحله از فرآیند معطل مانده است و به تیم خود برای تسریع روند آن مرحله اطلاع می دهید.
به کمک فرآیند ها به راحتی می توانید تیم های مختلف کسب و کارتان را به کالو اضافه کنید و تیم های مختلف فرآیندهای مختلف و متفاوتی داشته باشند.
توسط این ابزار هر فرد عضو یک یا چند فرآیند خواهد بود و در هر مرحله مشخص می شود هر فردی چه کاری را باید انجام دهد و بعد از انجام کار خود کار را به نفر بعدی انتقال دهد و در داشبورد نفر بعدی قرار دهد
اطلاعات بیشترتوسط ابزار وظیفه ی کالو کارهای مختلف را بین اعضای تیم خود تقسیم کنید و کیفیت کار تیمی را در کسب و کار خود بالا ببرید. وظیفه ها می تواند بر حسب هر کسب و کار متفاوت باشد از تماس با تعدادی مشتری تا گذاشتن قرار جلسه تا پرداخت پول مشتریان و
اطلاعات بیشتریادداشت نویسی در دو بخش فرآیند و وظیفه وجود دارد و به کمک این ابزار شما می توانید با اعضای تیم خود در ارتباط باشید، در مورد فاکتور یا یک وظیفه با هم صحبت کنید و روند نتیجه گرفتن کار را تسریع ببخشید.
این ابزار در همکاری تیمی بسیار می تواند به شما کمک کند و داکیومنتی که از صحبت های شما و اعضای تیم تان در کالو بوجود می آید می تواند در تصمیم گیری های آینده بسیار به شما کمک کند
هر عملیاتی که در فرآیندهای مختلف و یادداشتها به صورت خودکار انجام می شود، کالو تغییر وضعیت را به صورت خودکار در یادداشتها ثبت می کند.
اطلاعات بیشترشما می توانید مشتریان را در کالو برچسب گذاری کنید و در ارتباطات بعدی راحت بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
فرضا مشتریانی که راحت پول پرداخت می کنند، خوش رفتار هستند، مربوط به گروه خاصی از کسب و کارها هستند، و هر نوع رفتار دیگر را با برچسب های مختلف مشخص کنید و کیفیت ارتباطات بعدی با مشتریان را بالا ببرید. شما می توانید با گزارش گیری از یک برچسب مشخص مشتریانی با خصوصیت مشخص را پیدا کنید و با تمرکز بیشتر فروش را انجام دهید.
شما می توانید مشتریان و وظیفه ها را در کالو برچسب گذاری کنید و در مراحل کاری خود به راحتی بتوانید وظیفه ها و مشتریان را تحلیل کنید.
فرضا برای مشتریان، مشتریانی که راحت پول پرداخت می کنند، خوش رفتار هستند، مربوط به گروه خاصی از کسب و کارها هستند، و هر نوع رفتار دیگر را با برچسب های مختلف مشخص کنید و کیفیت ارتباطات بعدی با مشتریان را بالا ببرید.
همچنین برای وظیفه ها، بعنوان مثال می توانید وظیفه های دارای فوریت را با برچسب گذاری مشخص کنید یا هر نکته ای که مرتبط با آن وظیفه است را مشخص و کیفیت انجام کار را در تیم خود بالا ببرید.
در نرم افزار کالو می توانید برای تمام اعضای تیم خود سطوح دسترسی مختلف تعریف کنید
هر فیلد و هر عملیاتی می تواند در کالو محدود شود یا دسترسی به آن داده شود. سطوح دسترسی به شما کمک می کند مدیریت تیم خود را در کالو راحت تر انجام دهید. و تمام کسب و کارهایی که به صورت تیمی از کالو استفاده می کنند برای امنیت کاری خود و امنیت اطلاعات خود بهتر است برای هر فرد در تیم خود سطوح دسترسی مشخصی تعریف کنند.
با ثبت نام در دموی نرم افزار کالو دو هفته رایگان از تمام امکانات کالو استفاده کنید و از کار با کالو لذت ببرید
به کالو بپیوندید