خرید و فروشهات رو توی سیستم بزن تا بتونی درست مدیرتشون کنی

کالو یه راه حل خوب و حرفه ای برای مدیریت خرید و فروش و انبار داره که می تونه کمک فوق العاده ای برای شما هم در زمینه جمع آوری و هم استفاده درست از اطلاعات فروش و مشتریان به شما بکنه.
کالو برای این کار یک راه حل جذاب داره

امکانات این ابزار

کالو تنها ابزاریست که نیاز دارید برای ثبت فروش ها، خریدها و مدیریت انبار

ثبت خریدها

لیست همه ی کالاهایی را که می خرید و فاکتورهای خریدتون را وارد می کنید و خودکار کالو آنها را وارد انبارتون می کنه.

ثبت فروش ها

هر فروشی که انجام می دهید، کالاهایی که خریداری شده، اطلاعات مشتری، هزینه ارسال و سایر مواردی که مربوط به یک سفارش فروش هست را ثبت می کنید.

ارسال لینک فاکتور به مشتری

لینک فاکتور فروش به مشتری از طریق واتساپ فروشگاه ارسال می شود.

امکان فعالیت چندین کاربر

به طور همزمان چندین کاربر می توانند فروش و خرید را ثبت کنند و هر فاکتور مشخص است توسط چه کسی ثبت شده است.

ثبت پیش فاکتور

به راحتی می توانید پیش فاکتور ایجاد کنید و لینکش را برای مشتری ارسال کنید.

گزارش گیری حرفه ای

آمار خرید و فروش و آنالیز وضعیت بیزنس را در کالو می توانید مشاهده کنید.

نقاط برتری کالو

1. استفاده راحت هم در موبایل و هم در کامپیوتر

2. همزمان نامحدود کارمند شما می توانند با هم هماهنگ کار کنند

3. سرعت و سادگی در استفاده

با وجود امکانات زیاد به راحتی کلیه افراد تیم بدون آموزش با آن کار می کنند

4. هزینه مقرون به صرفه

5. امنیت اطلاعات بالا و فضای ابری رایگان برای نامحدود اطلاعات

6. گزارش گیری و سطوح دسترسی حرفه ای

با مدیریت اصولی خریدها، فروش و انبار سرعت رشد خود را افزایش دهید و کار تیمی را ساده کنید.

یه روز با کالو کار کنی عاشقش میشی