کالو یه راه حل خوب و حرفه ای برای مدیریت خرید و فروش و انبار داره که می تونه کمک فوق العاده ای برای شما هم در زمینه جمع آوری و هم استفاده درست از اطلاعات فروش و مشتریان به شما بکنه.
کالو برای این کار یک راه حل جذاب داره
لیست همه ی کالاهایی را که می خرید و فاکتورهای خریدتون را وارد می کنید و خودکار کالو آنها را وارد انبارتون می کنه.
هر فروشی که انجام می دهید، کالاهایی که خریداری شده، اطلاعات مشتری، هزینه ارسال و سایر مواردی که مربوط به یک سفارش فروش هست را ثبت می کنید.
لینک فاکتور فروش به مشتری از طریق واتساپ فروشگاه ارسال می شود.
به طور همزمان چندین کاربر می توانند فروش و خرید را ثبت کنند و هر فاکتور مشخص است توسط چه کسی ثبت شده است.
به راحتی می توانید پیش فاکتور ایجاد کنید و لینکش را برای مشتری ارسال کنید.
آمار خرید و فروش و آنالیز وضعیت بیزنس را در کالو می توانید مشاهده کنید.
با وجود امکانات زیاد به راحتی کلیه افراد تیم بدون آموزش با آن کار می کنند
یه روز با کالو کار کنی عاشقش میشی