مشتریها مدام زنگ می زنن می گن بسته ما کی می رسه؟!

یکی از کارهایی که از فروشگاه های اینستاگرامی خیلی زمان می گیره اطلاع دادن وضعیت سفارش به مشتریه.
مشتری مدام تماس می گیره یا پیغام می ده میگه بسته ام چی شد.
فروشگاه هایی مثل دیجی کالا این مشکل رو با پیامک زدن درباره وضعیت سفارش به مشتری راحت حل کردن و تمام کار براشون با چند کلیک انجام میشه مثلا وقتی بسته رو می دن به پیک یه دکمه میزنن و وضعیت رو به مشتری اطلاع میده و مشتری دیگه خیالش راحت میشه.

ما هم در کالو یه روش به همین راحتی برای شما داریم که می تونید با چند کلیک در فروشگاه تون اجرا کنید.

امکانات این ابزار

کالو تنها ابزاریست که نیاز دارید برای مدیریت سفارش ها

تعریف وضعیت های مختلف سفارش

وضعیت هایی مثل "کالا از انبار خارج شد" یا "کالا با کد رهگیری فلان به پست داده شد" و موارد مشابه را می توانید تعریف کنید

ارسال وضعیت به مشتری

از طریق واتساپ آخرین وضیعت را به مشتری به صورت خودکار می فرستید

مشاهده ی گزارش کل سفارش های باز

کل سفارش هایی که هنوز به دست مشتری نرسیده اند را می بینید و می توانید وضعیت هر کدام را در یک نگاه مشاهده کنید.

چند جای نمونه که میشه به مشتری وضعیت را ارسال کرد

1. سفارش را ثبت کردید

می خواین لینک فاکتور را برای مشتری ارسال کنید که ببینه

2. سفارش را موجود دارید

می خواین ببینید این کالا را موجود دارید و به مشتری اطلاع بدین

3. کالا را به پیک یا پست دادین

می خواین موبایل پیک یا کد رهگیری پست را برای مشتری بفرستید

اینجوری حداقل نصف زنگا و چتهاتون حذف میشه و مشتری هم حس خیلی بهتری داره از خریدش. و همه ی این کارها به راحتی چند کلیک در تلفن همراه تون انجام میشه و می تونید از زمانی که براتون آزاد میشه به باقیه کارها و ایده هاتون برسید و فروش تون رو رشد بدید.

با اطلاع رسانی به موقع و دقیق هم سفارشها را مدیریت کنید و هم مشتریان را از آخرین وضعیت سفارش ها با خبر کنید

دو هفته رایگان از سفارشهاتون رو مدیریت کنید و از نظم در کسب و کار لذت ببرید