یکی از کارهایی که از فروشگاه های اینستاگرامی خیلی زمان می گیره اطلاع دادن وضعیت سفارش به مشتریه.
مشتری مدام تماس می گیره یا پیغام می ده میگه بسته ام چی شد.
فروشگاه هایی مثل دیجی کالا این مشکل رو با پیامک زدن درباره وضعیت سفارش به مشتری راحت حل کردن و تمام کار براشون با چند کلیک انجام میشه مثلا وقتی بسته رو می دن به پیک یه دکمه میزنن و وضعیت رو به مشتری اطلاع میده و مشتری دیگه خیالش راحت میشه.
ما هم در کالو یه روش به همین راحتی برای شما داریم که می تونید با چند کلیک در فروشگاه تون اجرا کنید.
وضعیت هایی مثل "کالا از انبار خارج شد" یا "کالا با کد رهگیری فلان به پست داده شد" و موارد مشابه را می توانید تعریف کنید
از طریق واتساپ آخرین وضیعت را به مشتری به صورت خودکار می فرستید
کل سفارش هایی که هنوز به دست مشتری نرسیده اند را می بینید و می توانید وضعیت هر کدام را در یک نگاه مشاهده کنید.
می خواین لینک فاکتور را برای مشتری ارسال کنید که ببینه
می خواین ببینید این کالا را موجود دارید و به مشتری اطلاع بدین
می خواین موبایل پیک یا کد رهگیری پست را برای مشتری بفرستید
دو هفته رایگان از سفارشهاتون رو مدیریت کنید و از نظم در کسب و کار لذت ببرید