هر چقدر کسب و کار شما بزرگتر می شود، اطلاعات حساب هایتان پیچیده تر می شود، و تحلیل آنها زمان بیشتری را از شما می گیرد در کنار اینکه اشتباهات به مرور افزایش می یابد. رشد کسب و کار نیاز به یک نرم افزار حسابداری مناسب و قابل ارتقا با نیازهای کسب و کار دارد. برای مدیریت اطلاعات مالی کسب و کار، مدیران باید به چیزی غیر از دفتر و یا فایل اکسل فکر کنند. راه حل نرم افزار حسابداری است.

 

نرم افزار حسابداری ابزارهای مختلفی برای بهینه کردن کسب و کار شما ارائه می کند. از صدور فاکتور و پیش فاکتور، تا مدیریت دریافت و پرداخت و مدیریرت پروژه و همچنین انبارداری و بسیاری امکانات دیگر. حسابداری همچنین به شما کمک می کند اطلاعات مشتریان تان را یکجا مدیریت کنید و فرضا آدرس های مشتریان را برای ارسال بار در آن ذخیره کنید. همچنین نرم افزارهای حسابداری با جمع آوری اطلاعات شما در طول زمان گزارشات کاربردی و تحلیلی از وضعیت کسب و کارتان در اختیار شما قرار می دهند.


مزایای و فواید استفاده از نرم افزار حسابداری


صدور فاکتور و پیش فاکتور


فاکتور و پیش فاکتور از کارهای روزانه ی تمام کسب و کارها می باشد و راه اصلی درآمدزایی کسب و کار شما می باشد. مدیریت فاکتورها و سفارشات روی کاغذ واقعا کار مشکلی است و کیفیت پایینی را در کار شما ایجاد می کند در کنار اینکه بسیار زمان بر نیز می باشد. زمانی که مشتری سفارشی می دهد، خیلی مناسب نیست که فاکتور مشتری را دستی صادر کنید و برای هر مشتری موجودی انبار را چک کنید و بعد روی کاغذ یک فاکتور صادر کنید. همچنین اگر مشتری در زمان دیگری بخواهد پرداخت را انجام دهد مدیریت تمام پرداخت های مشتریان کار بسیار سختی است.
نرم افزار حسابداری این مشکل را به راحتی حل می کند، و به شما امکاناتی می دهد که کار صدور فاکتور بسیار ساده و آسان می شود. شما می توانید هر مشتری را در نرم افزار حسابداری ثبت کنید و خریدهای مشتری را وارد کنید و اگر پرداخت در زمان دیگری انجام می شود یک یادآوری برای خود در تاریخ نرم افزار وارد کنید تا به شما اطلاع دهد. شما می توانید اطلاعات پرداخت مشتری و چک ها و زمانبندی های مختلف آنها را در نرم افزار وارد کنید. شما می توانید توسط نرم افزارهای آنلاین حسابداری زمان پرداخت را به شما به صورت خودکار یادآوری کنید. و در بعضی از نرم افزارهای حسابداری می توانید بعد خرید از مشتریان به صورت خودکار نظرسنجی انجام دهید.

مدیریت دریافت و پرداخت


مدیریت دریافت و پرداخت ابزاری است که می تواند به شما کمک کند تا جریان ورود و خروج پول در کسب و کارتان را مدیریت و بهینه کنید. نرم افزارهای حسابداری با دسته بندی و گزارش دهی از دریافت و پرداخت کسب و کارتان یک تصویر واضح از وضعیت کسب و کارتان در اختیار شما قرار می دهند. نرم افزارهای آنلاین حسابداری این امکان را به شما می دهند که زمانی که مشتری باید پرداختی انجام دهد آن را به مشتری اطلاع دهند.

انبارداری 


مدیریت انبار یکی از بخش های اصلی کار شما می باشد. یک نرم افزار حسابداری باید بتواند انبارهای مختلف شما را از هم تفکیک کند، موجودی انبارها را هنگام ثبت فاکتور به شما اطلاع دهد و کالاهایی که موجودی آنها در حال تمام شدن هستند به شما نشان دهند و اجازه ثبت فاکتور برای کالاهای تمام شده را ندهند. در کنار اینکه نرم افزار حسابداری باید از وضعیت انبار تحلیل ها و گزارشات مختلفی در اختیار شما قرار دهد.
 

مالیات


یک نرم افزار حسابداری مناسب نرم افزاری است که به شما در محاسبه مالیات خود کمک کند و شما به راحتی بتوانید توسط نرم افزار حسابداری مالیات خود را محاسبه کنید. همچنین نرم افزارهای حسابداری می توانید ریز مالیات شما را و با تجمیع آن در اختیار شما قرار دهند تا به راحتی بتوانید مالیات خود را محاسبه کنید. 


گزارشات


بعنوان یک مدیر کسب و کار، شما نیاز دارید رشد کسب و کارتان را به صورت دوره ای محاسبه کنید و تصمیمات درست بگیرید تا مطمئن شوید کسب و کارتان به خوبی عمل می کند. نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند وضعیت کسب و کارتان را به خوبی تحلیل کنید و نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را پیدا کنید. گرفتن گزارش از فایل اکسل کار بسیار سخت و مشکلی است و شما برای هر فایل اکسل باید فرمولهای مختلفی را وارد کنید تا بتوانید وضعیت کسب و کارتان را تحلیل کنید که این کاری بسیار سخت و زمانبر است. اما نرم افزار حسابداری این کار را برای شما به صورت خودکار انجام می دهد.


سه نکته کلیدی برا ی هر سازمان وجود دارد که باید به آن توجه کنید: جریان پول، سود و زیان کسب و کار، و ترازنامه


نرم افزار حسابداری طراحی شده است که به شما گزارشاتی  در مورد جریان پول به شما بدهد و کمک کند تا کسب و کارتان در بالاترین سطح خود باقی بماند. شما می توانید گزارش سود و زیان و ترازنامه را نیز توسط نرم افزار حسابداری محاسبه و گزارش گیری کنید، و تصمیمات اصولی و برنامه ریزی شده بگیری و کسب و کارتان را در مسیر درست قرار دهید.
در کنار سه نکته کلیدی هر کسب و کار، یک نرم افزار حسابدرای اطلاعات را به شیوه های مختلف دیگر تحلیل می کنید مثل فروش، خریدها، مالیات، پروژه ها و… . تمام این اطلاعات به شما کمک می کند تا گزارشات متفاوت تری از نرم افزار دریافت کنید و تصمیمات سریع تری بگیرید و سلامت کسب و کارتان را حفظ کنید.

همین امروز به نرم افزار هوشمند حسابدرای بپیوندید


گرفتن اطلاعات حسابداری کسب و کارتان در هر زمان و مکانی نکته مهم و کلیدی می باشد. با این حال، شما به نرم افزاری نیاز دارید که با قدرت جایگزین فایل های اکسل شما و نرم افزارهای سنتی بازار شود. پرداخت های شما و فاکتورها دو بخش مهم کسب و کارتان می باشد و نرم افزارهای حسابداری به شما کمک می کنند آنها را به صورت موثر مدیریت کنید جایی که فایل های اکسل ناتوانی خود را نشان داده اند.
مدیریت حسابداری کسب و کار با  یک نرم افزار حسابدرای آنلاین که در همه جا و با هر وسیله ای قابل دسترس باشد می تواند تبدیل به نقطه برتری کسب و کار شما شود، زیرا می تواند میزان کاغذ بازی را به حداقل برساند و دفاتر کاغذی شما را حذف کند. فایل های اکسل در استفاده طولانی مدت واقعا سخت و اعصاب خورد کن می باشند. نرم افزارهای حسابداری آنلاین با قابلیت دسترس بودن در همه جا می توانند گزینه ی عالی برای انواع کسب و کارها باشند.
شما در هر دوره ای از کسب و کار که باشید نرم افزار حسابداری بخش اصلی کسب و کارتان می باشد، و یک حسابداری خوب مثل کالو در تمام مراحل در کنار شما می باشد.