• 1399/2/14

نرم افزار باشگاه مشتریان برای فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید بزرگ

استفاده از نرم افزارهای باشگاه مشتریان و سیستم های تشویقی و پاداشی در مال ها و فروشگاه های زنجیره ای می توانند بهترین ابزار و راه حل برای تشویق مشتریان به خرید بیشتر باشند.

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای

هر سال, میلیون ها نفر از فروشگاه های زنجیره ای و مال ها خرید خود را انجام می دهند, اما تعداد بسیار کمی از مشتریان بخاطر خرید خود پاداشی دریافت می کنند. سیستم های باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری به کسب و کارها کمک می کنند تا بتوان وفاداری مشتریان را افزایش داد, و از این طریق باعث رشد درآمد در کسب و کار خود شوند. به همین دلیل نرم افزار باشگاه مشتریان کالو توانسته است به کسب و کارهای فروشگاهی که از نرم افزار باشگاه مشتریان کالو استفاده می کنند باعث رشد درآمد این کسب و کارها شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو می تواند در فروشگاه های مختلفی مثل فروشگاه های لباس, فروشگاه های لوازم ورزشی, خرده فروشی ها، رستوران ها و مالهای بزرگ بازخورد مناسب را بوجود آورد.

آمارها نشان می دهد برنامه های تشویقی در کسب و کارهایی که مشتریان دوره ای و یا روزانه دارند می تواند تاثیر بسیار بالایی داشته باشد و باعث خرید بیشتر مشتریان می شود, که می تواند رشد سوددهی کسب و کار شما را به شدت بالا ببرد. آمارها نشان می دهد که مشتریانی با خرید مرتب و دوره ای می توانند سوددهی بیشتری به نصبت مشتریانی با خریدهایی حتی با رقم بالا ولی با فاصله زمانی زیاد دارند.

افزایش خرید با سیستم باشگاه مشتریان

مشتریان با خرید دوره ای 67 درصد سوددهی بیشتری را بوجود می آورند. و به همین دلیل باید به این نوع مشتریان پاداش هایی داده شود, زیرا هم درآمد بیشتری برای کسب و کار ما بوجود می آورند و همچنین قطعا جذب یک مشتری جدید هزینه بیشتری به نصبت حفظ مشتری خواهد داشت.

جمع بندی

با راه اندازی باشگاه مشتریان برای مشتریان فعلی خود, نه تنها از مشتریان خود قدرانی می کنید, همچنین آنها را تشویق خواهید کرد تا سفیران برند شما شوند. این پاداش ها می تواند باعث ترویج و تبلیغ دهان به دهان کسب و کار شما شوند و مشتریان شما را به تمام اطرافیان خود معرفی می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها تمرکز خود را بر روی نرم افزارهای باشگاه مشتریان و بازاریابی از طریق این سیستم ها قرار می دهند, و علاوه بر اینکه حفظ مشتری از جذب مشتری جدید هزینه کمتری دارد بلکه باعث سوددهی بیشتر و رشد چشم گیر در درآمد شما خواهد شد.