توافقنامه استفاده از سرویس ابری کالو

  1. این توافقنامه مابین کالو از یک طرف و مشتری سامانه ابری کالو از طرف دیگر می باشد.
  2. در زمان تکمیل فرم ثبت نام در سایت، مشتری با علامت زدن گزینه "من شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده و با آن موافقم" ، می پذیرد که مفاد این توافقنامه را بصورت کامل مطالعه کرده و تمام موارد آن مورد قبول او می باشد. چنانچه مشتری گزینه مذکور را علامت نزند، به هیچ عنوان اجازه ثبت نام و استفاده از خدمات ابری وب سایت را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از خدمات سرویس ابری وب سایت به منزله توافق با این توافقنامه می باشد.
  3. مجموعه های حقوقی و یا حقیقی که مشتری از طرف آنها فرم های عضویت در سامانه ابری کالو را تکمیل کرده، نیز شرایط و توافقات استفاده از سیستم و همچنین سیاست های حفظ حریم خصوصی را قبول دارند و پذیرفته اند، و مشتری از طرف آنها مجاز بوده و یا اختیار داشته که این توافق را انجام دهد. به این معنا که کالو در خصوص مشکلات احتمالی بعدی در این خصوص، هیچگونه مسئولیتی نداشته و صاحب ایمیل ثبت شده در سرورهای کالو و مشخصات سازنده حساب کاربری، تعیین کننده وضعیت آن خواهد بود.
  4. مشتری، کاربران و نمایندگان مشتری، مسئول حفاظت از امنیت حساب کاربری خود می باشند. این افراد موظفند که کلمه عبوری را انتخاب کنند که امنیت لازم را دارا بوده و قابل حدس زدن توسط سایرین نباشد. همچنین کاربران موظف هستند تا در مقاطع زمانی مناسب نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام کنند. علاوه بر آن، در صورتی که احساس می کنند کلمه عبور آنها در دسترس سایرین قرار گرفته، بایستی بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نمایند، در غیر این صورت کلیه عواقب ناشی از این سهل انگاری، بر عهده کاربران خواهد بود و کالو مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  5. چنانچه به هر دلیلی امکان دسترسی به ایمیل و شماره تلفن ثبت شده نباشد، کالو تحت هیچ شرایطی رمز را تغییر نداده و برای شخص سوم ارسال نمی کند. بنابراین اگر رمز عبور را مفقود گردید، فقط از طریق دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده امکان بازیابی رمز وجود دارد و درصورت عدم دسترسی به ایمیل و شماره تلفن ثبت شده، کالو تحت هیچ شرایطی رمز را تغییر نداده و ارسال نمی کند.
  6. کالو هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم کالو می باشد. مدیر سیستم با مراجعه با لاگها و گزارش های امنیتی موجود در پنل خود، امکان بررسی و تشخیص این امر را خواهد داشت.
  7. کالو تعهد می کند که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع خدمت رسانی می باشد، شرکت متعهد می شود که موضوع را حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع مشتری برساند.
  8. کالو هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته کالو تمام تلاش و منابع خود را برای مقابله و جلوگیری از این حملات به کار می گیرد.
  9. کالو تعهد می دهد از هر زمان که نتواند به فعالیت خود ادامه دهد، به مدت یک سال سرورهای خود را روشن نگه دارد و مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهند داشت.
  10. کسب و کارهای آزمایشی، چنانچه پس از گذشت ۳۰ روز از تاریخ انقضای آنها شارژ و تمدید نگردند، بصورت خودکار از سیستم حذف می شوند.
  11. ارائه خدمات پشتیبانی به وسیله ایمیل و تماس تلفنی رایگان بوده و هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود. کالو هیچگونه تعهدی نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری نخواهد داشت. پشتیبانی شامل پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات احتمالی است که در حین استفاده از سیستم برای کاربران بوجود می آید. اضافه کردن ویژگی های جدید به نرم افزار و آموزش کاربران، مشمول خدمات پشتیبانی قرار نمی گیرند.
  12. حساب کاربری به منظور انجام فرآیندهای وابسته به موضوع نرم افزار وب سایت، در اختیار مشتری، نمایندگان و کاربران قرار داده شده است. هرگونه تلاش برای هک کردن سیستم، انجام مهندسی معکوس، کپی برداری و نیز تلاش به هر نحوی در جهت ایجاد خدشه در امنیت و کارکرد خدمت و یا سایر جنبه های خدمات مرتبط با آن، پیگرد قانونی داشته، منجر به حذف حساب کاربری شده و هیچ گونه وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد و امکان پیگیری های قضایی برای تامین حقوق تضییع شده برای کالو فراهم می باشد. مسئول تشخیص این موضوع، مدیر سیستم سامانه کالو می باشد.
  13. کالو از طریق آدرس ایمیل و موبایل درج شده در حساب کاربری مشتری، نماینده یا کاربر، با این افراد ارتباط برقرار می کند. کلیه اطلاعیه ها و اعلانات از طریق این آدرس ایمیل و موبایل به افراد اعلام خواهد شد، اشخاص فوق الذکر موظف هستند در هنگام ثبت نام، آدرس ایمیل معتبر را وارد کنند و در صورت نیاز با خارج کردن آدرس ایمیل وب سایت از پوشه هرزنامه (Spam) امکان ایجاد ارتباط را میسر سازند. ایمیل های کالو از دامنهkalo.ir ارسال می شوند. همچنین تغییرات در این توافقنامه از طریق ایمیل به مشتری اطلاع رسانی می شود.
  14. مشتری باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا "قانون تجارت الکترونیکی"، "قانون جرائم رایانه ای" و "قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای" را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط صاحب حساب و یا سایر كاربران وی به عهده مشتری است و کالو هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  15. در صورت فسخ/خاتمه/لغو این توافقنامه حق دسترسی و استفاده از اطلاعات مشتری برای وی فورا متوقف می شود و ضمن نگهداری اطلاعات مشتری تا ۶۰ روز پس از فسخ، بنا به درخواست و بدون دریافت هزینه جدید در اختیار مشتری قرار می گیرد، پس از گذشت ۶۰ روز اطلاعات مشتری حذف شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی باشد.
  16. نام تجاری کالو ، نشان تجاری، سایت کالو ، خدمات و هرگونه متون و تصاویر و ویژگی های خدمات، منحصر به تیم توسعه کالو بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی آن متعلق به کالو می باشد.
  17. هرگونه سوء استفاده از نام کالو، سایت اینترنتی کالو ، مکاتبه از طرف کالو و یا استفاده از نام های مشابه که شبهه مشابهت و تطابق را ایجاد نماید ممنوع بوده از طریق شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل و یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.
  18. هر گونه اقدامی از سوی کاربر که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های کالو شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد. کالو این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر را مسدود کند و در صورت نیاز، علیه شخص اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.
  19. در راستای حمایت از حقوق و مالكیت های مادی و معنوی، انجام فعالیت های زیر برای مشتری مجاز نیست و کالو اجازه دارد تا به منظور تامین امنیت سایر کاربران، بلافاصله و بدون اطلاع و اخطار قبلی حساب کاربری مشتری را مسدود کرده و کلیه اطلاعات مشتری را بایگانی کند و دسترسی مشتری به سامانه را قطع کند. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم کالو می باشد. همچنین در این صورت هیچ وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد:
    1. كپی كردن، فروختن، به عنوان واسط در اختیار شخص ثالث قرار دادن یا هر نوع استفاده تجاری دیگر از موارد مربوط به نرم افزار یا فایل های HTML/CSS/JS یا طراحی های بصری عناصر واقع در نرم افزار و یا وب سایت یا هر بخشی در آن ها. همچنین مشتری نباید اجازه این استفاده را به دیگر اشخاص ثالث از طریق در اختیار قرار دادن حساب كاربری خود بدهد.
    2. هر گونه مهندسی معكوس روی نرم افزار و خدمات فراتر از حدی كه قانون جمهوری اسلامی ایران ذكر كرده است.
    3. استفاده از نرم افزار، خدمات ارائه شده، سایت یا هر جزء آن بگونه ای كه موجب تخلف در حقوق مالكیت معنوی شود.
    4. انتقال هرنوع كرم نرم افزاری یا ویروس یا هر كد نرم‌افزاری مخرب در زمان استفاده از وب سایت.
    5. هر گونه هك كردن نرم افزار و یا وب سایت.
    6. شبیه سازی نام های تجاری کالو ، نشان تجاری، سایت کالو ، خدمات و هر گونه متون و تصاویر و ویژگی های خدمات کالو .
    7. هرگونه فعالیت مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران.
  20. تمامی اطلاعاتی كه توسط كاربران مشتری در حین استفاده از خدمت در وب سایت ثبت می شود متعلق به همان مشتری بوده و کالو هیچگونه مالکیتی نسبت به این اطلاعات ندارد. مشتری به تنهایی مسئول دقت، کیفیت، یکپارچگی، قانونی بودن، قابل اتکا بودن، مناسب بودن و استفاده مناسب از داده های خود می باشد و کالو هیچگونه مسئولیتی در قبال حذف، تصحیح، صدمه دیدن، خرابی و یا مشکل در ذخیره شدن درست داده های سمت مشتری ندارد.
  21. کالو به اسرار تجاری و حقوق مالكیت معنوی مشتریان نسبت به اطلاعات و ارتباطات بارگذاری و ثبت شده در برنامه احترام گذاشته و به صورت پیشگیرانه فعالیت‌های مورد نیاز جهت حفاظت از محرمانگی این اطلاعات را انجام می دهد.
  22. اطلاعات مشتری محرمانه می باشد و در اختیار هیچ شخصیت حقیقی و یا حقوقی ثالثی قرار نمیگیرد، مگر با حكم مراجع ذیصلاح قضایی.
  23. بندهای مربوط به محرمانگی اطلاعات مشتری دائمی تلقی می شود. (حتی پس از فسخ این توافقنامه).
  24. در صورت وجود مشكل در صورتحساب، مشتری می تواند تا ۳۰ روز از طریق ایمیل (info@kalo.ir) یا با نامه رسمی مراتب را برای رسیدگی اعلام كند.
  25. کالو هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان های غیر مستقیم یا مستقیم مشتری درباره سود، شهرت، اطلاعات و یا دیگر زیان های غیرملموسی كه در نتیجه استفاده از خدمات وب سایت می باشد را ندارد.
  26. برای بستن حساب لازم است مشتری درخواست مربوطه را از طریق ایمیل به آدرس info@kalo.ir اعلام کند.
  27. پس از بستن یا قطع حساب به درخواست مشتری، تمامی محتوا و اطلاعات مشتری پس از ۶۰ روز حذف می شود. این اطلاعات پس از این مرحله قابل بازگشت نیست.
  28. در صورت عدم رعایت تمام و یا بخشی از شرایط این توافق نامه از طرف مشتری و یا در صورتی که محرز شود مشتری هویت یا اطلاعات تماس خود را ناصحیح اعلام نموده یا تغییر هرکدام از آنها را به کالو اطلاع نداده است، کالو حق مسدود نمودن حساب مشتری بدون اعلام قبلی را داراست. در این حالت هیچ گونه وجهی به مشتری مسترد نخواهد شد.
  29. کالو مسئولیتی نسبت به مشكلاتی كه برای ارائه سرویس به علت وجود مشكل در اینترنت و یا دیگر بسترهای ارتباطی الكترونیك بوجود می آید ندارد.
  30. در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار کالو ، از قبیل اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، سیل و زلزله یا حوادث موثر در محیط و مانند اینها، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات این توافقنامه را برای کالو غیرممكن سازد و یا با اشكال مواجه نماید، هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه کالو نمی باشد و مشتری حق هرگونه ادعایی نسبت به کالو را از خود سلب می نماید. با این حال در صورت بروز چنین مواردی کالو تلاش خود برای کاهش اثرات این موارد را می نماید.
  31. برخی از خدمات کالو با مشارکت خدمات شرکتهای دیگری ارائه شود که کالو کنترلی بر روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و کالو مسئولیتی در خصوص آن ندارد.
  32. کالو به صورت مستمر خدمات خود را توسعه و بهبود می بخشد. به همین علت در طول زمان امكاناتی به خدمات و نرم افزار اضافه و امكانات متناظر با آنها تغییر یافته، جایگزین و یا حذف می شوند.
  33. قیمت های اعلامی در سایت به روز بوده و کالو می‌تواند در صورت نیاز تعرفه های استفاده از نرم افزار را تغییر دهد. هزینه های ادامه استفاده از سیستم بر اساس مبالغ جدید اعلام شده در سایت محاسبه می شود. بدیهی است تغییر تعرفه مشمول خدماتی که مشتری آنها را قبل از تغییر تعرفه خریداری کرده است نمی شود.
  34. کالو حق اصلاح و تغییر شرایط و مقررات ذكر شده در این سند و قیمت خدمات و سرویس های ارائه شده را دارد.
  35. همواره آخرین نسخه این توافقنامه در آدرس اینترنتی https://kalo.ir/page/TermsAndConditions قرار دارد.
  36. هر گونه تسامح کالو در پیگیری و اجرای حقوق خود در این توافقنامه به معنی چشم پوشی از این حقوق نیست و همواره فرصت و امکان این پیگیری برای کالو برقرار است.
  37. قوانین و مقررات ذكر شده در این توافقنامه ارجح بر هر نوع توافق قبلی بین کالو و مشتری است.