سامانه هوشمند کد تخفیف کالوآپ

تمرکز این سامانه بروی حفظ مشتریان شماست

با حفظ مشتریان وفادار و توجه به مشیریان جدید آیند‌‌ه کسب و کار خود را تضمین کنید

ثبت نام

3 پارامتر برای حفظ یک مشتری لازم است

به دلیل وضعیت اقتصادی و رقابت های تنگاتنگ دیگر فقط با یک سرویس خوب نمی توان مشتریان را حفظ کرد. برای حفظ مشتریان بایستی حداقل این سه عامل را داشته باشید

سرویس با کیفیت

طبیعتا اولین و مهم ترین عامل برای رشد کسب کار دادن سرویس در بالاترین کیفیت است.

شناخت رفتار مشتری

تا به شناخت دقیقی از تک تک مشتریان خود نرسید نمی توانید نیازهایشان را کامل برطرف کنید.

حفظ تک تک مشتریان

چه برنامه‌ای برای حفظ مشتری وفادار خود دارید؟ برای مشتری که از دست دادید برنامه‌ای دارید؟

ما 2 پارامتر را برای شما آوردیم

کالوآپ رفتار تک تک مشتریان شما را بررسی می‌کند؛ به شناخت کامل از مشتریان شما می رسد؛ بر اساس رفتار هر یک از مشتریان برای وی پیشنهادی متناسب ایجاد می کند تا تعداد مشتریان وفادار شما به حداکثر و تعداد مشتریان از دست رفته شما به حداقل میزان ممکن برسد.

شناخت مشتریان

اولین مرحله شناخت رفتار مشتریان است. کالوآپ کلیه ی خریدهای مشتریان شما شما بررسی می کند. میانگین خرید هر مشتری، تعداد دفعات حضور وی، میزان خرید و میزان وفاداری فعلی هر مشتری را بدست می آورد.

راز فروش بیشتر ساده است، شناخت رفتار مشتری و یادگیری آنچه که خریدار از کسب و کار شما می خواهد.

ما همه متفاوت هستیم، اما در بسیاری از موارد مغز ما به شیوه ای مشابه واکنش نشان می دهد. درک این ظرافت ها در ذهن انسان می تواند به کسب و کار شما کمک کند راه های خلاقانه ای برای حفظ مشتریان دست یابید.

دسته بندی مشتریان

حال کالوآپ مشتریان شما را به گروه های مختلف تقسیم می کند.

در این دسته بندی مشخص می شود که چند درصد مشتریان از دست رفته اند، وفادارها چندتا هستند، کدام یک از آنها خیلی باارزش هستند و شما نباد از دستشان دهید.

اینها بخشی از اطلاعاتی هست که کالوآپ از وضعیت بیزنس شما پیدا می کند.

ایجاد تغییر در رفتار

حال که به شناخت خوبی از مشتریان رسیدیم، کالوآپ با ارسال آفرهای متناسب با هر مشتری سعی می کند رفتار مشتریان را بهبود دهد. اگر از دست رفته است برگردد، اگر خرید کمی دارد خریدش بیشتر شود، اگر تعداد دفعات حضورش کم است زیادتر شود.

آفرها تنها به مشتریانی می رود که نیاز به آفر دارند. به طور مثال برای مشتریانی که جزو مشتریان خوب شما هستند و بدون کد تخفیف هم از شما خرید می کنند دیگر آفر نمی رود.

با اینکار هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما به شدت کاهش می یابد.

بررسی و بهبود عملکرد

بعد از ارسال کد تخفیف، کالوآپ رفتار مشتریان و بازخورد آنها را بررسی می کند. میزان افزایش فروش، تعداد مشتریان بازگشت داده شده به بیزنس را بررسی می کند. حال با شناخت دقیق تری آفردهی را انجام میدهد.

چه چیزهایی در آفر ارسالی هست؟

مبلغ تخفیف

بر اساس میزان خرید هر مشتری، مبلغ تخفیف متفاوت خواهد بود.

زمان تخفیف

بر اساس بازه های حضور هر مشتری زمان دادن تخفیف متفاوت خواهد بود.

تعداد دفعات تخفیف

بر اساس تعداد دفعات هر مشتری تعداد تخفیف هایی هم که هر یک از مشتریان دریافت می کنند متفاوت است

کد تخفیف

هر تخفیف یک کد یکتا دارد که مشتری هنگام سفارش بایستی اعلام کند

کد اختصاصی

کد ایجاد شده تنها توسط صاحب همان موبایل قابل استفاده می باشد.

ایجاد حالت اورژانس

کدها صبح ارسال می شود و تنها همان روز قابل استفاده می باشند.

حداقل خرید

برای استفاده از تخفیف بایستی حداقل مبلغ خرید مورد نظر را کرده باشد.

به دست همه میرسد

توسط شماره خدماتی ارسال می شود و در نتیجه برای همه این کدها می رسد.

کالوآپ مشتریان شما را گروه بندی می کند؟

بر اساس رفتار هر مشتری آفری را متناسب با رفتار آن مشتری ارسال می کند.

به مشتریان از دست رفته بیشترین آفر را ارسال می کند و به مشتریان وفادار شما کمترین آفر را می دهد .

هدف کالوآپ این است که میزان خرید مشتریان را افزایش دهد و بازه های خرید مشتریان را کوتاه تر کند.

کالوآپ هزینه های آفردهی شما را کاهش می دهد و کیفیت آفردهی های شما را حداکثر می کند

آفردهی

شما تنها کافیست سقف آفردهی را در کالوآپ تعریف کنید و تمام عملیات ها در کالوآپ به صورت خودکار است. می تواند در بخش کالسنتر نصب شود و نیاز به هیچ کاری از تیم شما نمی باشد و تمام فرآیندها خودکار است

حفظ مشتری

مهم ترین موضوع برای حفظ مشتری ارتباط مستمر با مشتری است کالوآپ این کار را برای شما به بهترین شکل انجام می دهد

پشتیبانی

در زمان همکاری با کالوآپ می توانید از مشاوره های حرفه ای تیم کالوآپ بهرمند شوید

همین امروز شروع کنید

همه ی امکانات را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دادیم تا در جهت رشد کسب و کار شما بتوانیم قدمی برداریم. فرصت را از دست ندهید و همین امروز شروع کنید.

ثبت نام