سوال های متداول

تفاوت کالو با سایر نرم افزارهای باشگاه مشتریان چیست؟

ما از سال 1390 کالو را راه اندازی کردیم. در این سالها به کسب و کارهای مختلفی افتخار دادن خدمت داشتیم. شما با خرید کالو تجربه ی این چندسال ما، نرم افزاری پایدار که کمترین خطا را دارد، بهترین مشاوره ها را خواهید داشت که شما را از آزمون و خطا دور می کند و درصد موفقیت شما را افزایش می دهد.

آیا برای کسب و کار من هم باشگاه مشتریان می تواند مفید باشد؟

ما در این سال ها به این نتیجه رسیدیم که بیزنس هایی که به صورت ویژه و جدی در ایجاد باشگاه مشتریان و رشد آن کار کرده اند به یک رشد پایدار و قابل پیش بینی رسیده اند. می توانیم بگوییم اگر شما بیش از 200 مشتری دارید باشگاه مشتریان واجب و حیاتی است!

مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است؟

پس از ثبت نام تیم مشاوره و استقرار ما با شما خواهند بود و در تعریف سیاست های امتیازدهی، راه اندازی نرم افزار باشگاه در بخش های مورد نیاز کسب و کار شماو آموزش آن با شما همراه خواهند بود. اگر هم نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید می توانید با تیم فروش ما از طریق شماره ای که در سایت هست تماس حاصل نمایید.

آیا می توانم به مشتریانم پیامک ارسال کنم؟

بله. ما خط پیامکی خدماتی داریم که مشتریانی که پیامک های تبلیغاتی را هم بسته اند این پیامک ها را دریافت می کنند.
اگر شما خودتان یک شماره ی اختصاصی دارید ما به آن متصل می شویم که شما بتوانید از طریق آن به مشتریان خود پیامک بدهید.

آیا حتما باید کارت فیزیکی به مشتریانم بدهم؟

خیر. می توانید مثلا با شماره ی موبایل مشتریان با آنها در تعامل باشید. ولی این امکان را هم دارید که کارت با طراحی اختصاصی خود مانند کارت های بانکی داشته باشید.

آیا امکان اتصال به سیستم های حسابداری و صندوق وجود دارد؟

بله. ما هم اکنون به بیش از 10 نرم افزار حسابداری معروف متصل هستیم و امکان اتصال به سیستم های دیگر هم موجود است.
حتی ما به وب سایت های شما هم متصل می توانیم بشویم.

آیا شما API هم دارید؟

بله. شما می توانید نرم افزارهای دیگر خود را از طریق Api کالو به باشگاه مشتریان خود متصل نمایید.

آیا مشتریانمان جایی دارند که بتوانند امتیازها و دیگر اطلاعات خود را مشاهده کنند؟

بله. مشتریان شما هم یک نام کاربری و رمز عبور دارند که برایشان پیامک می شود. از طریق آن وارد پنل خود می شوند. امتیازها و اعتبارهای دریافتی خود، فاکتورهای خود، امتیازهای دریافتی و خرج شده را مشاهده می کنند. اطلاعات شخصی خود را ویرایش می کنند. از طریق تیکت می توانند با شما در ارتباط باشند.

این نرم افزار کجا نصب می شود؟

به صورت پیشفرض باشگاه شما در سرورهای کالو ذخیره می شود. امنیت بالای این سرورها جزو نقاط مهمی است که همیشه ما به آن توجه ویژه داریم.
اگر شما تمایل داشته باشید می توانید در سرورهای خودتان نرم افزار را نصب کنید که این کار توسط تیم کالو برای شما انجام می شود.

آیا می توانیم در دامنه خودمان باشگاه را قرار دهیم؟

بله. مثلا club.mysite.com می تواند آدرس باشگاه مشتریان شما باشد که مشتریان شما هم به این آدرس مراجعه می کنند.