• 1399/2/24

نرم افزار باشگاه مشتریان و ارزش آن برای رستوران داران

یک نرم افزار باشگاه مشتریان که به خوبی طراحی شده است می تواند ترافیک را افزایش دهد و رضایت مشتریان را جلب کند، مشتریان را به کسب و کار بازگرداند و بسیاری چیزهای دیگر. یک تحقیق نشان می دهد که نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند تعداد مراجعات را تا 35 درصد افزایش دهد. نکته کلیدی این است که چگونه سیاست ها و روش های تشویقی را در یک نرم افزار باشگاه مشتریان تعیین کنیم که سود را به حداکثر برساند. روشی که برای یک رستوران جواب می دهد ممکن است برای رستوران کناری آن جواب ندهد، و مهم است که ایده خود را داشته باشیم و فاکتورهای مناسب کسب و کار خود را اجرا کنیم.

نکاتی برای زمان راه اندازی و ایجاد باشگاه مشتریان در رستوران

در زیر نکاتی آمده است که باید در زمان راه اندازی و ایجاد باشگاه مشتریان در رستوران بطور جدی در نظر بگیرید و در کسب و کار خود ارائه کنید:

 تمام رستوران ها از نرم افزار باشگاه مشتریان سود نمی برند

رستوران هایی می توانند در بالاترین سطح از یک نرم افزار باشگاه مشتریان سود ببرند که تا حدودی مشتریان ثابت خود را دارند بعنوان مثال نزدیک محل کار مشتریان هستند یا همیشه بخشی از مشتریان آنها حتی میزان کمی از آنها همیشه به مرکز آنها سر می زنند. 

یک نرم افزار باشگاه مشتریان زمانی به خوبی طراحی شده است که می تواند به صورت مرتب به مشتریان تشویق های مختلفی را ارائه کند

پاداش هایی که آنها را درگیر نرم افزار باشگاه مشتریان می کند و امتیازها را می توانند تبدیل به ریال یا هدیه کنند. 

استفاده از اطلاعات و داده هایی که از نرم افزار باشگاه مشتریان بدست می آید به کسب و کارها اجازه می دهد تا پیشنهاداتی را برای مشتریان خود طراحی کنند که مناسب ترین پاداش برای مشتریان باشد. زمانی که مشتریان تشویق شوند که بیشتر به مرکز مراجعه کنند می توانند یک دسر هم بعنوان هدیه دریافت کنند، یا می توانند پول نصف یک منو را پرداخت کنند. 

مشتریان خود را درک کنید

دانستن اینکه مشتریان شما چه چیزی دوست دارند اولین قدم در دادن هدایا به مشتریان است.

خلاقیت داشتن و انواع مختلف هدایا را در نظر گرفتن و ارائه کردن راه های مختلف برای گرفتن پاداش. انتقال از دسر و پیش غذا به یک تخفیف در وعده غذایی زمانی که حداقل میزان خرید را پرداخته اند. تغییر کوچک در برنامه وفاداری شما مشتریان را تشویق می کند تا به مراحل بعدی بروند و درگیر و همگام کسب و کار شوند، و میزهای ناهار بیشتری را به لیست سفارشات شما اضافه کند.

شیوه های ارتباطی مختلف را با مشتریان خود ایجاد کنید

مشتریان همیشگی یک رستوران همیشه گفته اند که دوست دارند از پیشنهادات و آفرهای مختلف و ایونت های برگذاری با خبر شوند.

در کنار این، یک رستوران می تواند به راحتی یک نرم افزار باشگاه مشتریان را راه اندازی کند و توسط شیوه های مختلفی که در نرم افزار وجود دارد مشتریان را درگیر کسب و کار خود کند و به راحتی با آنها در ارتباط باشد. این کار در نرم افزار باشگاه مشتریان به راحت ترین و سریع ترین شکل انجام می شود و مشتریان و رستوران را با هم هماهنگ و همراستا می کند. داده های مختلف مشتریان که در نرم افزار باشگاه مشتریان جمع آوری می شود می تواند بهترین شیوه برای ارتباط با گروه هدف مشخصی از آنها با رستوران باشد. مثلا روز زن زنها را دعوت کنید و روز برگذاری یک بازی فوتبال مخاطبان مرد را که سن مشخصی دارند دعوت کنید و از منوی خود به آنها آفر تخفیف بدهید تا جذب حداکثری را داشته باشید. راه اندازی باشگاه مشتریان می تواند به رستوران ها برای بدست آوردن سهم مناسب از بازار پر رقابت خود کمک کند. استفاده از اطلاعات به شیوه مناسب و دادن آفرهای مناسب با سلیقه هر مشتری می تواند به کسب و کارها در این راه کمک شایانی کند و روند رشد یک رستوران را در سطح بالایی تسریع بخشد.