• 1399/2/16

کارت های وفاداری مشتری

ایجاد باشگاه مشتریان و استفاده از کارت های وفاداری مشتری یک راه موثر برای بهبود سطح مشتری مداری کسب و کار می باشد. هزینه های بالای جذب مشتری جدید در مقایسه با حفظ مشتریان فعلی اهمیت حفظ مشتری را بیش از پیش نشان می دهد.

در این بازار رقابتی که مشتریان به راحتی از یک کسب و کار به رقبای آنها نقل مکان می کنند ایجاد باشگاه مشتریان و استفاده از لویالتی کارت حیاتی می باشد. برای نگه داشتن مشتریان تنها راضی نگه داشتن آنها کافی نیست بلکه بایستی خدمات ارزش افزوده ای به مشتریان ارائه شود تا در رقابت با دیگر کسب و کارها موفق به حفظ مشتری شوید.

شناخت مشتری نرم افزار باشگاه مشتریان

اولین قدم برای ایجاد وفاداری در مشتریان شناخت مشتری و رفتار آن است. یک طرح وفاداری می تواند برای تشویق و ایجاد لذت در مشتریان و ایجاد ارزش افزوده بسیار موثر باشد و کارت های وفاداری مشتری می تواند به برندسازی شما کمک شایانی کند.

مزایای استفاده از برنامه وفاداری وکارت های وفاداری مشتری

ایجاد باشگاه مشتریان و استفاده از کارت های وفاداری مشتری به شما اجازه می دهد تا به بهترین شکل ممکن بر مشتریان خود تمرکز کنید و سطح رضایت مشتریان را افزایش دهید.

مشتریان وفادار خرید بیشتری می کنند و مبالغ خرید آنها نیز در هر خرید بیشتر خواهد بود که این باعث افزایش چرخه مالی خواهد شد. با افزایش وفاداری، شما می توانید سودآوری را افزایش دهید و طول عمر حضور مشتریان را نیز افزایش دهید. استفاده از کارت های وفاداری مشتری می تواند مدیریت مشتریان را تا حد بسیار بالایی برای شما ساده سازی کند و لویالتی کارت می تواند باعث شود که مشتریان شما همیشه به یاد شما باشند و برای خرید مجدد به شما مراجعه کنند. مشتریان شما می توانند با معرفی دوستان شان به سیستم باشگاه مشتریان تان و یا دادن کارت لویالتی به دوستان خود آنها را تشویق به مراجعه و خرید از شما کنند. مشتریان وفادار همچنین بهترین مدافعان و حامیان کسب و کار شما خواهند بود.

کارت های وفاداری مشتری
مشتریان وفادار بیش از دیگران شما را به دوستان خانواده خود معرفی می کنند

ایجاد باشگاه مشتریان مناسب با کسب و کارتان

مشتریان از سیستم باشگاه مشتریان استفاده می کنند چون می دانند با فعالیت در آن پاداش دریافت می کنند.

بنابراین برنامه وفادرای بایستی به مشتریان به وضوح نشان دهد که چه پاداش هایی در نظر دارد. البته برنامه وفاداری و روش تشویقی باید با سود شما هماهنگ باشد. به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای پاداش دادن به مشتریان برای تغییر رفتار آنها هستید. و با تمرکز بر روی اهداف خاص و از پیش تعیین شده. به عنوان مثال، هدف کسب و کار شما تکرار بیشتر حضور مشتریان یا افزایش خرید مشتریان در هر حضور است. پاداش های شما به مشتریان وفادار می تواند از تخفیف های ثابت تا جوایزی از محصولات خاص و یا سایر جوایز  متفاوت باشد و این شیوه تشویقی بر حسب نوع کارت های وفاداری مشتری می تواند متنوع و مختلف باشد. به طور مثال یک آرایشگر می تواند یک برنامه ساده ایجاد کند که به ازای هر 10 بار حضور مشتری یک بار رایگان آرایش شود. یک شرکت پست ممکن است یک تخفیف برای سفارشات عمده در نظر بگیرد. 

یکماه به صورت رایگان از کالو لذت ببرید…

مهم ترین بخش برنامه وفاداری 

مهم ترین بخش طراحی باشگاه مشتریان ساده بودن آن است و همچنین پاداش ها بایستی جذاب و قابل دسترس باشند. اگر مشتریان با صرف مقدار زیادی تنها یک هدیه کوچک دریافت کنند در واقع یک توهین به مشتریان می باشد. در مقابل بایستی به این نکته توجه داشته باشید که این پاداش ها باید برای شما منطقی و قابل پرداخت باشد. طراحی کارت های وفاداری مشتری و کارت باشگاه مشتریان باید با برند شما و اهداف آن هماهنگ باشد و طبق تجربه تیم نرم افزار باشگاه مشتریان کالو مشتریان لویالتی کارت ساده را بیش از انواع دیگر کارت دوست دارند و کارت های وفاداری مشتری ساده بیشتر در ذهن مشتریان باقی می ماند. علاوه بر سادگی لویالتی کارت یا کارت های وفاداری مشتری شما برنامه وفاداری و شیوه تشویقی نیز باید راحت فهم و قابل درک برای مشتریان باشد و براحتی بتوانند آنرا درک کنند تا اهداف شما توسط آن فراهم شود.

بیایید مشتریانتان را بیشتر و بهتر بشناسید

از اطلاعاتی که برنامه های وفاداری نرم افزار باشگاه مشتریان در اختیار شما قرار می دهند می توانید به شناخت درست و دقیقی از رفتار مشتریانتان برسید، گروه هدف خود را شناسایی کنید و بر حسب سلایق مشتری و نوع و مدل رفتاری مشتری با آنها رفتار کنید و با ایجاد شخصی سازی در ارتباط با مشتریان تان کاری کنید که بیشتر و به طور مرتب از شما خرید کنند و این اتفاق با رضایت کامل مشتریان از خریدشان انجام شود و در این صورت کارت های وفاداری مشتری خود را همیشه در جیب خود خواهند داشت و به طور مرتب از شما خرید می کنند و در نهایت شما را به دوستان خود معرفی می کنند.