News

نرم افزار باشگاه مشتریان چه کمکی به رستوران من می کند!؟

در گذشته رستوران ها انواع و اقسام مختلفی داشتند. فرضا در گذشته رستوران نائب یا البرز و کبابی هایی مثل این کباب بسیار متفاوت تری از سایر کبابی ها ارائه می کردند. اما امروزه تقریبا کیفیت اکثر رستوران ها در یک حد و میزان یکسان است و رستوران ها به چند سطح بندی مختلف تقسیم می شوند و در هر سطح کیفیت تقریبا یکسان است. فرضا اگر قصد میل کردن پنه آلفردو در محله شهرک غرب یا سعادت آباد را داشته باشید به سختی بتوانید پنه ایی با طعم و مزه بسیار متفاوت از سایر رستوران ها و یا کافه های این محله پیدا کنید. با وجود این رقابت نزدیک چگونه می توان کاری کرد که مشتریان شما هر زمان تصمیم گرفتند غذای خود را بیرون از خانه میل کنند یا با یک رستوران برای سفارش غذا تماس بگیرند اولین رستورانی که به ذهن شان می رسد رستوران شما باشد. شاید تصمیم بگیرید که در اپلیکیشن های سفارش غذا تخفیف های باورنکردنی بدهید تا از شما خرید انجام دهند و سود خود را به حداقل برسانید و درصدی از سود خود را هم به اپ های دوست داشتنی که بودن آنها در رستوران ها یک اتفاق عالی بوده است بدهید. یا هر روز در جاهای مختلف تبلیغ کنید تا مشتری جذب کنید و هزینه بسیاری را برای مجموعه متحمل شوید. ولی آیا راه بهتری غیر از این همه هزینه کردن وجود ندارد. در دنیا موضوع نرم افزار باشگاه مشتریان برای رفع این مشکلات و کاهش هزینه تبلیغات و در نهایت حفظ حداکثری مشتریان راه اندازی شده است و به خوبی جواب خود را پس داده است. کاری که نرم افزار باشگاه مشتریان انجام می دهد و هدفی که دنبال می کند افزایش حفظ مشتری با بهبود سطح رضایتمندی مشتریان است. و این کار را با دادن آفرهای مختلف به مشتریان، ایجاد سطح بندی، ایجاد امکان تحلیل داده های روند خرید مشتریان و رفتار مشتریان و بسیاری عملیات های مختلف دیگر انجام می دهد. اما یکی از دقدقه ها در هنگام راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان پیچیدگی روش های تشویقی در این سیستم ها است. و باشگاه مشتریانی موفق است که در عین سادگی بتواند انواع و اقسام آفرها و شیوه های تشویقی را در اختیار مشتریان بگذارد. و در نهایت روش تشویقی به گونه ای باشد که با کسب و کار شما همگام باشد و رضایت حداکثری بوجود آورد. و این موضوع زمانی امکان پذیر است که بخش شیوه های تشویقی بر اساس هر کسب و کار و رستورانی بتواند شخصی سازی شود و این کار به سادگی انجام شود و به راحتی قابل اجرا باشد و در عین حال راحت فهم برای مشتریان باشد. که انجام این کار کمی مشکل است و حتما تیم راه انداز نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتواند به شما مشاوره مناسب بدهد و در کنار تیم شما و مدیران مجموعه باشد. و مشکل دیگر نرم افزارهای باشگاه مشتریان در ایران بحث ضعف در پشتیبانی است که این ضعف اکثر شرکت های نرم افزاری در ایران است. و کسب و کار نرم افزاری موفق می شود که بتواند به موقع و به شیوه مناسب پشتیبانی لازم را در اختیار کسب و کارهایی که با آنها کار می کند ارائه کند و مشاوره لازم را انجام دهد. اما آیا راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان روند خرید مشتریان را پیچیده نمی کند؟! این سوالی است که بسیاری از مشتریان قبل از خرید نرم افزار باشگاه مشتریان از ما می پرسند. اما در واقع روند استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان بسیار ساده تر از آن است که فکر می کنید:

  • مشتری شما خرید خود را انجام می دهد
  • شما نام و نام خانوادگی و شماره همراه مشتری محترم تان را سوال می کنید
  • در سیستم ثبت می کنید
  • سیستم باشگاه مشتریان به طور خودکار اطلاعات فاکتور مشتری را با اطلاع شخصی مشتری شما یکپارچه می کند
  • اگر کارت عضویت در اختیار دارید به مشتری خود اهدا می کنید
  • و در دفعات بعدی شماره همراه مشتری پرسیده می شود یا کارت مشتری اسکن می شود
  • و اگر مشتری در مرحله گرفتن آفر از شما باشد سیستم به صورت خودکار به شما پیغام می دهد و با خواست مشتری آفر به مشتری داده می شود.
  • کل این پورسه کمتر از 7 ثانیه زمان از صندوق دار شما و مشتری شما خواهد گرفت.
  • به همین راحتی

بعد از استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان داده ارزشمندی از اطلاعات مشتریان شما بوجود می آید که شما می توانید از این اطلاعات بهترین استفاده را داشته باشید.

  • به مشتریان قدیمی خود پیغام بدهید و به آنها را برای مراجعه مجدد آفر ویژه بدهید و دوباره آنها را بدست بیاورید
  • روز زن یا روزهای خاص به مشتریان خود پیغام بدهید و آنها را دعوت کنید که با پیشنهاد ویژه شما جشن خود را در کنار شما برگذار کنند
  • تولد و ایام خاص مشتریان تان را جشن بگیرید و به آنها تبریک بگویید
  • کسب و کار خود را به طور کامل تحلیل کنید و میزان رشد خود را بررسی کنید
  • و بسیاری اطلاعات ارزشمند دیگر که در اختیار شما قرار دارد

اگر هنوز در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان به اطمینان صد در صدی نرسیده اید می توانید با بنده تماس بگیرید تا با صحبتی دوستانه و صمیمی نیاز شما را بررسی کنیم و همچنین بیشتر با هم آشنا شویم. تلفن همراه بنده: 09191268139 ارادتمند شما