نرم افزار باشگاه مشتریان کالو به چه کسب و کاری می تواند کمک کند؟ (آیا نرم افزار باشگاه مشتریان کالو بدرد من می خورد؟!)

خیلی ها از ما سوال می کنند که آیا نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند به کسب و کار من کمک کند.

یا برنامه وفاداری را در کسب و کار خود می توانم استفاده کنم.

یا نرم افزار باشگاه مشتریان کالو امکان راه اندازی در کسب و کار من را دارد؟

در یک جمله

جواب تمام این سوالات را اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم این است که

هر کسب و کاری که با مشتری نهایی در ارتباط است می تواند از نرم افزار باشگاه مشتریان کالو استفاده کند

و راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان در آن کسب و کار می تواند به رشد کسب و کار کمک کند

تفاوتی نمی کند که این کسب و کار خدماتی است یا محصولی را بفروش می رساند. و نوع کسب و کار در راه اندازی باشگاه مشتریان اهمیت ندارد. یا در واقع نباید اهمیت داشته باشد.

بعضی از شرکت های ارائه کننده خدمات باشگاه مشتریان بخاطر محدودیت هایی که در سیستم نرم افزاری شان وجود دارد تنها می توانند به یک یا چند مدل خاص کسب و کار خدمات ارائه کنند.

و بعضی از شرکت های ارائه کننده باشگاه مشتریان می توانند

به چند مدل خدمات بدهند و به یک یا چند مدل از کسب و کار نمی توانند خدمات بدهند.

چگونه یک شرکت ارائه کننده نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند موثر باشد

در راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان اگر شرکت ارائه کننده بتواند نرم افزار باشگاه مشتریان خود را بر حسب انواع کسب و کارها شخصی سازی کند و سیستم خود را برحسب نیاز هر فرد، مدیر یا کسب و کار بهبود دهد می تواند نیاز انواع کسب و کارها را به بهترین شکل برآورده کند.

این شخصی سازی باید:

جز پلن نرم افزاری کسب و کار و سیاست های کسب و کار ارائه کننده خدمات باشگاه مشتریان باشد.

آشنایی با امکانات مختلف نرم افزار باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو چگونه این کار را انجام می دهد

خصوصیتی که نرم افزار باشگاه مشتریان کالو دارد این است که

براحتی می تواند سیستم خود را بر اساس نیازهای انواع کسب و کارها شخصی سازی کند

و امکان این را دارد که نیاز انواع کسب و کارها را به خوبی بر طرف کند.

ایده ما این است که برنامه وفاداری بر خلاف انواع نرم افزارهای دیگر که به هر کسب و کاری یک نرم افزار ثابت فروخته می شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتواند بر اساس نیاز انواع کسب و کارها شخصی سازی شود و گاها حتی در انواع کسب و کارها شیوه اجرا یا ابزار اجرا نیز تغییر می کند و بر اساس نیاز کسب و کارها تغییر می کند.

سعی ما در کالو این است که

در زمان اجرای نرم افزار باشگاه مشتریان در یک کسب و کار برنامه وفاداری چیزی جدا از کسب و کار نباشد

و کاملا منطبق با نیازهای آن کسب و کار باشد و تبدیل به چیزی درون آن کسب و کار شود.

برای مشاهده قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان کالو

هدف کالو

هدف از ایجاد باشگاه مشتریان در کسب و کارها این است که

کاری بکند که در نهایت کسب و کارها بتوانند با ایجاد وفاداری بین مشتریان شان و بهبود کیفیت رضایتمندی مشتریان شان فروش خود را افزایش دهند

و باشگاه مشتریان در نهایت بتواند باعث رونق کسب و کارشان شود.

3 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *