• 1399/2/24

راه اندازی باشگاه مشتریان هتل ها-آیا نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند باعث افزایش درآمد هتل داران شود؟

در این مقاله قصد داریم در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان در هتل ها صحبت کنیم. و شیوه درست راه اندازی باشگاه مشتریان هتل ها را با هم بررسی کنیم

با ما همراه باشید…

هرکسی دوست دارد براساس رفتاری که انجام می دهد شناخته شود. فرقی نمی کند که در محل کار باشد، یا در خانه یا در کسب و کاری که به طور مرتب از آن خرید می کنید.

کسب و کارها برنامه های وفاداری مختلفی را در بیزنس خود ارائه می کنند. نرم افزارهای باشگاه مشتریان ممکن است به سادگی این باشد که به مشتریان امتیاز بدهید تا به مراحل بالاتر بروند یا هدیه ای از شما دریافت کنند. اما نرم افزار باشگاه مشتریان می توانند بهترین ابزار برای پیدا کردن شناخت از مشتریان باشد و در کنار آن باعث بازگشت مشتریان به کسب و کار شما شود.

نرم افزار های باشگاه مشتریان نمی توانند حجم زیادی رشد در تمام کسب و کارها بوجود آورند، اما ایجاد احترام و حس خوب در مشتریان می تواند منفعت و سودی باشد که نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند برای انواع کسب و کارها داشته باشد. 

مشتری که از یکی از امکانات یک هتل لذت می برد و باعث رضایت او از آن هتل می شود می تواند باعث شود که تا 50 درصد اجاره شب ها در آن هتل افزایش یابد، که این موضوع یک موضوع تحقیق شده و اثبات شده است.

این میزان افزایش در بازگشت مشتری و افزایش سود نشان می دهد که برنامه های وفاداری واقعا به هتل ها سود می رساند و راه اندازی باشگاه مشتریان در هتل ها می تواند موثر باشد و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد.

زمانی که راه اندازی باشگاه مشتریان در هتل به شیوه درستی انجام شود، مشتریان مراجعات خود را به هتل شما افزایش می دهند تا بتوانند مزایایی که در نظر گرفته اید را برخوردار شوند.

و مهم است که مسیری را با بیشترین مزایا برای مخاطبان ایجاد کنید. تا برای بدست آوردن آن تا آنجا که می توانند تلاش کنند.

قطعا، نرم افزارهای باشگاه مشتریان برای هتل ها می توانند فراتر از دادن یک شب رایگان یا دادن یک اتاق بهتر بروند. انواع مختلف برنامه های وفاداری مشتری وجود دارد که می توانند تجربه متفاوتی را برای مشتریان بوجود آورند.

بعضی از برنامه های وفاداری می توانند به کسب و کارها اجازه دهند که امتیاز دریافت کنند و امتیاز دریافتی را در هتل خرج کنند، یا در یک اجرای زنده شرکت کنند و یا یک رویداد خاص و یا امتیاز خود را در یک فروشگاه برند خرج کنند و امکاناتی از این دست.

اطلاعات رفتار مشتری در این خرج کردن امتیاز در سیستم باشگاه مشتریان ذخیره می شود و به هتل ها اجازه می دهد بهتر رفتار مشتریان را درک کنند .

و به مشتریان حس ارزشمند بودن می دهد. مهم نیست که چه نوع برنامه وفاداری را در هتل خود پیاده می کنید، فقط مطمئن شوید که هم هتل شما و هم مشتریان امکان رد و بدل ارزش افزوده ای را دارا باشند.

برای ارائه ارزش افزوده ای به تمام مشتریان وفادار، باید در راه اندازی باشگاه مشتریان سطح بندی های مختلفی را پیاده کنید تا بتوانید به مشتریانی که ارزش بیشتری دارند سود بیشتری را ارئه کنید.

کالو یک تجربه متفاوت