راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو چه کمکی به کسب و کار من می کند. چرا باید نرم افزار باشگاه مشتریان کالو را انتخاب کنم؟

در سالهای اخیر علاقه کسب و کارها به راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو به دلیل تاثیر مثبت آن بر روی کسب وکارها بسیار بیشتر از سالهای قبل شده است. و کسب و کارها به دلیل ایده ها مختل در نرم افزار باشگاه مشتریان و تاثیر مثبت آن بر روی حفظ مشتری علاقه بسیار زیادی به راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان نشان داده اند. در مقالات قبلی به طور گسترده در مورد مزایا و معایب راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان صحبت کرده ایم. اما در این مقاله به طور خلاصه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا با وجود انواع و اقسام برنامه وفاداری در ایران سیستم باشگاه مشتریان کالو را انتخاب کنید. و این نکته را اشاره کنم که شاید هیچ نوع برنامه وفاداری در دنیا وجود ندارد که در ایران وجود نداشته باشد و انواع و اقسام باشگاه مشتریان ها در دنیا در ایران هم به همان شیوه و یا با کمی تغییر وجود دارد. و گاها تفاوت این نرم افزارها در ایران با نسخه خارجی تنها تفاوت در یک حرف از حروف الفبا است و تمام ایده ها با همان جزئیات کپی و در ایران اجرا شده است. در راه اندازی یک کسب و کار کپی کردن هیچ اشکالی ندارد اما ابتدا باید آن ایده به قول معروف ایرانیزه شود و بعد اجرایی گردد و در غیر اینصورت نمی تواند یک پروژه صددرصد موفقی باشد و بازدهی خوبی به دنبال داشته باشد. اما بیاید در این مقاله کمی کالو را تحلیل کنیم تا بیشتر با نرم افزار باشگاه مشتریان آَشنا شویم تا راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو برای شما ساده تر شود و این مقاله کمک می کند تا تصمیم گیری برای راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو برای شما ساده تر شود.

در دنیای امروز حرف اول را اطلاعات می زند

سیستم باشگاه مشتریان کالو

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان راه اندازی باشگاه مشتریان باید به آن توجه کنید این است که نرم افزار باشگاه مشتریان بتواند برای شما اطلاعات دقیق و ارزشمند بوجود آورد

نرم افزار باشگاه مشتریان بدون وجود دیتا ارزش چندانی نخواهد داشت. و موفق ترین سیستم های باشگاه مشتریان در دنیا برگ برنده آنها وجود دیتا و ایجاد دیتا برای کسب و کارها است. که این دیتا می تواند برنامه های بازاریابی و فروش کسب و کار را پوشش دهد. در کنار این کسب و کارها می توانند با برنامه ریزی بر روی این دیتا آفرهای هدفمند بر اساس هر فرد یا گروه خاص با رفتار خرید خاص یا خلق رفتاری خاص انجام دهند. با تحلیل درست این اطلاعات می توان به درستی کسب و کار خود و مشتریان را گروه بندی کرد و به درستی تصمیم گرفت که با هر گروه چگونه باید رفتار شود. که بخشی از این تحلیل به عهده شرکت ارائه کننده باشگاه مشتریان مثل کالو است. فرضا

  • خانم هایی که شیک نوتلا را در کافه من دوست دارند احتمال دارد محصولات دیگر من که در آنها نوتلا دارد را نیز دوست داشته باشند. بنابراین به این گروه از مشتریان یک آفر 30 درصد تخفیف به مدت یک هفته ارسال می کنم تا از محصول دیگرم که نوتلا دارد خرید کنند و محصول دیگرم را به آنها معرفی کنم.
  • یا آقایانی که دبل اسپرسو دوست دارند را یک آفر آفوگاتو برای آنها ارسال کنید.
  • یا زمان خلوتی کافه را از گزارشات کالو پیدا کنید و با دادن آفر در همان زمان مشتریان ترغیب به خرید در آن بازه زمانی یا روز خاص کنید.
  • یا این تعداد از مشتریان من وفادار هستند این دسته فراموشم کردند و این گروه می توانند وفادار شوند. حالا با هر کدوم به چه روشی رفتار کنم.
  • و خیلی کارهای دیگر و مشابه که این بخشی از این دانش است که توسط راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو بدست می آورید.

در زمان راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو روش های تشویقی کاملا به خلاقیت شما بستگی دارد و خلاقیت نباید محدود شود

سیستم باشگاه مشتریان کالو

هر مدیر کسب وکار به دلیل مشخصی اقدام به راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان کالو در بیزنس خود می کند و ایده های مختلفی را بر اساس سلیقه و یا دانش و یا تیم خود اجرایی می کند و همین ایده های شخصی است که یک کسب و کار را به نصبت رقبا متفاوت می کند و به نظر بنده کسب و کاری که در آن خلاقیت وجود ندارد را هر کسی می تواند راه اندازی کند ولی کسب و کار خلاقانه را اولا هر کسی نمی تواند راه بیاندازد دوما محکوم به موفقیت و به سرعت تسوط مشتریان جذب می شود. بنابراین شیوه های تشویقی در این برنامه باید بتواند بر اساس سلیقه مدیر کسب و کار شخصی سازی شود. و ایده های مدیر آن کسب و کار و روشی که مدنظر او است را اجرایی کند. و مهم ترین بخش در زمان ایجاد برنامه وفاداری همین خلاقیت در ایده ها و روش های تشویقی است که می تواند باعث موفقیت یا شکست آن شود. و معمولا کسب و کارها با یک ایده ساده شروع و در طول مدت آنرا بر حسب کسب و کار خود بهبود و توسعه می دهند.

4 نکته کلیدی برای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان موفق

پیچیدگی در راه اندازی باشگاه مشتریان محکوم به شکست است

سیستم باشگاه مشتریان کالو

در زمان راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان اگر پیچیدگی بیش از حد باشد باعث سختی کار برای مجموعه و تمام افرادی می شود که از سیستم باشگاه مشتریان استفاده می کنند می شود و بعد از یک مدت کوتاه به دلیل سختی کار با آن به طور کامل کنار گذاشته می شود. مخصوصا بخشی که تیم قرار است از آن استفاده کنند باید در ساده ترین شکل و حالت خود باشد و براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن کار را اجرایی کند. مخصوصا برای مراکزی که ترافیک بالایی دارند این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار سادگی کار با برنامه وفاداری جذابیت یک سیستم باشگاه مشتریان می تواند به صورت مکمل عمل کند و حس متفاوتی را در کاربر ایجاد کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتواند کار ارباب رجوع را تا حد امکان راه بیاندازد

کسب و کارها باید بتوانند با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان از آن بعنوان یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی به روش حفظ مشتری استفاده کنند. بنابراین سیستم باشگاه مشتریان باید بتواند روش های مختلفی برای که به حفظ مشتری ختم می شود ارائه کند و این امکان را داشته باشد تا حدود زیادی بر اساس نیازهای یک کسب و کار شخصی سازی شود و نیاز انواع کسب و کارها را پاسخگو باشد در غیر اینصورت موفقیت یک برنامه وفاداری در ارائه خدمات با کیفیت در ابهام می ماند.

برای شروع به کار با کالو

جمع بندی

در نهایت اینها بخشی از امکانات اصلی کالو در قالب خصوصیات یک سیستم نرم افزار باشگاه مشتریان موفق است که در زمان راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان کالو برای اینکه باشگاه مشتریان شما بتواند درست عمل کند بودن یک یا تمام این خصوصیات بر اساس نیاز شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

1 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *