• 1399/2/24

شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان و انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب با کسب و کار

آیا تاکنون به انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان از بین شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان فکر کرده اید؟ و آیا این موضوع را بعنوان راهی برای افزایش ترافیک کسب و کار خود فکر کرده اید؟ و یا به مشتریان خود پاداشی به ازا خرید آنها بدهید؟ در زیر 5 نکته کلید برای انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان از بین شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان را آورده ایم و اینکه یک سیستم باشگاه مشتریان باید چه نکاتی داشته باشد تا به موفقیت نرم افزار باشگاه مشتریان بیانجامد. این نکات به شما در انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان کمک شایانی می کند و به شما کمک می کند تا به درستی از بین شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان شرکت مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان

نکاتی برای انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان از بین شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان

ما برای شما در اینجا نکاتی را آورده ایم تا انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان از بین شرکت های ارائه کننده مختلف را راحت تر کند تا بتوانید و به شیوه درست تر تصمیم گیری کنید. زمانی که تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان گرفتید نکات زیر می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند تا تصمیم دقیق تری بگیرید.

استفاده راحت

زمان مثل پول ارزشمند است. بنابراین اگر یک نرم افزار را که توسط یکی از شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان انتخاب می کنید مدت زمان زیادی را برای راه اندازی به خود اختصاص دهد، این سیستم ممکن است تمام پول و سرمایه و زمان شما را صرف کند.

سادگی کلید موفقیت باشگاه مشتریان

هنگام انتخاب یکی از شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان نرم افزاری را انتخاب کنید که به راحتی شروع به کار کند و مثل این باشد که آن را از جعبه بیرون بیاورید و استفاده کنید. نرم افزارهایی که به راحتی شروع به کار می کنند و در کنار آن بتوانند با نیاز شما همگام و متناسب باشند می توانند گزینه فوق العاده ای باشند برای شروع راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان. همچنین، به تکنولوژی که کارهای شما را خودکارسازی می کند و زمان را برای شما ذخیره می کند نیز دقت کنید. بعنوان مثال، 

نرم افزار باشگاه مشتریانی که بتواند با سیستم های فروش شما یکپارچه شود و این کار را به راحتی انجام دهد می تواند گزینه فوق  العاده از یکی از بهترین نرم  افزارهای باشگاه مشتریان باشد. 

همچنین سیستمی که به راحتی بتوانید سناریو تشویقی و شیوه امتیازدهی را شخصی سازی کنید و مشتریان بتوانند به شیوه های مختلف سوالات خود را بپرسند و ارتباط خود با شما را بهبود ببخشند می توانند انتخاب های فوق العاده ای برای یک نرم افزار باشگاه مشتریان باشند.

چرخه گرفتن بازخورد بازاریابی از نرم افزارهای باشگاه مشتریان

امروزه نرم افزارهای باشگاه مشتریان که به خوبی اجرایی شده اند چیزی فراتر از یک شیوه تشویقی صرف به شما ارائه می کنند.

نرم افزاری که توسط شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان در اختیار شما قرار می گیرد اگر به خوبی طراحی شده باشد، می توانند چیزی به اسم BIG DATA  بوجود آورند که باعث می شوند تمام برنامه های بازاریابی شما جهت دهی شوند. و همچنین نگاه کنید که به چه سادگی این داده ها تحلیل و برنامه ریزی می شوند. پیشنهاد می کنم به سمت برنامه ای بروید که این داده ها را به خوبی ایجاد کند و امکان فیلتر کردن بر روی داده های مختلف در آنها وجود داشته باشد. به این طریق شما می توانید دید دقیقی در مورد کسب و کار خود و وضعیت آن و وضعیت مشتریان و رفتار خرید آنها بدست آورید و تصمیمات درست تری را اتغاذ کنید و برنامه های بازاریابی خود را به شیوه درست جهت دهی کنید.

نبایدهای سیستم باشگاه مشتریان

ایده ای برای تمرینی اثربخش نرم افزار شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان

مهم ترین مشکل در کسب و کارهای کوچک نبودن بخش بازاریابی است. اما ابزارهایی هستند که می توانند این کمبود را از بین ببرند. به دنبال ایده هایی باشید که بتوانند این کمبود را از بین ببرند. آیا ابزارهایی هستند که بتوانند بهترین راه حل و تمرین برای کسب و کارها در این راه باشند؟ آیا ابزاری هست که بتواند بهترین مشتریان وفادار را برای شما بوجود آورند، و به شما بگویند چه زمان و به چه صورت با مشتریان در ارتباط باشید؟

ابزاری که تیم کالو بعنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان به شما پیشنهاد می کند که می تواند به راحتی راه حل بازاریابی شما باشد و به شما بگوید به چه روش با کدام مشتری رفتار شود و یا حتی بعضی از فعالیت ها را در این زمینه به صورت خودکار برای شما انجام دهد چیزی غیر از سیستم باشگاه مشتریان نیست. راه حلی اثبات شده و اجرایی شده برای خلق مشتریانی وفادار به کسب و کار و برند شما که علاوه بر اینکه در حد مناسبی و دفعات با کیفیت از شما خرید می کنند بلکه سفیران برند شما هستند و هر کجا که بتوانند در مورد شیوه تشویقی شما و آفرهایی که به آنها می دهید حرف می زنند و تبلیغ شما را می کنند و از خرید از شما راضی هستند و با میل و رغبت از شما خرید می کنند و اگر به دنبال محصولات شما باشند اولین کسی که به ذهن آنها می رسد کسب و کار شما و برند شما است.

متناسب بودن هزینه به نصبت ارزشی که خلق می کنند

در ایران شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان مختلف با قیمت ها و اشکال مختلفی وجود دارند که یک نرم افزار ممکن است مناسب یک کسب و کار باشد و همان نرم افزار ممکن است به درد مغازه کناری آن نخورد. ولی آیا مسئله اصلی در انتخاب یک نرم افزار باشگاه مشتریان تنها بحث هزینه است؟

شاید قیمت در انتخاب یکی از شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان جایگاه خود را داشته باشد. در حال حاضر نرم افزاری که قیمت آن به کیفیت آن هماهنگ نباشد می تواند انتخاب نا مناسبی برای خرید و باشگاه مشتریان از بین شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان باشد.

شرکت های ارائه دهنده باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتواند حداقل 20 درصد درآمد شما را افزایش دهد یا مشتریان وفادار را در کسب و کار افزایش دهد که 5 درصد افزایش در این مشتریان می تواند تا 85 درصد درآمد شما را بهبود بخشد. برای آشنایی با سیستم باشگاه مشتریان کالو و اینکه چگونه می تواند روی کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد می توانید با شماره شرکت کالو تماس بگیرید تا بیشتر در این باره با هم صحبت کنیم.

برای اطلاع از هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان کالو…