چرا باید با کالو تماس بگیرم

اگر نیاز به مشاوره در زمینه نرم افزار باشگاه مشتریان کالو دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری دریافت کنید با ما تماس بگیرید

ساعات کاری :

شنبه- چهارشنبه: 09:00 صبح – 05:00 بعد ازظهر

ایران, تهران

سعادت آباد، خیابان طاهرخانی، پلاک 10

شماره تماس و ایمیل

02128429272
info@kalo.ir
Image

برای مشاهده قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان کالو

.

کلیک کنید
Image

برای مطالعه درباره نرم افزار باشگاه مشتریان

.

ورود به وبلاگ کالو

یکماه به صورت رایگان از کالو لذت ببرید…

سوالات متداول باشگاه مشتریان

سوالات متداول که از تیم باشگاه مشتریان کالو پرسیده می شود

تفاوت کالو با سایر نرم افزارهای باشگاه مشتریان چیست؟

این یکی از سوالات متداول باشگاه مشتریان است که از ما پرسیده می شود. تفاوت اصلی نرم افزار باشگاه مشتریان کالو با سایر سیستم های باشگاه مشتریان در سادگی کار با آن است و در عین حال کالو به گونه ای طراحی شده است که واقعا می تواند به رشد کسب و کارها کمک کند و با شیوه های مختلف آفردهی باعث افزایش درآمد کسب و کارها و افزایش تعداد دفعات خرید مشتریان شود.

آیا برای کسب و کار من هم کالو می تواند مفید باشد؟

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو به طور کلی مناسب کسب و کارهایی است که مشتریان شان به صورت بازه های مشخص خرید انجام می دهند. هر روز هر هفته یا ماهی یکبار و سه ماهی یکبار. در کل نرم افزار باشگاه مشتریان مدلی از شیوه بازاریابی است که در صورت استفاده درست در کسب و کار و اجرای ایده های آن می تواند نتیجه مورد نظر را بوجود آورد و باعث رشد کسب و کار شود.

مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است؟

نرم افزار کالو به گونه ای طراحی شده است که تمام مراحل ثبت نام و راه اندازی تا شروع به کار آن به صورت خودکار می باشد.
شما در وب سایت کالو ثبت نام می کنید. اطلاعات ورود برای شما ارسال می شود. وارد پرتال می شوید و طبق مراحلی که پرتال به شما راهنمایی می کند پیش می روید و بعد از تعریف سیاست امتیازدهی و راه اندازی نرم افزارهای مختلف کالو آماده بکار خواهد بود. بیش از یک ساعت زمان نخواهد برد. ما هم کنار شما هستیم و آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات شما خواهیم بود

آیا می توانم به مشتریانم پیامک ارسال کنم؟

بله. ما خط پیامکی خدماتی داریم که مشتریانی که پیامک های تبلیغاتی را هم بسته اند این پیامک ها را دریافت می کنند.
اگر شما خودتان یک شماره ی اختصاصی دارید ما به آن متصل می شویم که شما بتوانید از طریق آن به مشتریان خود پیامک بدهید.
ارسال پیامک هم به صورت خودکار توسط کالو و هم به صورت دستی و ارسال کمپین انجام می شود. و راه ارتباطی شما و مشتریان تان است. البته علاوه بر پرتال مشتری

آیا حتما باید کارت فیزیکی به مشتریانم بدهم؟

خیر. می توانید با شماره ی موبایل مشتریان با آنها در تعامل باشید. ولی این امکان را هم دارید که کارت با طراحی اختصاصی خود مانند کارت های بانکی داشته باشید.

سوالات متداوال دیگر باشگاه مشتریان کالو

اگر سوال دیگری که در لیست سوالات متداول باشگاه مشتریان کالو وجود ندارد برای شما پیش آمده است می توانید با ما تماس بگیرید و تیم کالو شما را راهنمایی خواهند کرد.