نرم افزار سی آر ام ابزاری هستند که به شما کمک می کنند تا اطلاعات مشتریان تان را ذخیره کنید، آنها را مدیریت کنید و اطلاعات را تحلیل کنید و در نهایت با مشتریان تعامل داشته باشید. نرم افزار سی‌آر‌ام با مدیریت اطلاعات مشتریان می تواند فروش و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد.

درباره نرم افزار سی آر ام کالو

نرم افزار سی آر ام به شما اجازه می دهد تا برای مشتریان پروفایل درست کنید و اطلاعات مشتریان را بروزرسانی کنید، آنها را گروه بندی کنید و رفتار مشتریان را رصد کنید، تا بتوانید فرآیندهای کاری و بازاریابی خود را خودکارسازی کنید.
نرم افزار سی‌آر‌ام همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبان جدید ایجاد کنید، مشتریان از دست رفته را برگردانید، و وفاداری را بین مشتریان تان افزایش دهید تا آنها تبدیل به سفیران برند شما شوند. تمام این کارها را شما می توانید در سی آر ام هایی مثل اپلیکیشن سی آر ام کالو انجام دهید.
نرم افزارهای سی آر ام به شما کمک می کند تا مشتریان تان را بهتر بشناسید، سرویس دهی خود را بر اساس خواسته آنها شخصی سازی کنید، و فروش و میزان سود خود را افزایش دهید. به کمک نرم افزار سی‌آر‌ام می توانید کیفیت بالایی از خدمات را به مشتریان ارائه کنید و رضایت مشتریان را افزایش دهید.

خدمات دهی به مشتریان

خدمات دهی به مشتریان یک مهارت برای هر کسب و کار است که باعث رضایتمندی و بازگشت مشتریان می شود. با این حال، خدمات دهی به مشتریان تنها این نیست که رفتاری دوستانه و کمک کننده داشته باشید.
این موضوع همچنین نیاز به ابزار مخصوص به خود را دارد تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید، اطلاعات را مدیریت کنید و کیفیت تعامل با مشتریان را افزایش دهید‌. یکی از ابزارهایی که می تواند تا حد بالایی نیاز شما را برای ارائه خدمات به مشتریان برطرف کند و کیفیت کار را بالا ببرد نرم افزار سی آر ام می باشد که با در اختیار داشتن ابزارهایی مثل کانال فروش، فرصت و سرنخ و همچنین وظیفه می تواند کیفیت خدمات رسانی به مشتریان را تا حد بالایی افزایش دهد.

کالو برای تیم بازاریابی و فروش

کانال فروش در نرم افزار سی آر ام

کانال فروش یک ابزار استراتژیک در نرم افزار سی آر ام است که در فرآیند بازاریابی استفاده می‌شود و به کمک آن می‌توان فرآیند فروش را مرحله به مرحله به جلو برد. این ابزار شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و روش‌ها است که به منظور جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و افزایش فروش استفاده می‌شود. کانال فروش می تواند تا سیصد درصد فروش شما را افزایش دهد.

ابزار کانال فروش کالو

اولین مرحله در کانال فروش، شناسایی و جذب مشتریان جدید است. در این مرحله، از روش‌های مختلفی مانند تبلیغات، بازاریابی محتوا، رویدادها و شبکه‌سازی استفاده می‌شود تا مشتریان جدید به شرکت یا محصول شما جذب شوند.

کالو برای مدیران

در مرحله بعدی، ارتباط با مشتریان برقرار می‌شود. این شامل ارتباطات مستقیم مانند تماس تلفنی، ارسال ایمیل، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همچنین استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می‌شود. هدف از این مرحله، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و ایجاد ارتباط مستمر با آن‌ها است.

سپس، در مرحله بعدی، مشتریان را به خرید ترغیب می‌کنیم. این شامل ارائه اطلاعات کامل و جذاب درباره محصول یا خدمات شما، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، ایجاد اعتماد و ارائه ضمانت‌ها است. هدف از این مرحله، تشویق مشتریان به خرید و افزایش نرخ تبدیل مشتریان به خریداران است.

در نهایت، مرحله نگهداری و حفظ مشتریان فعلی است. در این مرحله، از روش‌هایی مانند ارائه خدمات پس از فروش، برنامه‌های وفاداری، ارسال خبرنامه‌ها و ارتباطات مستمر استفاده می‌شود. هدف از این مرحله، حفظ مشتریان فعلی و ایجاد ارتباط بلندمدت با آن‌ها است.

کانال فروش به شما کمک می‌کند تا فرآیند بازاریابی را به صورت سازمان‌یافته و مرحله به مرحله پیش ببرید و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهید و روابط مستدام با مشتریان خود را برقرار کنید.

ابزار وظیفه در نرم افزار سی آر ام

ابزار وظیفه در نرم افزار سی آر ام (CRM) یک ابزار مدیریتی است که به تیم‌ها کمک می‌کند تا وظایف و فعالیت‌های خود را به صورت سازمان‌یافته و هماهنگ انجام دهند. ابزار وظیفه در سی آر ام به تیم‌ها امکان می‌دهد تا تسک‌ها، پروژه‌ها و فعالیت‌های مرتبط را در یک محیط مشترک مدیریت کنند و به صورت هماهنگ بین اعضای تیم ارتباط برقرار کنند.

ابزار وظیفه و مدیربت تسک کالو

با استفاده از ابزار وظیفه در CRM، تیم‌ها می‌توانند وظایف خود را ایجاد کنند، به اعضای تیم تخصیص دهند و مهلت‌ها و اولویت‌ها را تعیین کنند. همچنین، اعضای تیم می‌توانند وضعیت و پیشرفت وظایف را پیگیری کنند و نظارت داشته باشند. این ابزار امکان ارسال یادآوری‌ها و اعلان‌ها درباره وظایف مهم را نیز فراهم می‌کند تا همه اعضای تیم از تغییرات و به روزرسانی‌ها مطلع شوند.

با استفاده از ابزار وظیفه در CRM، تیم‌ها قادر خواهند بود تا به صورت کار تیمی و هماهنگ، وظایف را تقسیم کنند و به اعضای تیم تخصیص دهند. این امکان را به تیم می‌دهد تا به صورت همزمان و هماهنگ، بر روی وظایف کار کنند و از تکرار کارها جلوگیری کنند. همچنین، با امکان انتقال تسک‌ها بین اعضای تیم، در صورت نیاز به تغییر تخصیص وظیفه، تیم قادر خواهد بود به سرعت و به صورت انعطاف‌پذیر وظایف را به اعضای دیگر تیم منتقل کند.

به طور خلاصه، ابزار وظیفه در نرم افزار سی آر ام به تیم‌ها کمک می‌کند تا به صورت کار تیمی و هماهنگ وظایف را مدیریت کنند و از انتقال تسک‌ها بین اعضای تیم برای انعطاف‌پذیری و سرعت در انجام کار استفاده کنند.

ابزار تحلیلی و گزارش گیری

ابزار تحلیلی و گزارش گیری که در سی آر ام وجود دارند به شما کمک می کنند تا کیفیت خدمات رسانی و پروسه های فروش خود را اندازه گیری و تحلیل کنید و نقاط ضعف و قوت را در بخش های مختلف سازمان بدست آورید. این ابزارها به شما کمک می کنند اطلاعات را جمع آوری و تصویرسازی کنید و در نمودارها و چارتهای مختلف اطلاعات آماری کسب و کار خود را تحلیل کنید. در نرم افزار کالو کارها به صورت فرآیندهای یکپارچه بین تمام اعضای تیم انجام می شود و شما با تحلیل اطلاعات می توانید متوجه شوید کدام بخش یا فرد در سازمان تان کیفیت بالاتر یا پایین اری دارد.