ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

support@kalocrm.com

ایران - تهران

Top

چرا باید نرم افزار باشگاه مشتریان راه اندازی کنم؟!

نرم افزار باشگاه مشتریان راه اندازی

چرا باید نرم افزار باشگاه مشتریان راه اندازی کنم؟!

اگر در مورد راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان دچار ابهام هستید، تیم کالو در خدمت شما هستند تا بطور کامل دلایل راه اندازی باشگاه مشتریان را برای شما شرح دهند.

خوب، نرم افزار باشگاه مشتریان دقیقا چه چیزی است؟

در کنار اینکه جزییات در انواع سیستم ها و نرم افزارها متفاوت از یکدیگر هستند، اما کلیت تمام نرم افزارهای موجود در یک گروه یکسان است: نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم بازاریابی سازمان یافته توسط یک کسب و کار است که به می تواند به رفتارهای خرید مختلف پاداش هایی را بدهد، که باعث می شود مشتریان به یک کسب و کار وفادار شوند. یک برنامه وفاداری مشتری امکان این را دارد که به شکل های مختلف آفرهایی را مثل، اعتبار درون فروشگاه، امتیاز به ازا هر رفتار، هدیه، تخفیف و انواع مختلف دیگری را به یک مشتری ارائه کند که اجرای درست این سیاست های تشویقی می تواند باعث خلق مشتریانی وفادار به یک کسب و کار شود.

قطعا، مثل تمام تلاش های بازاریابی، راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان نیاز به منابعی دارید که باید تامین شود و میزان هزینه ای که برای نرم افزار باشگاه مشتریان می شود باید منطقی و طبق بررسی درست اجرایی شود. اگر هنوز در استراتژی بازاریابی خود جایی را برای نرم افزار باشگاه مشتریان در نظر نگرفته اید، یا در مورد موثر بودن این سیستم مطمئن نشده اید، دلایل زیر را در نظر بگیرید که چرا نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند ارزش راه اندازی را داشته باشد و به سود کسب وکار شما است.

راه اندازی باشگاه مشتریان می توانند باعث رشد کسب و کار شما شوند

قطعا، هر نوع نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند نتایج متفاوتی را رقم بزند، اما بعنوان یک بازاریاب، این موضوع را نباید فراموش کنید که سیستم باشگاه مشتریان بارها و بارها تست و امتحان شده است و جواب خود را پس داده است، و می تواند باعث موفقیت کسب وکارهای مختلفی شود.

در حقیقت، یکی از راه های اثبات شده برای  بازاریابی به شیوه ای که باعث رشد سریع کسب و کار شما شود (growth hacker marketing)، می تواند راه اندازی باشگاه مشتریان باشد و این موضوع طبق تحقیقات انجام شده در آمریکا است و موضوعی کاملا اثبات شده است. بنابراین می توان گفت که منطقی است که تمام انرژی خود را بر روی راهی بگذارید که می تواند باعث رشد سریع کسب و کار شما از نطقه A  به نقطه B که هدف شما است شود. و می تواند بازخورد مالی مناسبی را برای شما و کسب و کار شما داشته باشد.

قیمت نرم افزارهای باشگاه مشتریان به آن گرانی که شما فکر می کنید نیست

زمانی که بعضی از بازاریاب ها به برنامه های وفاداری مشتری فکر می کنند، تصور می کنند که حجم عظیمی از سرمایه و منابع باید به این نوع برنامه ها اختصاص داده شود که جواب بدهد یا ندهد و موفقیت باشگاه مشتریان برای آنها در حاله ای از ابهام است.

در حقیقت، در اصل، تلاش برای جذب مشتری جدید هزینه اصلی است که یک کسب و کار متقبل می شود. بر طبق تحقیق سال 2013 مجله فوربس هزینه حفظ مشتری 7 برابر کمتر از جذب مشتری جدید است. بنابراین، هزینه ای که برای حفظ مشتری انجام می دهید هر چقدر که باشد بسیار کمتر از جذب یک مشتری جدید است.

بنابراین، بسته به حد پاداش هایی که در نظر می گیرید، هزینه های شما برای نرم افزار باشگاه مشتریان مشخص می شود و میزان این هزینه به میزان هزینه مورد نظر شما برای پاداش دهی به مشتریان بستگی دارد.

توسط نرم افزار باشگاه مشتریان مراجعات مشتریان را حداکثر کنید

نرم افزار باشگاه مشتریان دو عملیات مختلف از هم را اجرایی می کنند: مشتریان گذری را تبدیل به مشتریان همیشگی شما می کنند که در کنار باشگاه مشتریان خدمات خوب و سرویس خوب می تواند باعث این موضوع شود، و در کنار اینکه باعث می شود مشتریان وفادار شما حس خوب خود را از کسب وکار شما همیشه داشته باشند و این احساس مثبت ادامه پیدا کند و خرید از شما توسط این مشتریان افزایش یابد و کیفیت این موضوع بالاتر رود.

قطعا، با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان، نه تنها تعداد دفعات حضور مشتریان خود را بهبود می دهید، این شانس را دارید که مشتریان شما تجربه خوبی که داشته اند را با دوستان خود در میان بگذارند. هرچه بیشتر یک مشتری احساس خوبی نصبت به یک کسب و کار داشته باشد، به میزان بیشتری از شما پشتیبانی می کند و به دیگران تبلیغ شما را خواهد کرد. این موضوع باعث تبلیغ دهان به دهان کسب و کار شما می شود که بهترین و سریع ترین و همچنین موثرترین راه تبلیغات است که می تواند باعث رشد چشم گیر هر کسب وکاری شود.

با دادن پاداش های فریبنده فروش خود را افزایش دهید

بازاریابها و مدیران از داشتن نرم افزار باشگاه مشتریان لذت می برند به این دلیل که به آنها این توانایی را می دهد که با انجام یکسری عملیات ها حضور مشتریان خود را و خرید آنها را افزایش دهند. باشگاه مشتریانی که مشتریان از آن قدردان هستند، با این حال، با وجود اینکه آنها باید برای دادن پاداش ها هزینه کنند ولی در کنار این زمانی که با افزایش فروش در کسب و کار خود مواجه می شوند این موضوع باعث ایجاد علاقه به این سیستم ها می شود و تاثیر باشگاه مشتریان و بودن برنامه وفاداری در کسب و کار آنها تبدیل به امری حیاتی و موثر می شود.

به همین دلیل، راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان در استراتژی بازاریابی شما باعث می شود به سهم بیشتری از بازار خود دست پیدا کنید که جذب این سهم بازار تا قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان کاری سخت و هزینه بر بوده است. و با راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید این کار را با ساده ترین ایده ها و روش ها و اجرای خلاقیت خود انجام دهید و مشتریانی ایجاد کنید که سفیران برند شما هستند.

این موضوع تنها زمانی اتفاق می افتد، که پاداش ها و هدایایی که به مشتریان خود می دهید مورد خواست و نیاز مشتریان شما باشد و باعث شود که آنها ترغیب شوند بخاطر این هدایا به کسب و کار شما بازگردند. و در نظر داشته باشید که نه تنها نرم افزار باشگاه مشتریان بلکه هر شیوه دیگر بازاریابی که اجرایی می کنید باید بتواند بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان شما طراحی شود و باعث جذب نظر مشتریان شما وبر طرف کردن نیاز آنها باشد که منجر به خرید بیشتر و تعداد دفعات مراجعه بیشتر از طرف آنها گردد.

پاداش های شما در نرم افزار باشگاه مشتریان باید باعث شود که آنها خرید بیشتری انجام دهند و این موضوع باید برای آنها ارزشمند باشد که این اتفاق بیافتد.

 باعث خوشحالی مشتریان تان شوید

مزایایی که شما در نرم افزار باشگاه مشتریان خود به مشتریان خود می دهید تاثیری روی کیفیت سرویس یا محصول شما نمی گذارد. این کار باعث می شود، که شما ارزش افزوده ای را توسط پاداش و هدیه برای قدردانی از آنها به مشتریان خود ارائه کنید که از آنها بخاطر وفادار بودن و خرید کردن از شما به آنها اهدا می کنید که باعث شود هیچ وقت شما و برند شما را فراموش نکنند و برای همیشه شما را گوشه ذهن خود داشته باشند و شما را بعنوان اولین جا برای خرید و یا استفاده از سرویس انتخاب کنند.

با ایجاد نرم افزار باشگاه مشتریان، شما این پیغام را به مشتریان فعلی و آینده خود می دهید که نه تنها قصد دارید درآمد کمتری از فروش خود بدست آورید، بلکه می خواهید با مشتریانی که به آنها علاقه دارید ارتباط نزدیکتری بوجود آورید. شما سرویس و خدمات می فروشید، در کنار آن رساندن سود به مشتریان را به آن اضافه می کنید.

اینکه به مشتریان خود ثابت کنید که به آنها احترام می گذارید، می توانید تاثیر مثبت فوق العاده ای روی آنها داشته باشد.

چرا الان زمان راه اندازی باشگاه مشتریان است

این یک راز نیست که نرم افزار باشگاه مشتریان یک روش موثر بازاریابی است. آنها باعث رشد کسب و کار شما می شوند، باعث بازگشت مشتریان می شوند، و اعتبار برند شما را توسعه می دهند. و اگر هنوز برنامه وفاداری مشتریان را در استراتژی بازاریابی خود ندیده اید، شما یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های بازاریابی و موفق ترین شیوه ها را از دست داده اید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید