ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

چکارهایی باعث می شود نرم افزار باشگاه مشتریان جواب دهد؟ (بایدها و نبایدهای اجرای یک نرم افزار باشگاه مشتریان)

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو

چکارهایی باعث می شود نرم افزار باشگاه مشتریان جواب دهد؟ (بایدها و نبایدهای اجرای یک نرم افزار باشگاه مشتریان)

در دنیای پر رقابت امروزه که اکثر کسب و کارها و محصولات و خدمات در یک سطح از کیفیت قرار دارند، داشتن یک برتری رقابتی مهم ترین موضوع برای موفقیت یک کسب و کار است. هر کسب و کار باید بتواند برتری خود نصبت رقبا را ایجاد کند و تمام سعی خود را برای بهبود آن ایجاد کند.

یکی از امکاناتی که می تواند به راحتی تبدیل به برتری یک کسب و کار نصبت به رقبای خود شود راه اندازی باشگاه مشتریان است. نرم افزار باشگاه مشتریان و برنامه های وفاداری آن زمانی که با خلاقیت یک کسب و کار ترکیب می شود و آن کسب و کار ایده های خود را وارد آن می کند می تواند در مدت کوتاه حفظ مشتری را در بیزنس مورد نظر افزایش دهد و رشد درآمدی چشم گیری در آن کسب و کار بوجود آورد.

اما چه کارهایی باعث می شود که راه اندازی باشگاه مشتریان باعث موفقیت یک کسب و کار شود. در این مقاله به جواب این سوال می پردازیم.

با ما همراه باشید

سادگی کلیک موفقیت سیستم های تشویقی باشگاه مشتریان

یکی از پیچیده ترین موضوعات در زمان راه اندازی باشگاه مشتریان روش ها و سیاست های تشویقی است که هر کسب و کار باید با دقت و کیفیت مناسب این شیوه ها را پیاده کند. اما یکی از نکاتی که باید در پیاده سازی شیوه های تشویقی به آن توجه کرد، سادگی روش های تشویقی است. هر چه قدر که این روش ها و آفرهای آن ساده تر و آسان فهم تر پیاده شود، درک آن برای مشتریان آسان تر می شود و به همین ترتیب جذب مشتریان افزایش بیشتری پیدا می کند. و همچنین این شیوه ها باید باب میل گروه هدف اصلی شما باشد.

در کنار این شرکتی که ارائه کننده باشگاه مشتریان است باید بتواند بر اساس کسب و کار شما مشاوره لازم را به شما بدهد و شما را در پیاده سازی شیوه مناسب و با کیفیت راهنمایی کند. نقش تیم راه انداز و مشاور در پیاده سازی روش تشویقی مناسب بسیار حائز اهمیت است.

داده ها و اطلاعات بوجود آمده از نرم افزار باشگاه مشتریان

یکی از مزایای یک باشگاه مشتریان و یا بهتر بگویم باشگاه مشتریان موفق بوجود آمدن دیتای ارزشمند از مشتریان و خریدها و میزان خرید است.

این اطلاعات به مرور زمان ارزشمندتر می شود و به کسب و کار برای تصمیم گیری های خود بسیار کمک می کند. فرضا از اطلاعات مشتریان می توانید آفردهی های مختلف در زمان های خاص انجام دهید.

اگر نرم افزار مورد نظر بتواند فیلترهای مختلف را بر روی گزارش مشتریان انجام دهد می توانید هدفمند و با برنامه ریزی مشخص آفردهی خود را انجام دهید. فرضا روز زن به زن ها و یا روز تولد امام علی (ع) به کسانی که اسم شان علی است یا کسانی که در تاریخ خاصی یا بازه خاصی ثبت نام کرده اند و یا حتی محصول خاصی را خریده اند یا حتی محصول خاصی را نخریده اند. و یک سیستم باشگاه مشتریان موفق باید بتواند این کارها را به سادگی انجام دهد و اجرای این ایده ها را برای کسب و کار مورد نظر ساده و آسان نماید.

و اینها بخشی کوچکی از کارهایی است که می توانید با اطلاعات در باشگاه مشتریان انجام دهید و این لیست می تواند بسیار بلند بالا باشد یا حتی پایانی برای آن نباشد.

تیم، اجرا و پشتیبانی مناسب و با کیفیت از سیستم باشگاه مشتریان

اینها سه عاملی هستند که می تواند باعث موفقیت روند راه اندازی باشگاه مشتریان در یک کسب و کار شوند.

تیم مناسب

در زمان راه اندازی باشگاه مشتریان تیم شما و افرادی که با این سیستم کار می کنند از مهم ترین موضوعات در موفقیت یک سیستم باشگاه مشتریان هستند. اگر در زمان اجرا تیم شما کیفیت مناسبی را ارائه کنند و به خوبی پاسخگوی مشتریان شما باشند و نیازهای مشتریان را برطرف کنند و اجرای باکیفیتی را خلق کنند می توان موفقیت یک باشگاه مشتریان را تضمین کرد. شاید بتوان گفت تیم شما مهم ترین دلیل موفقیت یا شکست باشگاه مشتریان هستند.

اجرای با کیفیت

یکی از دلایل دیگر موفقیت راه اندازی باشگاه مشتریان اجرای اصولی و با کیفیت است که در این موضوع نقش تیم ارائه کنند نرم افزار باشگاه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است که به خوبی در راه اندازی با کیفیت و مناسب باشگاه مشتریان به مدیران کسب و کار کمک کنند و آموزش های لازم را ارائه کنند و زمانی که کیفیت یک کسب و کار پایین می آید به آنها راهنمایی لازم را بدهند و ایده های مناسب که می توانند توسط سیستم باشگاه مشتریان اجرایی کنند را به آنها گوش زد کنند.

پشتیبانی به موقع و مناسب

تیم ارائه کننده خدمات باشگاه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار هستند بخصوص در شروع کار. تیم ارائه کنند باید بتواند به خوبی آموزش دهند، امکانات را معرفی کنند شیوه درست استفاده و ابزارهای مختلف را معرفی کنند و به کسب و کار مشاوره ای را بدهند که نرم افزار باشگاه مشتریان باعث رشد و موفقیت آنها شود.

همسو بودن هر دو تیم یکی از دلایل موفقیت یا شکست سیستم باشگاه مشتریان است.

جمع بندی

اینها بخشی از خصوصیاتی بودند که می تواند باعث موفقیت یک کسب و کار در زمان راه اندازی باشگاه مشترین شود. و دلایل می تواند از این هم بیشتر باشد ولی رعایت این نکات و اجرای اصولی آنها می تواند در موفقیت یک سیستم باشگاه مشتریان کمک شایانی کند و تا حدود زیادی موفقیت سیستم مورد نظر را تضمین نماید.

 

برای مشاوره در زمینه راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید با شماره 09191268139 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید