ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

چگونه راه اندازی نرم افزار وفاداری مشتری می تواند درآمد را چند برابر کند

باشگاه مشتریان کالو

چگونه راه اندازی نرم افزار وفاداری مشتری می تواند درآمد را چند برابر کند

زمانی که به نرم افزار وفاداری مشتری فکر می کنید، شاید یک کارت عضویت به ذهن شما خطور کند، یا یک کارت تخفیف. در حال حاضر، با وجود آمدن سیستم های نرم افزاری مختلف باشگاه مشتریان در دنیا و ایران وارد فاز جدیدی شده است و با تکنولوژی هایی مثل گیمیفیکیشن (بازی سازی)، حس تازه ای به این برنامه ها وارد شده است و برنامه ها می توانند نتیجه واقعی و اثربخشی را در مشتریان و انرژی آنها بوجود آورد و حفظ مشتری را به میزان حداکثر خود برسانند. و این موضوع واقعا موثر واقع می شود و خارج از یک کارت تخفیف یا کارت عضویت ساده شده است. در حقیقت، برنامه های نرم افزار وفاداری مشتری معمولا یکی از ساده ترین راه ها برای توسعه و افزایش سوددهی یک کسب و کار است.

مجله فربس به این نتیجه رسیده است که جذب مشتری جدید هزینه ای پنج برابر حفظ مشتری در بر خواهد داشت. در نتیجه، پیدا کردن راهی برای حفظ مشتری فعلی هزینه بسیار منطقی تری از جذب مشتری جدید در برخواهد داشت.

حتی اگر نرم افزار وفاداری مشتری شما بخواهد محصولی را به صورت رایگان بدهد، محصولی را با تخفیف یا آفر ویژه بدهد، یا زمانی که مشتریان شما را به دوستان شان معرفی می کنند از شما آفر ویژه ای دریافت کنند، اینها می توانند بسیار به افزایش رضایت مشتریان شما تاثیر بگذارد و باعث بازگشت مشتریان و ایجاد وفادارسازی شود.

بر طبق تحقیق فست کمپانی، بیشتر مشتریان پیروزی های کوچک ولی پیاپی را بیش از پیروزی های بزرگ دوست دارند. به همین ترتیب، دست آوردهای مرتب که در طول زمان بدست می آید ( مثل 5 درصد تخفیف در هر خرید ) تجربه متفاوتی را برای مشتری بوجود می آورد. همین ها باعث می شود که نرم افزار وفاداری مشتری برای سالها دوام بیاورد و با دادن امتیازها و آفرهای مختلف باعث موفقیت یک کسب و کار شود. بر طبق آمارهای بدست آمده، نرم افزار لویالتی می تواند بازار یک کسب و کار را تغییر دهد که این تغییر می تواند تا 20 درصد افزایش درآمد باشد.

باشگاه مشتریان کالو

در نتیجه، کسب و کارهایی که به صورت جدی به رشد کسب و کار خود فکر می کنند باید به سمت نرم افزار باشگاه مشتریان بروند.  یک سایت تحلیل کسب و کارها نشان داده است، با ایجاد و همگام شدن نرم افزار باشگاه مشتریان با یک کسب و کار و اجرا برنامه های وفاداری مختلف در سیستم وفاداری و ترکیب این موضوع با برنامه های بازاریابی، یک کسب و کار می تواند بازار هدف خود را توسعه دهد و میزان خرج پول در کسب و کار خود را به سمت اهداف مالی که دارد افزایش دهد و توسعه دهد: مشتریان را به کسب و کار خود بازگرداند تا فروش خود را افزایش دهد. که این کار توسط داده های فعلی که از مشتریان بدست آمده است انجام می شود، کسب و کارها می توانند با راه اندازی نرم افزار لویالتیی که به مشتریان پاداش می دهد مشتریان را با کسب و کار خود درگیر نماید و آنها را با کسب و کار خود همگام سازد.

بعلاوه، یک نرم افزار لویالتی قوی نه تنها مشتریان را تشویق به بازگشت به کسب و کار شما می کند، بلکه آنها را تشویق می کند که بیشتر در فروشگاه شما خرج کنند. زمانی که مشتریان متوجه شوند که آفر جذابی یا سرویس ویژه ای را دریافت می کنند، آنها به کسب و کار شما پاداش خوبی خواهند داد.

بر طبق وبلاگ شاپی فای، نرم افزار وفاداری مشتری برای ایجاد وفاداری در یک کسب و کار بوجود آمده اند، که در کنار آن، باعث می شود سود افزایش پیدا کند و باعث ایجاد مراجعه کنندگان بیشتر. دادن امتیاز به عنوان هدیه می تواند تا 20 درصد مراجعات را افزایش دهد. استارباکس اذعان کرده است که نرم افزار وفاداری مشتری توانسته است سود آنها را تا 26 درصد افزایش دهد و سود کلی را تا 11 درصد افزایش بوجود آورد. در کنار اینکه شما چگونه به مشتریان خود پاداش می دهید، کارهایی که بعد از راه اندازی نرم افزار لویالتی انجام می دهید سود شما را افزایش می دهد.

راه دیگری که نرم افزار باشگاه مشتریان سود شما را افزایش می دهد راه های بیشتر برای تقابل با مشتریان شما است. شرکت ها می توانند به مشتریان خود ایمیل، پیامک ارسال کنند و آنها را تشویق کنند که به کسب و کار شما باز گردند و شما را فراموش نکنند.

در کالو راه های مختلفی مثل پیامک، ایمیل، صفحه شخصی مشتری و همچنین بات تلگرام اختصاصی کسب و کار راه هایی هستند که کسب و کارها می توانند توسط آنها با مشتریان خود در ارتباط باشند.

در شرکت نتفیلیکس این کار بر اساس آخرین صفحه ای که مشتری دیده است انجام می شود و به مشتری صحفاتی پیشنهاد می شود که بر طبق سلیقه مشتری است.

استارباکس در روز تولد مشتریان به آنها یک فنجان قهوه رایگان می دهد. یک برنامه وفاداری خوب نه تنها کاری می کند که با مشتریان ارتباط موثرتری داشته باشید، همچنین به شما اطلاعات ارزشمندی می دهد تا بتوانید به شیوه درست بازاریابی و فروش خود را بهبود بخشید.

ایجاد باشگاه مشتریان کالو

در کنار اینکه بسیاری از مشتریان دوست دارند تجربه متفاوت خود را با دیگران در میان بگذارند، باشگاه مشتریان می تواند بهترین راه تبلیغ دهان به دهان برای شما باشد. مشتریان راضی معمولا دوست دارند کسب و کار شما را به دوستان خود معرفی کنند، که این راه بهترین راه تبلیغ دهان به دهان شما است. نرم افزار لویالتی همچنین می تواند ترافیک بیشتری را به وب سایت شما بیاورد، و باعث می شود مشتریان بیشتری به وب سایت شما مراجعه کنند تا با کسب و کار شما یا آفرهای شما آَشنا شوند تا از سرویس ها و خدماتی که به آنها ارائه می کنید اطلاع یابند. در یک تحقیق انجام شده نشان می دهد که، 84 درصد مشتریان گفته اند که آنها به وب سایت کسب و کاری که نرم افزار وفاداری مشتری دارد بیشتر مراجعه می کنند. تبلیغ دهان به دهان مثبت و وب سایتی با مراجعه بالا دو تا از بهترین راه های افزایش درآمد هستند.

کسب و کارهای کوچکی که می خواهند باشگاه مشتریان راه اندازی کنند باید بدانند که از باشگاه مشتریان چه چیزی می خواهند بدست آورند.

  • آیا نیاز به این دارید که اطلاعات دقیقی در ارتباط با مشتریان خود بدست آورید؟
  • آیا می خواهید درآمد خود را افزایش دهید؟

بعد ایجاد لیست دقیق اهداف، یک کسب و کار می تواند به شیوه درست تصمیم بگیرد که نرم افزار وفاداری مشتری می تواند به آنها کمک کند یا خیر.

یک نرم افزار لویالتی خوب می تواند مشتریان را تشویق کند که از شما خرید بیشتری انجام دهند و مرتب به شما سر بزنند، سود شما را افزایش دهند، اطلاعات دقیقی درباره رفتار خرید مشتری به شما می دهد، و تبلیغ دهان به دهان با ارزشی برای شما ایجاد کند. و این بهترین راه بوجود آوردن فروش بیشتر و مشتریان وفادارتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید