ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

آیا راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند سوددهی کسب و کار من را بالا ببرد

راه اندازی باشگاه مشتریان

آیا راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند سوددهی کسب و کار من را بالا ببرد

برنامه های وفاداری روز به روز در حال فراگیر شدن هستند، و روزی خواهد رسید که هر کسب وکار یک باشگاه مشتریان نیز در اختیار دارد. و کیف پولی ما به زودی حاوی کارت های مختلف باشگاه مشتریان می شود و حتی دسته کلیدهای ما کارت باشگاه مشتریان به آنها وصل می شود. 94 درصد مردم کانادا حداقل عضو یک باشگاه مشتریان هستند.

اگر همه ما عضو باشگاه مشتریان باشیم، این نشان می دهد که این سیستم ها برای رشد کسب و کار ما مفید هستند، درست می گم؟ به این معنی که، کسب وکارها به مشتریان وفادار خود پیشنهادهای ویژه ای می دهند تا آنها را برای کسب و کار خود حفظ کنند.

در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان، بگذارید یک موضوع را در نظر بگیریم. شرکت ها وارد کسب و کار می شوند تا پول بدست آورند. و شرکت ها با راه اندازی باشگاه مشتریان به عنوان ابزاری برای خلق پول استفاده می کنند، ولی در آخر هدف از نرم افزارهای باشگاه مشتریان سود رساندن به کسب و کارها است.

برای اینکه بتوانید از راه اندازی باشگاه مشتریان به خوبی بهره ببرید باید برنامه های وفاداری مشتری را بخوبی درک کنیم و بدانیم چگونه روانشناسی مشتریان درست عمل می کند.

نرم افزار های باشگاه مشتریان از یک سیستم پاداش دهی و تشویقی استفاده می کنند تا بتوانیم از طریق آن امتیاز جمع کنیم، تخفیف بگیریم و یا پولی در کارت ما ذخیره شود. چه کسی از تخفیف و امتیاز بد اش می آید؟!

شرکت ها می دانند در کنار اینکه ما دوست داریم پاداش بگیریم این امکان می تواند باعث شود که ما بطور مرتب به یک کسب و کار مراجعه کنیم و با آن کسب و کار تقابل بهتری داشته باشیم. این پاداش ها ما را به سمت محصول خاصی می برد و باعث تقابل بهتر ما با یک برند می شود. از دیدگاه اقتصاد و کسب و کار، ما هیچ وقت شاید نتوانیم بهترین قیمت را دریافت کنیم.

برای درک بهتر این موضوع نمونه هایی از نرم افزارهای باشگاه مشتریان را برای شما لیست کرده ایم که بتواند در درک درست شما در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان کمک کند.

خطوط هوایی

یکی از معمول ترین انواع نرم افزارهای باشگاه مشتریان در دنیا، خطوط هوایی هستند که به شما اجازه می دهند به ازا پروازی که انجام می دهید از این نرم افزارها امتیاز دریافت کنید. راه های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید امتیاز بدست آورید  و یا امتیاز را خرج کنید، اما من در این پست بر روی سناریو و شیوه تشویقی تمرکز می کنیم.

چگونه می توانید از این سیستم ها سود ببرید

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از این سیستم ها سود ببرید، شما کافی است از خطوط هوایی که این امکان را فراهم می کنند پروازهایی را انجام دهید و این انتخاب می تواند از بین خطوطی هستند که ارزانتر و به صرفه تر هستند

به این طریق می توانید کمترین هزینه را انجام دهید و در کنار آن امتیاز دریافت کنید. بسیاری از مردم در آمریکا و کانادا خطوط هوایی را انتخاب می کنند که ارزانترین خدمات را ارائه می کنند.

چگونه آن شرکت سود می برد

اگر شرکت هواپیمایی ارزانترین نباشد و شما پرواز خود را از طریق آنها انجام دهید بخاطر اینکه از آنها پاداش دریافت کنید شما درآمد خوبی بدست می آورید. و در نهایت این خطوط هوایی مشتری که می خواهند را بدست می آورند. و امتیازی که مشتریان بخاطر پرواز خود بدست می آورند را نمی توان جز هزینه های اضافه به حساب آورد.

باشگاه مشتریان داروخانه ها

مشتریان می توانند از سطح بندی های مختلفی برای دریافت امتیاز استفاده کنند. هر چه قدر بیشتر پول خرج کنید، امتیاز بیشتری بدست می آورید.

چگونه می توانید از راه اندازی باشگاه مشتریان سود ببرید

چیزی که در این سیستم ها جالب توجه است برای مشتریان این است که آنها همه جا هستند و انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که می توانند انتخاب کنند. اگر از آنها بطور مرتب خرید می کنید این موضوع می تواند با کیفیت بهتری انجام شود، و شما می توانید از تعداد زیادی از فروشگاه ها سود ببرید. زمانی که امتیاز جمع می کنید، زمانی این امتیاز را خرج کنید که به بالاترین مرحله هر سطح رسیدید.

چگونه یک داروخانه از راه اندازی باشگاه مشتریان سود می برد

اگر مشتریان از بین انتخاب های مختلفی که دارند از شما به دلیل اینکه شما برنامه وفاداری دارید خرید کنند، داروخانه می تواند مشتری داشته باشد که قبل از آن نمی توانست داشته باشد. بعضی از داروخانه ها با ارائه این سیستم ها می توانند ارزانترین قیمت را ارائه کنند.

در هنگام حساب کردن، مسئول باجه از شما می پرسد که آیا می خواهید که امتیاز خود را تبدیل کنید و آن را خرج کنید. بسیاری از مشتریان سریع خواهند گفت “حتما” و این کار می تواند باعث شود که میزان فروش شما افزایش یابد.

راه اندازی باشگاه مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای

نرم افزار باشگاه مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای به حجم زیادی از مشتریان تخفیف های ویژه ای ارائه می کنند و حجم بیشتری از مشتریان را پشتیبانی می کنند.

چگونه مشتریان می توانند از راه اندازی باشگاه مشتریان سود ببرند

اگر شما می خواهید تا خرید مرتب داشته باشید، فروشگاه های زنجیره ای می توانند انتخاب مناسبی باشند تا بتوانید از پیشنهادات ویژه ای که به شما می دهند استفاده کنید و به دلیل گسترده بودن مراکز این کسب و کار می توانید در نقاط مختلف شهر خود از خدمات این شرکت ها استفاده کنید. زمانی که شما یک یا دو قلم کالا را خرید می کنید قیمت مناسب است. ولی زمانی که حجم خرید شما افزایش می یابد این تخفیف ها می توانند بسیار افزایش پیدا کنند.

چگونه کسب و کار سود می برد

شیوه های تشویقی در این کسب و کار متنوع است و روی محصولات مختلفی این آفرها ارائه می شود. بنابراین هرچه بیشتر خرید کنید بیشتر آفر می گیرید. با مراجعه به این نوع کسب و کارها با آفرها و حراجی های مختلفی روبرو می شوید.

برای اینکه بتوانید پول مناسبی را ذخیره کنید، هرچه بیشتر خرید کنید بیشتر آفر می گیرید. حتی زمانی که خرید الکترونیک انجام می دهید قیمت معنا بهتری برای شما پیدا می کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو می تواند با شخصی سازی های مختلف در روش های تشویقی به کسب و کارهای مختلف کمک کند تا  از طریق افزایش رضایت مشتری و روش های مختلف حفظ مشتری فروش خود را افزایش دهند و در نهایت مشتریان وفادار بیشتری را بوجود آورند.

در هر کسب و کار ارزشمندترین مشتریان، مشتریان وفادار آن کسب و کار است که 80 درصد درآمد یک کسب و کار همیشه از 20 درصد مشتریان آن کسب و کار بوجود می آید که با افزایش این درصد رقم درآمد به صورت پلکانی افزایش می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید