ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

support@kalocrm.com

ایران - تهران

Top

نرم افزار باشگاه مشتریان چکاری می توانند برای فروشگاه های لباس انجام دهند؟

باشگاه مشتریان در فروشگاه های لباس

نرم افزار باشگاه مشتریان چکاری می توانند برای فروشگاه های لباس انجام دهند؟

آیا نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند به فروشگاه های لباس کمک کند

کسب و کارهایی که در زمینه پوشاک فعالیت می کنند علاوه بر ارائه محصولات مختلف براساس هر فصل باید برای جلب رضایت مشتریان آفرهای هیجان انگیزی به آنها بدهند تا هم فروش خود را افزایش دهند و همچنین رضایت مشتریان خود را بهبود ببخشند.  یکی از راه هایی که علاوه براینکه فروش را افزایش می دهد و همچنین با مشتریان ارتباط صمیمانه تری ایجاد می کند استفاده از برنامه های وفاداری است که در فروشگاه های لباس بخوبی جواب می دهد و بطور معمول استفاده می شود. این برنامه ها فرای دادن آفر تخفیف و هدیه بخاطر خرید مشتریان وفضای متفاوتی را برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان یکی از راه های قدیمی است برای اینکه مشتریان را به کسب و کار شما بازگرداند و جواب خود را در این زمینه پس داده است. از یک خطوط هواپیمایی تا یک خواروبار فروشی از امکانات و موقعیتی که این نرم افزار بوجود می آورد بخوبی استفاده می کنند. تاکنون این نوع نرم افزار بیشتر در کسب و کارهای بزرگ استفاده می شده است اما امروزه حتی کسب و کارهای کوچک، بوتیک ها و وب سایت ها فروش به سرعت در حال ورود به این فضای نرم افزار لویالتی و شخصی سازی آفردهی برای تک تک مشتریان هستند. روزی خواهد رسید که کیف پول مشتریان پر می شود از کارت های وفاداری از کسب و کارهای مختلف. و این نشان می دهد که نرم افزار وفاداری مشتری واقعا جواب می دهد و مشتریان را به یک کسب و کار باز می گرداند. که این خدمات هم بصورت آنلاین و اپلیکیشن و هم به صورت ترکیبی از آنلاین و آفلاین رو به گسترش است.

بر اساس تحقیقی که انجام شده است، نشان می دهد که 26.7 تا 84 درصد مشتریان از برنامه های وفاداری که در کسب و کارهای مختلف استفاده می شود رضایت کامل دارند و علاقه بیشتری به  مراجعه به کسب و کاری که برنامه وفاداری دارد را احساس می کنند. در تحقیق دیگری که انجام شده است نشان می دهد که برنامه های وفاداری می توانند تا 20 درصد سهم بازار یک کسب و کار را افزایش دهند که رقم فوق العاده ای است. و در کنار اینها هزینه جذب یک مشتری جدید 5 برابر حفظ مشتری فعلی است. در واقع شما با حفظ مشتری بجای هزینه برای جذب مشتری  جدید می توانید درآمد خود را به سرعت افزایش دهید و با حفظ مشتریان گذری و تبدیل آنها به مشتری دائمی و در نهایت وفادار رشد کسب و کار خود را بسرعت افزایش دهید.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان ممکن است بعنوان یک روش بازاریابی برای تشویق مشتریان و پاداش دادن به آنها بخاطر داشتن رفتار وفادارانه باشد، که این از مزایای داشتن یک سیستم وفاداری است. نرم افزار وفاداری مشتری ترکیبی از آفر، تخفیف، لباس های با فروش محدود، و یا حتی نوشتن یک نقد از کسب و کار شما و دریافت امتیاز بخاطر نقد خود باشد و یا می توان توسط سیستم نرم افزار لویالتی بخاطر تک تک رفتار مشتری به او پیشنهادی داد و رضایت مشتری را روز به روز بهتر و مشتریان وفادار بیشتری را خلق کرد. زمانی که مشتری تصمیم می گیرد که از شما خریدی انجام دهد، آنها از انتخاب های مختلفی می توانند استفاده کنند. نرم افزار لویالتی یکی از این انتخاب ها است که می تواند مشتریان را تشویق به خرید از شما نماید و بر روی رفتار خرید مشتری تاثیرگذار باشد. اما روند و شیوه نرم افزار لویالتی می تواند روز به روز رقابتی تر شود. و یکی از ابزارهای  نرم افزار باشگاه مشتریان اطلاعات است که شما باید بتوانید از این اطلاعات بخوبی استفاده کنید و با تحلیل آنها روند مارکتینگ خود را و شیوه های تشویقی سیستم باشگاه مشتریان را جهت دهی کنید. توسط این اطلاعات کسب و کارها می توانند خود را با رقبا مقایسه کنند و وضعیت دقیق خود را بررسی کنند و تصمیمات درست تری را اتخاذ کنند.

فروشگاه های پوشاک که از سطح کلاس بالاتری برخوردارند از امکان ویژه تری به نصبت باقی کسب و کارها برخوردارند و می توانند علاوه بر رقم خرید یا تعداد خرید برای دادن آفرها از تجربه مشتری و نوع دریافت سرویس نیز بهرمند شوند. فروشگاه های لاکچری علاقه زیادی به دانستن و شناخت مشتری و سبک خرید مشتری دارند، و برنامه های وفاداری  و مشتری مداری بخاطر خصوصیاتی که دارد به خوبی با فروشگاه های پوشاک همگام می شود و جواب دهی بسیار خوبی برای این نوع کسب و کارها بوجود می آورد. شخصی سازی نقطه کلیدی برای یک سیستم باشگاه مشتریان است تا بتواند با یک برند و کسب و کار دیگر همگام شود، که با ایجاد فضایی متفاوت برای تک تک مشتریان می توان رضایت مشتریان را تا حد زیادی به حداکثر رساند و تکرار خرید مشتریان را به مراتب افزایش داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید