ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

چگونه در تجارت الکترونیک باشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم که سودده باشد

چگونه در تجارت الکترونیک باشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم که سودده باشد

باشگاه مشتریان در تجارت می تواند فوق العاده باشد، اما تنها زمانی که درست عمل کند.

خیلی از فروشگاه های آنلاین تلاش بسیاری برای راه اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود کرده اند، که دلیل شکست اکثر آنها استقبال نشدن از باشگاه و همچنین اجرای نادرست باشگاه است.

باشگاه مشتریان برای وب سایت ها در کالو

خیلی از کسب و کارهای اینترنتی از باشگاه مشتریان سود بسیار زیادی برده اند. کالو، یکی از سیستم هایی است که باشگاه مشتریان را برای کسب و کارهای اینترنتی اجرا می کند، گزارش کرده اند که فروش توسط مشتریان آنها تا 27 درصد افزایش پیدا کرده است و طول عمر مشتریان آنها تا 40 درصد افزایش داشته اند و تعداد فروش با تکرار آنها 20 درصد افزایش را تجربه کرده اند—که همه اینها توسط باشگاه مشتریان اتفاق افتاده است.

برای اینکه موضوع را ساده کنیم، یک باشگاه مشتریان برای وب سایت های آنلاین یک راه قدرتمند برای افزایش تبدیل است که شما می توانید سود بیشتری را از مشتریان فعلی خود بدست آورید، که با کاهش از دست دادن مشتریان و افزایش تکرار خرید بوجود آمده است.

باشگاه مشتریان یک راه برد-برد-برد-برد است

امروزه، شرکت های زیادی سرویس باشگاه مشتریان را به کسب و کارها ارائه می کنند و معدود سرویس هایی برای وب سایت ها در زمینه باشگاه مشتریان وجود دارد. حتی با مزایایی که باشگاه مشتریان برای کسب و کارها دارد، مهم این است که جزییات را در این زمینه رعایت کنید.

همانطور که مایل هستید که باشگاه مشتریان را راه اندازی کنید، در اینجا امکاناتی را که باید حتما در اختیار داشته باشید تا باشگاه مشتریان را برای وب سایت خود راه اندازی کنید برای شما آورده ایم:

1.درک برنامه ساده باشد

بعضی افراد هستند که نصبت به باشگاه مشتریان بد بین هستند. آنها قوانین راه اندازی باشگاه مشتریان را مطالعه می کنند، به بحث های آزاد در این زمینه می پیوندند و کسب و کارها را تحریک می کنند که بودجه کمی را در این زمینه در نظر بگیرند. اما بسیاری از مردم امروزه از کسب و کارهایی خرید می کنند که به آنها پیشنهاداتی یا تخفیفاتی می دهند.

بسیاری از مواقع، مردم با این نوع کسب و کارها کار می کنند به این دلیل که مشتریان درک درستی از باشگاه مشتریان دارند.

اما برنامه های وفاداری کسب و کارهای الکترونیک نباید پیچیده باشد. زمانی که روند امتیازدهی، پاداش دادن و مراحل باشگاه را از دست شما خارج شود این موضوع دلیل می شود که مشتریان خود را از دست بدهید.

شما باید پیچیدگی باشگاه را تا حدی که ممکن است کم کنید تا بتوانید تجربه جذابی را برای مشتریانتان بوجود آورید. اینکه مشتری شما تصمیم بگیرد که قصد پیوستن به کدام باشگاه را داردگاهی تنها چند لحظه زمان می برد. بنابراین، شما باید توضیحات باشگاه را ساده سازی کنید تا از تحلیل ها بتوانید درست استفاده کنید

گاهی ساده سازی در این حد می تواند باشد که 4 فنجان قهوه میل کنید و قهوه پنجم مهمان ما

مشتریان سادگی را دوست دارند. برنامه خود را از سادگی که ممکن است ارائه کنید.

2.عضویت در باشگاه مشتریان باید ساده باشد

شما نباید هیچ نوع راه مشکلی برای ثبت نام مشتریان ایجاد کنید. این کار باید به راحت ترین حالت ممکن انجام شود. معمولا، بهترین راه برای ثبت نام مشتریان می تواند در حد دریافت اطلاعات اولیه مشتریان باشد نه بیشتر.

گاهی برای ثبت نام مشتریان در باشگاه وب سایت تان لازم است آنها تنها در سایت شما عضو شوند تا در باشگاه شما نیز عضویت پیدا کنند. این کار می تواند عضویت در باشگاه را بسیار ساده نماید. در کالو عضویت در باشگاه برای وب سایت ها به همین صورت است.

3.مشارکت ساده مشتریان در باشگاه

دریافت هدایا و امتیازات باید به ساده ترین حالت ممکن انجام شود که مشتریان نیاز به هیچ نوع فکر کردن نداشته باشند. بسیاری از مشتریان مایل نیستند یک کد را وارد کنند تا امتیاز دریافت کنند. راه ساده تر این است که باشگاه بر روی هسته اصلی وب سایت پیاده شود و به ازا هر خرید و فعالیت مشتری امتیاز دریافت کنند.

یکی از مهم ترین مزایای باشگاه مشتریان استارباکس این است که شما با هر خرید از کارت خود و یا اپلیکیشن باشگاه استارباکس امتیاز شما حساب می شود.

فعال بودن ساده است. این موضوع بدون هیچ نوع فکری اتفاق می افتد.

اگر باشگاه مشتریان شما چیزی بیش از عضویت،کارت و یا اپلیکیشن احتیاج دارد، این موضوع باعث پیچیدگی می شود. به راه هایی فکر کنید که بتوانید سادگی را افزایش بدهید، و مشتریان شانس بیشتری دارند که شرکت کنند.

4.مشتریان هدایای واقعی می خواهند

تمام باشگاه مشتریان ها برای مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر کنند، باید بتواند پاداش واقعی اهدا کند. دلیل اینکه بسیاری از باشگاه مشتریان ها موفق نمی شوند این است که هدایا کاربردی نیستند—آنها تنها در حد یک ثبت نام و یا گرفتن اطلاعات اولیه هستند نه بیشتر.

اینگونه نباشید. یک باشگاه مشتریان موفق باید ارزش افزوده بوجود آورد.

معمول ترین شیوه های آفردهی در باشگاه شیوه پول نقد و اعتبار، کوپن و محصول رایگان هستند. اگر شیوه درستی را از قبل طراحی نکنید باشگاه شما به شکست منجر می شود.

کالو یک سیستم حرفه ای باشگاه مشتریان برای وب سایت طراحی و اجرا کرده است. و این سیستم در عین سادگی بسیار کاربردی است.

1دیدگاه

دیدگاهی بفرستید