ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

راهنمای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای هتل ها

راهنمای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای هتل ها

کسب و کارهای مختلفی در زمینه باشگاه مشتریان وجود دارد. باشگاه مشتریان در هتل ها به سرعت ارزش خود را پیدا کرده است—بعلاوه اینکه هتل ها می توانند بخوبی از این سیستم ها بازخورد بگیرند. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه از باشگاه مشتریان در هتل ها بتوانید بازخورد مناسب را بگیرید.
سوال: من فقط به صورت ماموریت سفر می کنم. آیا باشگاه مشتریان برای من هم جواب می دهد؟
پاسخ: به مانند باشگاه مشتریان برای خطوط هوایی، باشگاه مشتریان در هتل ها می تواند حتی به مشتریان با مراجعه غیر مرتب نیز بازخورد دهد. حداقل این است که شما می توانید عضو یک باشگاه شوید و امتیاز بدست آورید. ( این امتیازها تاریخ مصرف ندارد، شما ممکن است امتیاز خود را در مراکزی که زیر مجموعه هتل مورد نظر شما هستند مثل کافه ها و رستوران ها در این مراکز از امتیاز خود استفاده کنید.) خیلی از باشگاه مشتریان ها در هتل ها می توانند امکان استفاده از اتاق رایگان یا با تخفیف ویژه را در اختیار شما قرار دهند و یا اکانت شما را بعد از یکسال بروز رسانی کنند، و به مشتریان اجازه می دهند که امتیازهای خود را به کارت هدیه تبدیل کنند و در کنسرت ها و ایونت ها و یا در پروازهای خود از آن استفاده کنند.
این مزایا به ما می گوید، که باشگاه مشتریان می تواند مزایای زیادی را برای یک کسب وکار در اختیار مشتریان آنها قرار دهد. در بعضی هتل ها این امکان برای مشتریان وجود دارد که هر زمان که خواستند مراجعه کنند و یا برای تصویه حساب اقدام کنند، یا از خدمات ویژه برای مشتریان عضو باشگاه استفاده کنند، و امتیاز دو برابر به ازا پرداخت های خود دریافت کنند. و این بدان معنی نیست که هرکسی نمی تواند از این مزایا استفاده کند. اگر بدنبال فرش قرمز هستید، قوانینی وجود دارد که باید برای استفاده از این امکانات از کارت خود زیاد استفاده کنید.
همیشه وضعیت خود را جویا شوید
بهترین راه برای افزایش حداکثری امتیاز این است همیشه وضعیت خود را جویا شوید. بهتر است به برنامه ای مراجعه کنید که دریافت امتیاز در آن راحت باشد و تعداد هتل ها و مراکز زیادی را تحت پوشش خود داشته باشد تا حق انتخاب مناسب را دارا باشید. بعضی باشگاه ها شما را با گذراندن 5 شب در یک هتل به مشتریان ویژه خود تبدیل می کنند و می توانید از خدمات ویژه برخوردار شوید.
کارت مناسب را همیشه به همراه داشته باشید
اگر شیوه امتیازدهی بر اساس شب اقامت در هتل برای شما جواب نمی دهد می توانید از شیوه هایی که براساس رقم ریالی کار می کنند استفاده کنید. برنامه هایی وجود دارند که با اقامت یک شب در اتاق ویژه هتل شما را تبدیل به مشتریان طلایی هتل می کند، و بعد از آن می توانید از اتاق رایگان استفاده کنید. این پیشنهاد را بعضی از برنامه ها در کارت نقره ای خود ارائه می کنند. در حالت دیگر ممکن است هتل بر اساس میزان هزینه ای که در هتل می کنید کارت شما را شارژ نمایند تا بتوانید از خدمات هتل با شارژی که در کارت شما انجام شده است انجام دهید.
کوچک فکر کنید
شرکت کالو به شما پیشنهاد می کند، اگر بدنبال باشگاه مشتریان در هتل ها و ایرلاین ها هستید، به دنبال باشگاه مشتریان هایی با سایز کوچک باشید. برای رقابت با هتل های بزرگ، آنها معمولا خدمات بهتری ارئه می کنند. چه چیزی از دست می دهید اگر هتل های بسیار زیادی را در سراسر دنیا برای انتخاب نداشته باشید، شما مزایایی را بدست می آورید، مثل اینترنت رایگان در اکثر هتل ها با عضویت در باشگاه، پیشنهادات ویژه تری از کسب و کارهای بزرگ، و هتل ها و متل های ارزان قیمت تر نیز در لیست باشگاه مشتریان های کوچک تر وجود دارد. تخفیف هایی در شستن لباس ها یا برق انداختن کفش ها نیز شامل این موضوع می شود.
برندها را بی خیال شوید
یک هشدار مهم: برنامه های وفاداری هتل هایی که برند هستند، شیوه های امتیازدهی محدودتری دارند و روش بدست آوردن امتیاز در این نوع مراکز مشکل تر است. مراکز کوچک به مشتریان خود شیوه های بدست آوردن شب های رایگان بیشتر، کوپن ها، و تخفیف های مختلفی را در خرید های خود در نظر دارند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید