ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

support@kalocrm.com

ایران - تهران

Top

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و 6 خصوصیتی که باید داشته باشد

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان و 6 خصوصیتی که باید داشته باشد

 

  • آیا فکر می کنید بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را در کسب و کار خود بکار گرفته اید؟

  • آیا به فکر راه اندازی باشگاه مشتریانی که با ارزش های شما سازگار و هماهنگ باشد هستید؟

مطالعات زیادی روی تاثیر باشگاه مشتریان بر روی مشتریان و حفظ آنها در طول عمر مشتری در یک کسب و کار انجام شده است و اثبات شده است که نرم افزار باشگاه مشتریان یک حقیقت موثر بر روی هر کسب وکار است.

  • اول اینکه

برنامه های وفاداری همه جا هستند—در حقیقت، در آمریکا هر سرپرست خانوانده کارت عضویت 29 برنامه وفاداری مختلف را دارا می باشد.

  • دوم اینکه

این برنامه ها جواب می دهند: به طور میانگین، اعضای یک نر افزار باشگاه مشتریان در حدود 12 تا 18 درصد سود بیشتری برای یک کسب و کار ایجاد می کنند و هر ساله تعداد این افراد در باشگاه وفاداری برای یک کسب و کار افزایش می یابد که این اعداد بر اساس تحقیقات و بررسی های مختلفی بدست آمده است.

  • در کنار اینکه

بسیاری از امتیازهای داده شده هیچ وقت استفاده نمی شوند، باشگاه مشتریان می تواند بسیار ارزش افزوده بیشتری تولید کند و بهتر عمل کنند و می توانند برای یک کسب و کار بهترین گزینه باشند.

به گفته مشتریان در آمریکا آنها هر روزه بیشتر با برنامه های وفاداری درگیر می شوند، و آنها را جذاب تر می بینند و باعث می شوند از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشند. در حقیقت، “رضایتمندی” و فاکتورهایی مثل اعتماد کردن و قیمت پایین تنها دلایلی نیستند که یک نفر وفادار به یک کسب و کار شود. امروزه، شما باید فراتر از انتظارها ظاهر شوید.

خصوصیات کلیدی که بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان باید داشته باشد

کدام خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان دارا می باشد؟

پیشنهادات و آفرها

59 درصد مشتریان در آمریکا به کسب و کاری که به آنها تخفیف بدهد وفادار می شوند، و آفرهایی مثل کارت هدیه و آفرهای ویژه از جمله انواع پیشنهاداتی است که یک کسب و کار به مشتریان خود می تواند ارائه کند. شما همین الان این کارها را انجام می دهید، اما در نظر داشته باشید که بررسی کنید کدام آفر و کدام روش تشویقی با کسب و کار شما بهترین سازگاری را دارد و تاثیر بیشتری بر روی کسب و کار شما می گذارد.

شخصی سازی

41 درصد از مردم آمریکا زمانی که بتوانند محصول یا خدمات خود را شخصی سازی کنند با آن برند وفادار می شوند. به مشتریان وفادار خود پیشنهاد خدمات شخصی سازی شده بدهید، مثل محصولی که بر اساس سلیقه آنها طراحی شده که این موضوع می تواند شامل رنگ دلخواه آنها برای محصول مورد نظر آنها باشد.

خلاقیت

41 درصد از مشتریان در آمریکا به کسب و کاری که در دادن آفرها و هدایای خود خلاقیت به خرج می دهد وفادار می شوند، زمانی که 51 درصد مشتریان به برندی که محصولات را سریع ترین و اولین شرکت ارائه می کند وفادار می شوند. تجربه متفاوت را برای مشتریان وفادار خود ایجاد کنید، مثل فروش وی آی پی برای مشتریان ویژه، دسترسی سریع تر به حراج ها و یا دسترسی سریع به محصولات جدید و ویژه.

جشن ها و ایونت ها

یک چهارم مردم آمریکا به کسب و کاری که آنها را در جشن ها و ایونت های مختلفی که برگذار می شود و یا شرکت در جشن هایی که برای مشتریان صفحات اجتماعی برگذار می شود دعوت می کنند وفادار می شوند. مشتریان شما دوست دارند در کنار افراد معروف در جشن های شما شرکت کنند و این موضوع و اتفاق را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

دوستان و خانواده

42 درصد از مردم آمریکا به برندی وفادار می شوند که دوستان و آشنایان آنها از آن برند خرید می کنند. به متشریان باشگاه مشتریان خود پیشنهاداتی برای معرفی دوستان و آشنایان شان بدهید.

مشارکت

44 درصد از خریداران در آمریکا به برندی وفادار می شوند که در طراحی و ایجاد یک محصول آن برند مشارکت داشته اند. به مشتریان وی آی پی و ویژه خود اجازه بدهید تا در طراحی محصول جدید شما مشارکت کنند.

فراتر از خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

به نکات زیر برای ایجاد باشگاه مشتریانی که بیشترین تاثیر را داشته باشد توجه کنید:

  • رسد رفتار مشتری. وضعیت و هزینه های مختلف در باشگاه را رسد کنید و آنها را به بهترین شکل بهینه کنید. شاید شما بتوانید بعضی از بخش های آن را حذف کنید یا تغییر بدهید تا هزینه ها کاهش پیدا کند و در کنار آن فروش افزایش پیدا کند. بعنوان مثال، به جای دادن کارت هدیه و یا کارت خرید رایگان، یک سرویس و یا خدمات ویژه ایجاد کنید، مثل سرویس ارسال رایگان یا خرید از مراکز زیر مجموعه با تخفیف ویژه.
  • فراتر از پول نقد فکر کنید. تنها به این موضوع فکر نکنید که مشتریان وفادار شما باید پول بیشتری خرج کنند. مشتریان وفادار ارزشی فراتر از پول نقد دارند: آنها بهترین ابزار برای ایجاد مشتریان جدید هستند. تلاش کنید مشتریان خوشحال و راضی را به کسب و کار خود برگردانید و به آنها کمک کنید تجربه متفاوت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
  • جوانان را درک کنید. زمانی که موضوع برنامه های وفاداری مطرح می شود، جوانان بیشترین توجه را به این برنامه ها دارند و تلاش می کنند از کانال های مختلف با یک کسب و کار در ارتباط باشند، عضویت ویژه، آفرهای متفاوت و باشگاه مشتریان شخصی سازی شده از موضوعاتی است که برای این گروه بسیار جذاب و هیجان انگیز است.
بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید