ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

support@kalocrm.com

ایران - تهران

Top

افزایش درآمد در وب سایت ها با راه اندازی باشگاه اینترنتی

loyalty program ecommerce

افزایش درآمد در وب سایت ها با راه اندازی باشگاه اینترنتی

یکی از روش ها محبوب برای اینکه بتوان کاری کرد که مشتریان دوباره خرید کنند راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان در یک وب سایت است. برنامه های وفاداری برای خریدهای مرتب خود پاداش هایی را می دهد. که این هدایا معمولا کوپن تخفیف، محصولی بعنوان هدیه یا دسترسی اختصاصی به محصول یا گروه محصول خاص است.

سوال: مزایای استفاده از یک نرم افزار باشگاه مشتریان چه چیزهایی می تواند باشد؟

جواب:

دو مزیت اصلی راه اندازی باشگاه مشتریان این است که

  • مشتریان اصلی خرید مجدد انجام می دهند
  • و فروش افزایش پیدا می کند.

با بازگشت مشتریان اصلی، فروشگاه ها می توانند میزان گردش مالی خود را افزایش دهند. مشتریان به ازا خرید امتیاز دریافت می کنند که می تواند باعث شود که از شما هدایایی دریافت کنند بخاطر پولی که خرج می کنند. بعنوان مثال، یک کوپن تخفیف درصدی می تواند یک هدیه جذاب باشد که باعث خرید بعدی با رقم بالاتر شود. همچنین مشتریان می توانند بخاطر معرفی دوستان شان از شما پاداش دریافت کنند. این روش می تواند یکی از راه های بسیار موثر برای جذب مشتری جدید باشد. (روش بازاریابی دهان به دهان)

اینها تنها مزایایی نیستند که یک نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند داشته باشد. فروشگاه ها می توانند با دادن ارزش و اعتبار در بین مشتریان شان خود را از رقبا متفاوت کنند. و باشگاه مشتریان می تواند بدون اینکه نیاز به کم کردن قیمت باشد به کسب و کارها پیروزی در رقابت را مهیا کند. و هر نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتواند به کسب و کار این امکان را بدهد که رفتار مشتری را رسد کنند و داده های مختلفی را از فرآیند خرید و رفتارهای مختلف مشتریان در اختیار کسب و کار قرار بدهد. شما می توانید به خوبی سودی که باشگاه مشتریان برای شما بوجود می آورد را مشاهده کنید. توسط باشگاه مشتریان به خوبی می توانید ببینید که مشتریان اصلی و وفادار شما چه کسانی هستند و سفیران برند شما کدام مشتریان شما می باشند.

هدف ایجاد دلیلی برای مشتریان است که دوباره به شما مراجعه کنند و به وب سایت شما سر بزنند، بخرند، و بخاطر وفاداری شان از شما پاداش دریافت کنند. هم مشتریان و هم کسب و کارها از استفاده از باشگاه مشتریان راضی هستند.

سوال: چه کسی برای یک نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب است؟

جواب:

کسب و کاری که نیاز دارد که مشتریان اش مرتب خرید کنند، به این معنا که پتاسنیل خرید مرتب مشتریان در بازه زمانی های مشخص و بخصوص کوتاه مدت را دارا می باشد. وب سایتی که یخچال می فروشد خیلی برای راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب نمی باشد. اما وب سایت های فروش لوازم آرایشی بهداشتی، مد و لباس، خرده فروشی ها و وب سایت های لوازم ورزشی جز بهترین نمونه ها برای راه اندازی باشگاه مشتریان هستند. از جمله گروه های دیگری که می توانند از باشگاه مشتریان سود ببرند وب سایت هایی هستند که دوره های آموزشی برگذار می کنند که می توانند با راه اندازی سیستم وفاداری مشتری مشتریان وفادار بیشتری خلق کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید