ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

آمارهای مهم نرم افزار باشگاه مشتریان در سال 2016

آمارهای باشگاه مشتریان در کالو

آمارهای مهم نرم افزار باشگاه مشتریان در سال 2016

زمانی که بخوبی ارزش مشتریان وفادار را بدانید، متوجه خواهید شد که بیشتر از آنچه بنظر می آید ارزش دارد تا بیشترین تلاش خود را برای بازگشت مشتریان خود انجام دهید. شاید به این موضوع شک داشته باشید، بخاطر همین تعدادی از آمارهای مهم در زمینه نرم افزار باشگاه مشتریان را برای شما لیست کرده ایم. بسیاری از این آمارها در سال 2016 بدست آمده است. امیدواریم این آمار و ارقام به درد شما بخورد و بتواند در درک بهتر ارزش نرم افزار باشگاه مشتریان به شما کمک کند.

این آمار را چک کنید و مطمئن شوید تمام تلاش خود را برای حفظ مشتری انجام می دهید و مشتریان ارزشمند را در بیزنس خود نگه می دارید.

آمارهای باشگاه مشتریان در کالوارزش حفظ مشتری
1. در تحقیقی که در سال 2008 انجام شده نشان می دهد که حفظ مشتری هزینه در حدود 500 درصد کمتر از جذب مشتری جدید در بر دارد.
2. هزینه رساندن یک مشتری جدید به همان سطح سود دهی مشتری قدیمی 16 برابر بیشتر است.
3. 82 درصد شرکت ها اعتقاد دارند حفظ مشتری ارزانتر از جذب مشتری جدید است.
4. بر طرف کردن دقدقه های مشتریان تا سطح 5 درصد سود شما را تا حدود 25 تا 125 درصد افزایش می دهد.
5. به طور میانگین، مشتریان وفادار ارزشی درآمدی در حدود 10 برابر سایر مشتریان دارد.
6. بطور میانگین مشتری با خرید منظم در 31 تا 36امین ماه خرید از شما 67 درصد بیش از 0 تا 6 ماه اول خرید اش از شما پول خرج می کند.
7. 1 درصد مشتریان وب سایت یک فروشگاه 40 درصد درآمد آن فروشگاه را ایجاد می کنند.

مشتریان باشگاه مشتریان را چگونه می بینند

1. 87 درصد مشتریان تایید کرده اند که دوست دارند نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشند
2. 62 درصد مشتریان اعتقاد دارند که برندی که از آن خرید می کنند می تواند ارزش افزوده بیشتری به آنها بدهد
3. 68 درصد نسل جوان گفته اند که به برندی که برنامه وفاداری مشتریان با کیفیت ندارد وفادار نمی شوند.
4. 23 درصد از خریداران گفته اند که وفاداری آنها به یک برند در سالهای گذشته بخاطر برنامه باشگاه مشتریان افزایش یافته است.
5. 48 درصد خریداران گفته اند که حیاتی ترین زمان برای آنها تا به یک برند وفادار شوند زمانی است که اولین خرید خود را انجام می دهند یا از سرویس یک شرکت برای اولین بار استفاده می کنند.
6. 54 درصد مصرف کننده ها گفته اند که دوست دارند تقابل خود با یک برند را که نرم افزار باشگاه مشتریان دارند افزایش دهند، و 46 درصد گفته اند که آنها همین الان اینگونه هستند.
7. 73 درصد خریداران گفته اند که یک برنامه وفاداری می تواند نشان دهد که چقدر به یک برند وفادار هستند.
8. از سال 2012 تا سال 2014 عضویت در برنامه های باشگاه مشتریان 27 درصد افزایش یافته است.
9. 2.6 میلیارد عضو در نرم افزارهای باشگاه مشتریان آمریکا وجود دارد.
10. حداقل ماهی یکبار، 58 درصد خریداران از کسب و کارهایی که نرم افزار باشگاه مشتریان دارند خرید می کنند.
11. 34 درصد مشتریان گفته اند که نمی خواهند به یک برند وفادار باشند اگر عضو برنامه وفاداری مشتری آن برند نباشند.
12. 76 درصد خریداران در آمریکا گفته اند که باشگاه مشتریان یکی از بخش های اصلی ارتباط آنها با یک برند است.
13. 66 درصد جوانان تایید کرده اند که نرم افزار باشگاه مشتریان یا شیوه های تخفیفی را دوست دارند 65 درصد گفته اند که به کوپن علاقه دارند، و 50 درصد گفته اند که به شیوه های تشویقی یک برند علاقه دارند.
14. 83 درصد اعضای برنامه های وفاداری گفته اند که برنامه های وفاداری می تواند بیشتر باعث شود که از یک برند خرید کنند.
15. 86 درصد اعضای برنامه های وفاداری موافق اند که این نوع برنامه ها ارزش تلاش برای آنها را دارند.
16. دو دلیل اصلی که می تواند یک مشتری را تشویق کند تا به یک برنامه وفاداری بپیوندد: توانایی بدست آوردن امتیاز بر اساس خرید (56 درصد) و پیشنهاد تخفیف روی خرید(55 درصد)
17. دو دلیل اصلی که چرا یک مشتری ادامه همکاری با یک نرم افزار باشگاه مشتریان را متوقف می کند : یک برند پیشنهادی که جذاب باشد ارائه نکند (56 درصد) و بدست آوردن امتیاز برای دریافت پاداش مشکل باشد (54 درصد).
18. دو دلیل اصلی که چرا مشتریان استفاده از یک برنامه وفاداری را ادامه می دهند: راحت فهم باشد (81 درصد) و امتیاز و آفر همگام باشند.
19. 46 درصد خریداران بدلیل مزایای بیشتری که از یک باشگاه مشتریان دیگر دریافت می کردند برند خود را تغییر دادند.
20. 67 درصد افراد میانسال در آمریکا مشکلی ندارند که اطلاعات شخصی آنها برای دریافت تخفیف و هدیه در اختیار برندها قرار بگیرد.
21. بیش از 50 درصد خریداران گفته اند که حاضر اند پول بیشتری را برای بدست آوردن تجربه خرید بهتر پرداخت کنند، و 77 درصد می خواهند به برندی وفادارتر باشند که تجربه آنها از آن برند جز سه تای برتر باشد.
22. 89 درصد جوانان گفته اند می خواهند به برندی وفادارتر باشند که پیشنهاداتی به آنها می دهند که سود بیشتری برای آنها دارد.
23. 66 درصد مشتریان مایل هستند 13 درصد بیشتر با کسب و کاری پول خرج کنند که سرویس بهتری را با قیمت پایین تر به آنها ارائه می کند.
24. 57 درصد کاربران تلفن های همراه گفته اند برنامه های وفاداری و دریافت امتیاز بهترین ابزاری است که در تلفن همراه خود دارند، با 56 درصد این افراد دوست دارند تخفیف ها و خرید خود را با آن انجام دهند.
25. 91 درصد از مشتریانی که محصل هستند حاضر هستند به مرکزی بروند که به آنها آفری می دهد یا به آنها پاداش می دهد.
26. 24 درصد مشتریان بعد از یک تجربه خوب در یک مرکز دو بار یا بیشتر به سمت رقبا می روند
27. 50 درصد خریداران یک شرکت بطور معمول تجربه خوبی که داشته اند را به دیگران می گویند.
28. 65 درصد خریداران یک شبکه فروش از تجربه خرید خود ناراضی هستند.
29. 87 درصد خریداران اعتقاد دارند که یک برند باید تلاش بیشتری را برای بوجود آوردن تجربه متفاوت بکنند.
30. 85 درصد مشتریان برنامه های وفاداری از شرکت ارائه کننده چیزی نشنیده اند تا زمانی که عضو باشگاه آن مرکز می شوند.
31. 41 درصد مشتریان اذعان کرده اند که حاضراند از مرکزی بیشتر خرید کنند که به آنها ایمیل های شخصی سازی شده ای براساس رفتار خرید آنها ارسال می کند.
32. 63 درصد جوانان به مانند والدین شان به برندهای مختلفی وفادار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید