ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند تجربه هواداران ورزشی را تغییر دهد (باشگاه هواداران ورزشی)

نرم افزار باشگاه مشتریان باشگاه هواداری

نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند تجربه هواداران ورزشی را تغییر دهد (باشگاه هواداران ورزشی)

 

افزایش تعداد باشگاه های ورزشی و در کنار آن رقابت آنها باعث شده است که باشگاه های ورزشی نیز به مانند سایر کسب و کارها به سمت راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای هواداران خود بروند و در واقع باشگاه هواداران خود را توسط نرم افزار باشگاه مشتریان راه اندازی کنند.

تجربه ای که این موضوع برای هواداران بوجود می آورد که باعث وفادار شدن هرچه بیشتر آنها به تیم مورد علاقه خود می شود متفاوت از هر روش دیگر برای هواداران باشگاه ورزشی است. آنها به هواداران خود در کنار شرکت در مسابقات هدایا و آفرهای مختلفی می دهند که این کار می تواند تجربه متفاوتی را برای هواداران آن تیم بوجود آورد.

از جمع کردن امتیاز، برای خرید از مجموعه های زیرمجموعه، تا گرفتن لباس تیم مورد علاقه خود به عنوان هدیه. در این مقاله با این موضوع آشنا می شوید که چگونه یک تیم ورزشی می تواند هواداران خود را خوشحال و وفادارتر کند و تجربه تماشای مسابقات را برای آنها متفاوت کند.

اما چرا یک تیم ورزشی باید نرم افزار باشگاه مشتریان راه اندازی کند:

1.امکان ذخیره و جمع آوری اطلاعات تمام هواداران و مخاطبان تیم توسط نرم افزار باشگاه مشتریان:

همسان با راه اندازی باشگاه مشتریان در بسیاری از کسب و کارها، این امکان در نرم افزار باشگاه مشتریان وجود داردکه شما بتوانید اطلاعات مختلفی را از طریق باشگاه مشتریان بدست آورید و جمع آوری کنید که این می تواند شامل سن، گروه های مختلف، منطقه، و رفتارهای خرید هواداران باشد یا حتی چرا آنها به استادیوم می آیند یا چه جایگاه هایی محبوب تر است و نظرسنجی از هواداران بعد از آمدن به استادیوم و یا دیدن بازی ها.

و انجام این کارها و جمع آوری این اطلاعات برای نرم افزار باشگاه مشتریان ساده است. و این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا تصمیم درست تری برای شیوه دادن هدایا و مزایا و پیشنهادات خود بگیرید و هواداران خود را به طور کامل بشناسید و تصمیمات بازاریابی خود برای جذب مخاطبان جدید را به شیوه ای درست تر و دقیق تر اتخاذ کنید.

2. توانایی دسترسی راحت تر به هواداران در هنگام بازی ها:

زمانی که ما اطلاعات لازم را توسط نرم افزار باشگاه مشتریان جمع آوری کردیم، برای دعوت کردن تعداد زیادی از آنها به بازی ها و رویدادهای مختلف باشگاه کار سختی نیست و به راحتی می توانید به تعداد زیادی از هواداران در سطح بندی های مختلف دسترسی داشته باشید. و از این اطلاعات می توانید هواداران اصلی باشگاه را شناسایی کنید و در زمان های خاص گروه مورد نظر خود را دعوت کنید. فرضا زمانی که در یک ایونت خاص بخواهید بهترین هواداران خود را به این ایونت دعوت کنید به راحتی می توانید این کار را توسط باشگاه مشتریان و باشگاه هواداری انجام دهید. یا برترین هواداران ماه خود را می توانید هر ماه در برنامه های مشخص تشویق کنید و هدایایی را به این افراد بدهید و یا یک قرعه کشی برای گروهی که امتیاز مشخصی را بدست آورده اند برگذار کنید و بسیاری کارهای مشابه با این و حتی با خلاقیت تیم مدیریت باشگاه.

3. ایجاد بازار درآمدی جدید برای باشگاه:

با داشتن اطلاعات موقعیتی هر کدام از هواداران، شما می توانید با مجموعه مراکز فروش و خدماتی مختلف قرارداد امضا کنید و به هواداران هر منطقه مراکز تحت پوشش خود را پیشنهاد دهید تا از آن مراکز خرید کنند و از آفرهای آن مرکز که به هواداران شما ارائه می کنند بهرمند شوند و شما خدماتی را به آنها ارائه کنید فرای دیدن یک بازی و لذت بردن از آن. مشتریان می توانند با کارت هواداری خود به این مراکز بروند و از آفرهای این مراکز برخوردار شوند و لذت هوادار بودن را بیش از پیش تجربه کنند. و این خریدها می تواند به شما نشان دهد که هواداران شما به چه نوع فروشگاه هایی می روند و چه کالاهایی می خرند وسلیقه آنها را نیز بدست آورید.

4.بدست آوردن امتیاز برای گرفتن هدایا

این امکان در نرم افزار باشگاه مشتریان وجود دارد که هواداران امتیاز جمع کنند تا از شما هدیه بگیرند. و هدایا می تواند محصولات باشگاه باشد تا تخفیف برای استفاده از یک رستوران خاص تا حتی شانس برنده شدن یک سفر. در دادن هدایا خلاقیت باشگاه ورزشی می تواند تاثیرگذار باشد و آن را متفاوت کند و جذابیت بیتشری را برای آنها ایجاد کند.(هدایا هزینه اضافی نیستند و خود یک شیوه بازاریابی برای افزایش رضایت مخاطبان باشگاه است که می توانند باعث افزایش درآمد باشگاه شوند)

در یک باشگاه ورزشی در آمریکا نه تنها هواداران می تواند برای موضوعات مختلفی امتیاز جمع کنند همچنین هواداران می توانند تجربه پرواز با هواپیمای بازیکنان را نیز داشته باشند. باور کنید در دادن آفرها می توان هر روشی را پیاده کرد و تجربه متفاوت یا باور نکردنی را برای مخاطبان بوجود آورد.

یک برد شیرین

در این موضوع که نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند تجربه متفاوتی را برای هواداران ایجاد کند شکی نیست. باشگاه هواداری می تواند به مخاطبان تیم ورزشی آفرهایی را ورای دیدن یک بازی و امثال اینها بدهد و تجربه متفاوتی را برای هواداران ایجاد کند و اعتماد هواداران و وفاداری آنها را چند برابر کند. در کنار اینها راه اندازی باشگاه مشتریان می تواند اعتماد هواداران را جلب کند و زمانی که نیاز به سرمایه گذاری از طرف آنها باشد این اتفاق با میل و رقبت توسط آنها انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید