ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان چه خصوصیاتی باید داشته باشد (باشگاه اینترنتی)

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان چه خصوصیاتی باید داشته باشد (باشگاه اینترنتی)

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که یک نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند بهترین راه بازاریابی باشد، اما احساس کنید که این موضوع می تواند تا حدی پیچیده باشد؟ البته، یک نرم افزار باشگاه مشتریان شیوه بازاریابی با جزییات بسیار زیاد است که باید نکات زیادی در آن رعایت شود، مثل امتیازدهی های بازی سازی شده، سطح بندی های مختلف برنامه های وفاداری ( مثل نقره ای، طلایی و وی آی پی)، اشتراک گذاری اطلاعات سازگار با ایده های اجرا شده در نرم افزار باشگاه مشتریان. اما کسب و کارهای فروشگاهی و اینترنتی نباید بخاطر این سختی ها از راه اندازی باشگاه مشتریان ترس داشته باشند.

در حقیقت اگر به ابزار و اطلاعات مناسب دست پیدا کنید راه اندازی باشگاه مشتریان کاری ساده و راحت است. ما در پایین اطلاعاتی را برای وب سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی آورده ایم که می تواند به شما در راه اندازی باشگاه مشتریان کمک شایانی کند. اولین چیزی که باید مدنظر قرار دهید خط مشی شما در ایجاد باشگاه مشتریان است.

بله درسته، در طرز فکر ما در مورد نرم افزارهای باشگاه مشتریان یک موضوع اشتباه برداشت شده است. اولین چیزی که در راه اندازی باشگاه مشتریان باید مدنظر قرار گیرد این است که دقیقا یک برنامه لویالتی به چه معنا است و نرم افزار باشگاه مشتریان چه کاری انجام می دهد: ایجاد وفاداری و افزایش بازگشت مشتریان.

این موضوع را در ذهن خود داشته باشید، این موضوع را در ذهن خود داشته باشید “هزار تومان خرج کن و یک امتیاز دریافت کن” این شیوه سنتی راه اندازی باشگاه مشتریان است. یک مشکل در مورد این موضوع وجود دارد: این موضوع چشمان مشتری را به خود جلب می کند تا می توانند پول بیشتری ذخیره کنند. از قضا، این نوع نرم افزارها هیچ کاری برای ایجاد وفاداری در مشتریان انجام نمی دهند—ایجاد احساس عاطفی بین مشتریان و برند شما وجود نخواهد داشت. اما این تنها مدل ایجاد باشگاه مشتریان نمی باشد، و خداروشکر وفاداری از بین نرفته است و شکست نخورده است.

 

چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این نوع فکر کردن را از بین ببریم؟

ما می توانیم راجع به پیشرفت های جدیدی حرف بزنیم که در توسعه نرم افزارهای باشگاه مشتریان بوجود آمده است صحبت کنیم که آنها را تبدیل به بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان کرده است، شیوه های مختلف ارتباط با مشتری، بازی سازی های مختلف بر اساس رفتار مشتری، یا هر نوع برنامه وفاداری که عمیق تر و با جزییات بیشتر با دادن پیشنهادات مختلف به مشتریان فکر کرده اند و شیوه های بازاریابی که فراتر از یک کوپن تخفیف هستند و از مشتریان بخاطر هر رفتاری که انجام می دهند قدردانی می کند و باعث حفظ مشتریان می شود، آنها را رشد می دهند و کارها را خودکارسازی می کنند. اینها خصوصیات بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان است و این جواب سوالی است که در تیتر این مقاله آمده است… اینها چیزهایی هستند که باعث موفقیت یک نرم افزار باشگاه مشتریان می شوند.

 

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان باید باعث حفظ مشتریان شما شود

روش هایی برای بازگشت مشتری بهترین راه برای خرج کردن بودجه بازاریابی هستند. به این دلیل که هزینه حفظ مشتری 3 تا 10 برابر کمتر از جذب یک مشتری جدید است. که عدد دقیق آن بستگی به کسب و کار شما دارد، اما در هر کسب و کاری این عدد نشان می دهد که چرا حفظ مشتری ارزشمند است و مهم می باشد، و بهبود بازگشت مشتری دلیل اصلی است که کسب و کارها به سمت نرم افزارهای باشگاه مشتریان می روند. یک نرم افزار باشگاه مشتریان امکانی است که به روش های مختلف و آفردهی های مختلف کاری می کند که مشتریان به شما فکر کنند و به کسب و کار شما بازگردند و این مراجعات را به طور مرتب انجام دهند، در دفعات زیاد و رقم های بیشتر از قبل.

 

با بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان باید بتوایند کسب و کار خود را رشد دهید

همانطور که گفته شد، یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق به اینجا ختم نمی شود. یک نرم افزار باشگاه مشتریان که بتوان به آن گفت بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند مشتریان را در بخش های مختلف دیگری نیز با کسب و کار شما درگیر کند. هدف تنها گرفتن امتیاز و خرج کردن آن نمی باشد، بلکه رسیدن به اهداف دیگر شما در کسب و کار خود نیز می باشد، بلکه می تواند ایجاد کمپین های تبلیغاتی مختلف نیز باشد و فعال تر نشاندن خود و رساندن پیغام خود تنها به گروه هدف اختصاصی کسب و کار خود، یا هدف اصلی دیگر می تواند این باشد که مشتریان شما تبلیغ برند شما را بکنند و تبدیل به سفیران برند شما بشوند. این چیزی است که باعث می شود کسب و کار شما در ذهن مشتریان شما باقی بماند و مشتریان شما را روزبه روز افزایش دهد و مشتریان ارزشمند بیشتری توسط مشتریان شما بوجود آورد.

به فعالیت هایی فکر کنید که باعث بوجود آمدن فروش می شود، و آنهایی را هدف قرار دهید که باعث فروش می شود، بعنوان مثال خوانده شدن مطالب وبلاگ شما، دیدن ویدئوها، اشتراک گذاری صفحه محصول شما، و یا اشتراک گذاری محتوا در مورد شما توسط مشتریان.

 

با بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان توجه دیگران را جلب کنید

آیا می دانستید نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند مشتریان جدیدی برای کسب و کار شما بوجود آورد؟ ارجاع مشتری توسط دوستانشان می تواند فروشی دو برابر شیوه های تبلیغاتی پولی برای شما بوجود آورد!

علاوه بر تشویق مشتریان به اشتراک گذاری شما در شبکه های اجتماعی، یک نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند کاری کند که مشتریان شما بخاطر دریافت آفرهایی از طرف شما کسب و کارتان را تبلیغ کنند و به دوستان شان معرفی کنند، و آنها را تشویق کند تا اولین خریدشان را از شما انجام دهند. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان یک قدم فراتر می گذارد و سفیران برند شما را نیز به شما معرفی می کند—مشتریانی که شانس بیشتری دارند که از شما تعریف و تمجید کنند و هرکجا که بتوانند راجع به شما بگویند و بنویسند و تعریف کنند. اینها فراتر از پانچ کردن یک کارت یا دادن امتیاز بخاطر هر هزار تومان پول خرج کردن است.

 

خوب کسب و کارها چگونه می توانند نرم افزار باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کنند؟

کسب و کارها و شرکت های مختلفی در زمینه نرم افزارهای باشگاه مشتریان در ایران فعالیت می کنند و هرکدام خصوصیات مثبت و منفی خود را دارند و با وجود اینکه این سیستم ها در ایران جدیدا شروع به کار کرده اند، شرکت های موفق و قدرتمند زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

اگر در مورد راه اندازی باشگاه مشتریان نیاز به مشاوره داشتید و نیاز به کمک برای انتخاب نرم افزار مناسب با کسب و کار خود داشتید می توانید با متخصصان کالو تماس بگیرید و ما مشتاقانه با شما گپ می زنیم و هر نوع کمکی در این زمینه از تیم ما بر بیاید خوشحال می شویم که شما را یاری کنیم.

می توانید با شماره 09191268139 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم کالو بهرمند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید