ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

10 مورد از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا

کالو بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

10 مورد از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا

نرم افزار باشگاه مشتریان های مختلف هر کدام شیوه های تشویقی اختصاصی خود را استفاده می کنند، و ابزارها و روش های متنوعی را بکار می برند تا بتوانند طول عمر مشتریان خود را افزایش دهند و بتوانند کاری کنند که مشتریانشان جای دیگری را برای خرید انتخاب نکنند.

خیلی ها باشگاه مشتریان را با یک شیوه تخفیفی ساده که بانک ها استفاده می کنند اشتباها می گیرند. اما یک نرم افزار باشگاه مشتریان که به شیوه درست طراحی شده است می تواند کاری کند که مشتریان به صورت مرتب و روزانه از شما خرید کنند و کاری کند که میزان خرید مشتریان در طول زمان افزایش یابد و در کنار آن بخاطر آفرهایی که دریافت می کنند از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق می تواند سودهی بالایی برای انواع کسب و کارها بوجود آورد:

  • جذب یک مشتری جدید 6 برابر گران تر از حفظ مشتری می باشد (قانون پارتو)
  • 5 درصد افزایش حفظ مشتری می تواند 25 تا 100 درصد سوددهی شما را افزایش دهد. (بر طبق تحقیقی در هاروارد)
  • 68 درصد مشتریان دوست ندارند عضو باشگاه مشتریانی شوند که بخوبی طراحی نشده است. (خبرگذاری وفاداری در آمریکا)

بهترین نرم افزارهای باشگاه مشتریان در دنیا و آمریکا کدام سیستم های وفادرای هستند؟ چگونه برنامه های وفاداری آنها عمل می کند؟ چرا این باشگاه مشتریان ها موفق هستند؟

در اینجا 10 نمونه موردی برای شما آورده شده است تا بتوان به سوالات بالا پاسخی مناسب و دقیق داد:

با ما همراه باشید…

 

آمازون پرایم بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

پیشنهادهای انتخاب شده، راحتی و لذت آنی و به موقع…

نرم افزار باشگاه مشتریان آمازون

در لیست بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا حتما باید جایی برای آمازون پرایم هم باشد. برای 99 دلار در سال، آمازون نه تنها ارسال رایگان را در اختیار می گذارد، بلکه موسیقی آنلاین برای یکسال،فیلم و تلویزیون اینترنتی، و فضای ابری برای عکس های دیجیتال و غیره.

آمازون با زندگی مشتریان اش هماهنگ است. برای کسی که از تمام امکانات آمازون پرایم استفاده می کند، می تواند از هزینه سالانه بسیار برای آنها ارزشمندتر باشد. و با پرداخت حق عضویت سالانه، مشتریان بیشتر از قبل از آمازون خرید می کنند.

همچنین آمازون یک اپلیکیشن نیز در کنار وبسایت خود ارائه می کند، تلویزیون و فیلم ها و بسیاری چیزهای دیگر. بر طبق گزارشی که شرکت تحلیلی بر روی مشتریان انجام داده است، اعضای پرایم به طور میانگین هزار و پانصد دلار در سال خرج می کنند در وب سایت آمازون، در کنار 625 دلاری که مشتریانی که در پرایم عضو نیستند.

 

شرکت CVS بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد: آفرهای شخصی سازی شده بر اساس رفتار خرید مشتری

نرم افزار باشگاه مشتریان CVS

پیشنهادات شخصی سازی شده بر اساس رفتار خرید مشتری یکی از برتری های اصلی این شرکت است و نقطه برتری این شرکت به حساب می آید.

برای شرکت extracare و  CVS وفادار بودن مشتریان اش از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه بیش از انتظار باعث بوجود آمدن 80 میلیون کاربر فعال شده است. چیزی حدود 1 از هر 4 خانواده در آمریکا

CVS می تواند خریدهای بعدی مشتریان خود را پیش بینی کند و از داده های آماری که از نرم افزار باشگاه مشتریان بدست می آورد و مقایسه آن با تحقیقاتی که انجام می دهد توانسته است پیشنهادات شخصی سازی شده ای را ارائه کند و ارتباط بازاریابی موثری با مخاطبان خود بوجود آورد.

سیستم های تلفن همراه باعث شده است تا این شرکت بتواند ارتباط مناسب و با کیفیتی بین مخاطبان اش در فروشگاه های خود بوجود آورد. مشتریان می تواند اپلیکیشن این شرکت را دانلود کنند و از خدمات بهتری بهرمند شوند. اپلیکیشن CVS بیش از 19 میلیون دانلود داشته است.

 

M.A.C. SELECT – MAC COSMETICS بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد

: از سطح بندی برای افزایش تقابل استفاده کرده است

نرم افزار باشگاه مشتریان لوازم آرایش مک

برند لوازم آرایشی Estee Lauder، نرم افزار باشگاه مشتریانی دارد با نام M.A.C.

در این برنامه، برای مشتریانی که خرید آنلاین دارند، برای مشتریان از سه سطح امکانات پشتیبانی می کند.

سطح 1: این سطح کمی گول زننده است و نیازی نیست که خریدی انجام دهید. کافیست در سایت عضو شوید. در این سطح شما به آفرهای لحظه ای زودتر از بقیه دسترسی پیدا می کنید.

سطح دو: این سطح اختصاصی تر است—اگر شما 150 دلار یا بیشتر در یکسال خرج کنید، شایسته این سطح هستید. به محصولات انتخابی و ویژه دسترسی پیدا می کنید، به ابزارهای ویژه در اپ برای انتخاب لوازم آرایشی مورد نظر خود دست پیدا می کنید، می توانید به سمپل ها دست پیدا کنید، و ارسال کوتاه مدت از خدمات ویژه ای است که به مشتریان در این سطح ارائه می شود.

سطح سه: اصطلاحا به این سطح غرق شدن گفته می شود—برای آنهایی که بیش از 500 دلار در سال خرید انجام می دهند. بالاترین سطح هدایا و آفرها مختص این سطح است. به عنوان عضوی در این سطح، شما می توانید بعنوان اولین نفر از یک مجموعه کالای انتخاب شده خرید کنید، از ابزارهای متفاوت و ویژه در اپ برای این سطح بهرمند شوید، و ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن.

MAC بزرگترین شرکت تولید کنند لوازم آرایشی در دنیا می باشد. این سیستم تمام سعی خود را می کند تا مشتریان را درگیر خود کند. قیمت گذاری یک ساختار ویژه دارد تا مشتریان را تشویق به خرید بیشتر و ارتقاع سطح کند و شیوه های مختلفی را برای تشویق مخاطبان به خرید بیشتر کند.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان ماریوت بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

هدف گرفتن مشتریان گروه هدف اصلی

نرم افزار باشگاه مشتریان ماروت

نرم افزار باشگاه مشتریان ماریوت تمام سعی خود را برای جذب بیشتر گروه هدف انجام می دهد. این باشگاه مشتریان یک سال خافلگیر کنند بوجود می آورد، رویدادهای اختصاصی خود را راه اندازی می کند که در سراسر قاره آمریکا فراگیر می شود.

با داشتن یک وبسایت رسپانسیو ( وب سایتی که با تلفن همراه و پی سی به خوبی قابل استفاده است)، تبلیغات، رویدادها، ویدئو، صفحات اجتماعی، وبلاگ های مختلف و بسیاری امکانات دیگر، ماریوت سالگرد خود را با یک مهمانی بزرگ و هیجان انگیز جشن می گیرد. نتیجه این است که 196 هزار عضو جدید در فیسبوک، 740 عضو جدید در باشگاه مشتریان و 1.5 میلیون مراجعه به وبسایت و 600 هزار عضو فعال توسط این جشن بزرگ بدست می آورد. و هدف سر و صدا کردن  است و در این کار بسیار موفق است و هیچ ابزاری را برای رسیدن به هدف اش فراموش نمی کند.

 

اپلیکیشن باشگاه مشتریان مای استارباکس بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

پیشنهادات هیجان انگیز و استفاده از هنر تکنولوژِی

نرم افزار باشگاه مشتریان مای استارباکس

باشگاه مشتریان استارباکس بعنوان یکی از بهترین باشگاه مشتریان های موجود در دنیا شناخته می شود. اما چه چیز باعث می شود که آنها بهترین باشگاه مشتریان دنیا را داشته باشند؟

1) تجربه متفاوت در تلفن همراه. اپلیکیشن استارباکس تاثیر باشگاه مشتریان این مجموعه کافه و جذابیت آنرا چند برابر می کند. این شرکت از ستاره به جای امتیاز استفاده می کند و دیدن تعداد ستاره موجود بسیار ساده است، همچنین پرداخت در آن بسیار ساده است و به راحتی می توانید نزدیک ترین استارباکس را از نقطه ای که هستید پیدا کنید.

2)  پاداش برای خرید از محصولات استارباکس. استارباکس توانسته است باشگاه مشتریان از فنجان قهوه فراتر ببرد و محصولاتی که از استارباکس خرید می کنید شامل آفرهای استارباکس می شود که حتی اگر در فروشگاه های غیر از استارباکس خرید کنید می توانید از آفرهای استارباکس بهرمند شوید. استارباکس محصولات زیادی را در فروشگاه های آمریکا به فروش می رساند، محصولاتی مثل: دانه های قهوه، چای، کاپ قهوه، و قهوه های آماده نوشیدن.

3) کارت طلایی ویژه. زمانی که یک مشتری باشگاه مشتریان استارباکس 30 امتیاز دریافت می کند در طول یک سال به کارت طلایی این مجموعه کافه دست پیدا می کند. این کارت هدایای ویژه ای دارد که شامل موارد می شود مثل: شارژ مجدد فنجان قهوه، پیشنهاد غذا یا قهوه رایگان، و همچنین خدمات شخصی سازی شده برای مشتری طلایی.

 

کلاب اجاره خودرو در سراسر دنیا بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

همگام شدن با مشتری برای بوجود آوردن تجربه متفاوت برای مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان نمایندگی خودرو

این شرکت اجاره خودرو که در تمام دنیا فعالیت می کند یک ارتباط عمیق، ادامه دار، و آنی با مشتریان اش با بوجود آوردن فضایی اختصاصی و شخصی سازی شده بوجود آورده و این کار را توسط بوجود آوردن یک شبکه آنلاین با مشتریان آنلاین خود ایجاد کرده است.

اعضای باشگاه مشتریان این شرکت اجاره خودرو تجربه خود هنگام اجاره هر خودرو را با دیگران به اشتراک می گذارند و عکس و ویدئوهای خود را ارسال می کنند و به صورت یک تیم یکپارچه در تمام دنیا می شوند. عقیده ها، ایده ها، و بازخوردهایی که اعضای این شبکه به اشتراک می گذارند به این شرکت کمک می کند و در بهبود کیفیت خدمات و ایجاد خلاقیت های مختلف بسیار کمک می کند و باعث می شود کیفیت خدمات فوق العاده و متفاوتی در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

زمانی که تصمیم به ایجاد این شبکه کردند، مخاطبان فعال این شرکت 27 درصد افزایش پیدا کرد و سود این شرکت 32 درصد رشد به خود دید.

 

فروشگاه های پاتاگونیا بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

اشتراک ارزش در بین مخاطبان

نرم افزار باشگاه مشتریان بوتیک و فروشگاه لباس

پاتاگونیا، یک شرکت فروش لباس های بیرون، متوجه شد که مخاطبان آنها به چیزی بیش از امتیاز و تخفیف احتیاج دارند.

در مقایسه با ایی بی، این شرکت این امکان را برای مخاطبان اش بوجود آورد که لباس های دست دوم خود را در وب سایت این شرکت به فروش برسانند. آنها می توانند لباس هایی که دیگر احتیاج ندارند به هر کجایی که می خواهند بفروشند.

این شرکت کیفیت محصولات را قبل از ارسال تضمین می کند و این تفاوت اصلی آنها با ایی بی است، و تضمین می کند که همه لباس ها نو و سالم هستند. نزدیک به 70 هزار نفر در این سایت فعال هستند  و از این شبکه استفاده می کنند. بیش از 57 هزار مورد از لباس های این شرکت امکان زندگی مجدد در فرد دیگری را پیدا کرده اند.

لوازم زیبایی سفورا بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

شخصی سازی تا حد امکان

نرم افزار باشگاه مشتریان لوازم آرایشی زیبایی

بیش از 10 میلیون کاربر فعال در این مجموعه وجود دارد، و واقعا شرکت سفورا چند کار را به خوبی انجام می دهد. در اینجا سه دلیل اصلی که چرا باشگاه مشتریان سفورا موفق است برای شما ذکر شده است.

1) استفاده درست از سطح بندی: سطح بندی زمانی موثر است که سطح بالاتر تعداد اعضای کمتری داشته باشد، چیزی حدود 10 درصد. شما می خواهید کاری کنید که مخاطبان شما در سطح بالا احساس متفاوت بودن کنند و شرایطی را ایجاد کنید که مخاطبان شما تلاش کنند که به سطح بالا برسند.

2) پاداش ها با مشتریان و برند شما همخوانی داشته باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان سفورا با نام اینسایدر یکی از لاکچری ترین سیستم های باشگاه مشتریان است، و آنها به خوبی آنرا نمایش می دهند. به جای استفاده از امتیاز برای تخفیف، اعضای اینسایدر می توانند از بازار موجود در آن لوازم زیبایی بیشتری را خریداری کنند.

3) شخصی سازی های مختلف رد سیستم باشگاه مشتریان. خریدار می تواند به راحتی نوع مو، نیازهای مو، نوع صورت، و بسیاری اطلاعات مورد نیازاش را وارد کند و سفورا بعد از آن چیزهایی را به مخاطبان خود نشان می دهد که برای آن مشتری مناسب است.

 

رپید ریوارد جنوب غرب بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

کیفیت مناسب در کنار سادگی

نرم افزار باشگاه مشتریان آژانس هواپیمایی

خطوط هوایی جنوب غربی به کیفیت سرویس خود افتخار می کند و به شیوه ارائه آفرها که به شیوه موثر و ساده ارائه می شود. برنامه وفاداری این خطوط هوایی با نام رپید ریوارد به پایه ارزش مشتری و سوددهی آنها توانسته است برای هم مشتریان و هم خود خطوط هوایی جذاب باشد. بوجود آمدن حجم بالای اطلاعات توسط این باشگاه مشتریان از میلیون ها کاربر از رفتار خرید آنها و رفتار آنها در سفر ارزش بالایی را برای این خطوط هوایی بوجود آورده است.

در کنار شیوه سطح بندی و روش های مختلف برای خرج امتیازها برای بوجود آوردن روش های مختلف ایجاد جذابیت برای مشتریان سطح بالا بسیار موثر بوده است. شیوه های جدید و قدرتمند برای ارائه آفرها به این نرم افزار باشگاه مشتریان کمک شایانی کرده است. و این سیستم امکان اتصال به سیستم های مختلف و اپلیکیشن های مختلف را دارا می باشد مثل وب سایت خطوط جنوب غربی، رزرو بلیط، باجه ها، و بسیاری نرم افزارهای جانبی.

 

سیستم وفاداری والگرین بعنوان یکی از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان های دنیا چه خصوصیاتی دارد:

ایجاد سطحی از خدمات که برند در ذهن مشتری حک شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاهی

نرم افزار باشگاه مشتریان والگرین بیش از 150 میلیون عضو دارد و بیش از 85 میلیون عضو فعال دارا می باشد، و هم به بازاریاب های خود و شرکای فروش خود آفرهای بسیاری از طریق داده های جمع آوری شده ارائه می کند

والگرین یک اپلیکیشن دارد که به مشتریان اجازه تبدیل امتیازهای خود را می دهد، رسد خریدهای خود، پرداخت از طریق موبایل، و دریافت امتیاز در برنامه وفاداری از دیگر امکانات این سیستم وفاداری است. به مانند اپلیکیشن استارباکس، یک برنامه سبک زندگی روزانه است و باعث شده است که والگرین از ذهن مشتریان اش فراموش نشود.

برنامه وفاداری “ممنونم” والگرین نشانه اصلی شیوه شخصی سازی شده در این برند است. والگرین مخاطبان خود را به سه گروه اصلی تقسیم می کند بر اساس خرید های آنها. مخاطبان بر اساس شانس خرید بعدی آنها که چه محصول یا چه زمان خواهد بود تبلیغات مختلفی و کوپن تخفیف متفاوتی را دریافت می کنند. مخاطبان قدیمی زمانی که وارد یک کمپین می شود شانس خرید آنها بسیار بیش از مخاطبانی است که تازه عضو باشگاه شده اند.

آیا این مقاله به شما کمک کرده است که ارزش باشگاه مشتریان را متوجه شوید؟ آیا آماده ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کار خود هستید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید