ثبت آسان مشتری و فاکتور

تنظیم بر اساس نیاز شما

افزایش نرخ فروش

بازاریابی ایمیلی

گزارش های حیاتی مدیریتی

09191268139

ایران - تهران

Top

5 راه برای جذب و حفظ مشتریانی که مرتب از شما خرید می کنند

نرم افزار باشگاه مشتریان کالو

5 راه برای جذب و حفظ مشتریانی که مرتب از شما خرید می کنند

مشتریانی که مرتب از شما خرید می کنند بهترین و ارزشمندترین راه برای افزایش درآمد شما هستند. در کنار اینکه ورود مشتریان جدید می تواند درآمد شما را افزایش دهد، مشتریانی که مرتب از شما خرید می کنند می توانند بارها به شما مراجعه کنند و خریدهای مکرر داشته باشند. به طور میانگین، میزان خریدهای آنها می تواند 10 برابر بیشتر از مشتریانی جدید ارزشمند باشد.

این حامیان وفادار ثابت کرده اند که حجم زیادی از برنامه های کسب و کارهای کوچک باید بر روی این گروه و در واقع حفظ مشتری تمرکز داشته باشد. آنها مایل هستند ارتباط خود را بهبود و توسعه دهند، و می توان به شیوه راحت تری آنها را جذب کسب و کار خود کرد. فقط کافیست هوای این گروه از مشتریان را داشته باشید تا تبدیل به سفیران برند شما شوند.

قطعا، در شروع کار شما چیزی غیر از مشتریان جدید بدست نخواهید آورد، و این تنها انتخاب شما است. در واقع شما چگونه می توانید خرید مکرر بوجود آورید بدون اینکه آنها یکبار به شما مراجعه کنند. 28 درصد برنامه های کسب و کارها بر روی جذب مشتری تمرکز دارد- و این هزینه باید انجام شود. با وجود اینکه هزینه حفظ مشتری 5 تا 10 برابر کمتر از جذب یک مشتری جدید است، و این می تواند تا حد 16 برابر افزایش یابد. بسته به نوع کسب و کار.

بنابراین، بر اساس بودجه شما و نوع مشتریان تان، چه کارهایی می توانید انجام دهید تا مشتریان فعلی خود را حفظ کنید؟

بخاطر داشته باشید: شما ثروتمندترین فرد در کسب و کار خود نیستید… و اجباری هم نیست که باشید تا موفق شوید

چه مشکلی در این وجود دارد که یک فرد معمولی باشید؟ زمانی که مشتری ها در مورد کسب و کار شما صحبت می کنند، شما تصویر ضعیفی ندارید: شما یک کسب و کار کوچک محلی هستید، یا ممکن است باشید. بعنوان یک کسب و کار کوچک، شما انتظار ندارید که همان ترافیک مشتریان یک کسب و کار بزرگ را داشته باشید. اما از این موضوع سود ببرید!

شما این شانس را دارید که با مشتریان خود صمیمی تر شوید. شما می توانید تجربه شخصی سازی شده ای را بوجود آورید و تمام تلاش خود را بکنید که قلب مشتریان خود را بدست آورید. شما می توانید روش ها و شیوه های مورد علاقه خود را برای مشتریانی که دارید پیاده کنید و تجربه آنها را تا آنجا که ممکن است لذتبخش کنید. شما می توانید روش ها و سیاست های تشویقی خاصی را که مشتریان تان دوست دارند پیاده کنید. شما می توانید برای تمام خرید های مشتریان تان برنامه ریزی کنید و به هرکدام از آنها بر اساس میزان خرید و تعداد خرید ویا خرید کالای خاص آفر ویژه و دوست داشتنی را پیاده کنید. و میزان حفظ مشتری را با جلب رضایت آنها به حداکثر برسانید.

مشتری راضی اسم شما را هرجا که بتواند فریاد می زند و از این کار لذت می برد که تجربه فوق العاده خود را به دوستان اش بگوید یا در صفحه اجتماعی خود با تمام مردم به اشتراک بگذارد و از این طریق از شما قدردانی کند. و گاهی برای این کارها از شما انتظاری ندارد ولی اگر او را بخاطر اینکه سفیر برند شما شده است تشویق کنید دیگر شیفته شما می شود و شما را فراموش نمی کند.

از وفاداری مشتریان خود با یک آفر ویژه و اختصاصی قدردانی کنید

در نرم افزار باشگاه مشتریان کالو شما می توانید به انواع روش های مختلف آفردهی ها را برای مشتریان خود انجام دهید و هر کسب و کار می تواند با روش مورد نظر خود و بر اساس ایده ها و روش هایی که مناسب کسب و کار خود است این روش ها را پیاده سازی کند و آفری را به مشتریان خود بدهد که بهترین و مناسب ترین روش برای مشتریان خود است. این روش های می تواند از روش اعتباری، تخفیفی، تبدیل امتیاز یا هدیه باشد تا شیوه های هوشمند که با تعیین المان های مختلف در کالو سیستم بر اساس رفتار مشتریان آفردهی ها را بر اساس رفتار تک تک مشتریان انجام می دهد و هر آفر بهترین و مناسب ترین آفر برای آن مشتری است. و تجربه فوق العاده و متفاوتی را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

دادن آفرهای مختلف بر اساس نیاز مشتریان تان می تواند تا حد زیادی میزان حفظ مشتری را در کسب و کار شما افزایش دهد و در کنار آن مشتریان شما از خریدی که انجام می دهند رضایت کامل بدست آورند و در نهایت اگر قرار باشد خریدی را انجام دهند بخاطر اینکه شیوه شما و آفرهای شما را دوست داشته اند حتما دوباره به سمت شما باز می گردند و حتی شما را به دوستان خود معرفی می کنند. و در کالو شما می توانید با امکان ارجاع مشتری از مشتریانتان که دوستانشان را معرفی می کنند قدردانی کنید و آنها را تشویق به انجام هرچه بیشتر این کار کنید.

باشگاه مشتریان اگر به شیوه درست اجرایی شود می تواند تا بیش از 30 درصد درآمد یک کسب و کار را افزایش دهد.

کسب و کار خود را بهتر از هر کس دیگر بشناسید

یکی دیگر از امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان کالو گزارشات جامع و مختلف آن است که می تواند شناخت دقیقی را برای هر فرد و کسب و کار بوجود آورد و توسط این گزارشات شما به خوبی می توانید کسب و کار خود را بشناسید و نقاط قوت و ضعف آن را درک کنید و به بهبود هرچه بیشتر کسب و کار خود کمک کنید.

در دنیای پر رقابت امروز دانش و دیتا یکی از مهم ترین المان ها در موفقیت و رشد هر کسب و کار است و اگر شما به خوبی در مورد کسب و کار خود شناخت پیدا کنید می توانید با بهبود وضعیت فعلی کسب و کار خود و اجرای ایده هایی مناسب با این داده های برای کسب و کار خود شرایط رشد هرچه بیشتر کسب و کار خود را بوجود آورید. نقاط ضعف خود را بشناسید و آنها را بهبود دهید و یا نقاط مثبت را بهبود و یا حفظ کنید. در مورد گروه هدف خود شناخت پیدا کنید و وضعیت محبوبیت محصولات مختلف کسب و کار خود را بشناسید.

بعنوان مثال بعضی از مشتریان ما تا قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان در مورد گروه هدف خود تصوری داشته اند که بعد از راه اندازی باشگاه مشتریان به طور کل این اطلاعات تغییر کرد و روش های تبلیغاتی و سیاست های آنها بر اساس گروه هدف جدید آنها تغییر کرده است.

نتیجه گیری

در دنیای پر رقابت امروز کسب و کارها به طور مرتب به دنبال ایده هایی هستند که بتواند به آنها نقطه برتری بدهد تا بتواند خود را در صدر رقبا قرار دهند و یکی از این ابزارها که هدف اصلی آن حفظ مشتری و در نهایت افزایش درآمد کسب و کارهاست باشگاه مشتریان می باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان ابزاری چند منظوره است که می تواند با روش های مختلف به حفظ مشتری کمک کند و با داده های بدست آمده از آن شناخت دقیقی از کسب و کار به شما می دهد و شاید در وضعیت فعلی بازار ایران یکی از ابزارهایی که می تواند به کسب و کارها کمک شایانی کند نرم افزار باشگاه مشتریان است که با امکاناتی که دارد می تواند تبدیل به نقطه برتری بسیاری از کسب و کارهای مختلف شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بفرستید